Spring naar bijdragen

zaterdag 17 augustus 2013


Dylan

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, het kon een stuk beter Bol, maar ik heb toch lekker aan mijn druif gewerkt. Hij is nu voor 3/4 klaar. Er moest een hoop groen tussenuit, omdat het schimmelde. Ik probeer morgen nog het laatste stuk te doen.

Daarna lig ik weer in bed, maar dat hoort erbij.

@ Marjo: :D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light:

Zijn er mensen die een maatje zoeken? Kijk op het draadje!!

Er reageert niemand en ik zit "vol" qua tijd!

:light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light: :light:

Nu maar weer aan het eten. Dat komt elke dag terug!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik bij mijzelf wel eens opmerk als zulk soort dingen gebeuren Marika is dat er bij mij een stukje koppigheid en kwaadheid om de hoek komt kijken.

Zoiets van, toen kon het niet, nu hoeft het ook niet meer:)

Zelfmedelijden ken ik alleen als ik moeilijk kan huilen, dan roep ik dat gevoel op.

Gelukkig dat het met je hond weer beter gaat en heel goed dat er nu geen drank ik huis is.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieverds

Ik ga niet op de discussie in, ik ben het er allemaal mee eens en mee oneens.

Klaar.

Ik heb me hyper gewerkt in de winkel en ben net thuis.

Daar hebben we een oefening lekke-band-bij-racefiets-vervangen gedaan, wat resulateerde in een daadwerkelijke lekke band :$

Nu staat fiets klaar voor triatlon morgen.

Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nerveus, niet alleen zit die hoorn van die neushoorn weer in mijn en kont en zit ik op een skippybal, ik hop nu ook nog een op een dun touw tussen twee hoge gebouwen.

Mijn knie gaat het wel houden A3, ik heb er weinig pijn aan en mag gewoon duursporten (dus het zwemmen-fietsen-lopen van morgen), alleen niet meer tennissen en volleuballen, geen abrupte bewegingen. Dank je voor je zorgen.

Het wonderlijke is dat ik ondanks dat ik gewerkt heb en morgen een wedstrijd heb totaal geen trek heb, normaal dacht ik nu aan een meer vol bier i.p.v. een meer vol smerig water waar ik doorheen mag crawlen.

Kijken hoe het morgen gaat na de wedstrijd, moeilijk moment, die opluchting wss, is altijd zo.

Dagdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Marika
Albert je voelt je wel beter als je huis netjes is. Ik kan het momenteel ook niet en het ergert mij wel. Dus als jij weet hoe je die zin kan vinden en het toch te doen zeg het. :D

Ik doe het minimale omdat ik even niet meer kan. Lichamelijk wel maar kan me er niet toe zetten, baal er ontzettend van.

Dat beter voelen van de hond komt door de Rimadyl, hij heeft tenminste geen pijn meer. :)
.quote>


Ik kan je daarin geen raad geven Marika.
Ik kan me er ook niet toe zetten.
Volgens mij krijgt 1 van onze hondjes ook rimadyl (nierprobleem)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Voor Marjo.

Een beetje meer.

Er is al zo weinig.

Hoop die rekt.

Wat een verstand.

Meedoen in alle liefde.

Angst gegeven door onbegrip.

Jezelf overeind houdend in onwetendheid.

Angsten doorstaan,tekortschieten.

Leegte en niets,onbezorgdheid jou gegund.

De wensen van een bodemloze geest,en toch vol nieuwsgierig heid en grenzeloos in afwachting hoe het jou vergaat.

Verwachtingen stellen teleur.

Veel moois..

quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Marika: ik heb een vriendin in dezelfde omstandigheden. Ook zij vindt zichzelf waardeloos en haar man heeft haar dat soort "waarheden" zo vaak gezegd, dat ze het zelf is gaan geloven! Dat is hersenspoeling.

Als iemand een miljoen keren zegt dat de zon groen is, is het nog niet waar!

Misschien kan je een krachtige zin bedenken, die je zegt op elk moment dat er zo'n negatieve gedachte binnenkomt. Het helpt echt.

Sterkte meis.

@ Albert: bij mij gaat het net zo. Ik vind het zo vreselijk moeilijk dat opruimen. De tegenzin die ik moet overwinnen voordat ik begin! Ik word moe van mezelf.

Knap gedaan jij.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika als je depri bent heb je nergens geen zin in, zeker niet om s'ochtends je bed uit te komen, je vind jezelf niets waard, ziet overal tegenop, zit het liefst op de bank of lig het liefst in bed.

Maar als jij je van de week weer klem zuipt, doe je precies datgene wat jouw man je verwijt, en je bevestigd jezelf dat je het inderdaad niet kunt. Zo blijf je in die cirkel zitten.

Som zie je wel eens dat mensen hun partners kleineren omdat ze eigenlijk bang zijn dat hun partner, als die wel groeit, minder afhankelijk gaat worden van hun.

Als ze nu maar flink blijven fitten blijft die ander klein (kleineren) en zal nooit op eigen benen leren staan;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...