Spring naar bijdragen

Donderdag 22-08-2013

Runningliesje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummels!

Mijn wekkertje piepte al vroeg.

Wij rijden zo naar het noorden om met schoonmama naar het ziekenhuis te gaan.

Vandaag krijgt ze de uitslag van haar operatie aan haar borstkanker.

Duim voor ons (vooral voor D en moeder!) dat het meevalt en er geen uitzaaiingen zijn.

Ik zet een grote thermoskan koffie klaar en een met thee.

In de koelkast ligt nog een restje fruitsalade van Lyts.

Ik heb diep, maar verrot geslapen. Weer over alco gedroomd, maar echt geen trek ofzo.

Sponsor die ik gister sprak zei dat het normaal is in die eerste tijd. Ik hoop dat het over gaat.

Vandaag drie weken.

DAGPACT:

Albert

Lytse

Miranda

Lies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

nou ik geloof jou

en je goede bedoelingen nog wel hoor meis.

je bent ook een doorzetter

blijft hier komen

eerlijk

en trouw.

maar ja, jij moet jezelf ook geloven

dan blijf je jezelf ook trouw

ooit gaat het lukken hoor.

(je mag mijn onderschrift wel huren:

prijs = vandaag de eerste niet nemen, en dat weer per dag:heart:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Ik ben net weer terug en ben helemaal niet lekker, dat zomergriepje moet nou maar eens doorzetten. Vooral in deze verwarrende tijd. Dan heb ik tenminste een goede reden om de meeting vanavond af te zeggen om in bed te blijven. Maar die heb ik niet, dus pak nu maar even mijn rust.

De uitslag van mijn schoonmoeder was op zich goed, er zijn geen uitzaaiingen en de prognose is goed. Er staat haar alleen een lange slepende behandeling te wachten. Bestralingen en chemo, hormoonbehandeling, etc. Maar de prognose is goed!

Het is nu aan mij om mijn energie dusdanig te verdelen, dat ik moeder en D kan bijstaan. Ik merk dat mijn inlevingsvermogen met de dag droog groeit. Ik kon het bijvoorbeeld bijna niet aanzien hoe zenuwachtig moeder was. Ze bleef maar door praten om het niet te hoeven horen. Ik heb zó met haar te doen en ga alles in mijn macht doen om te helpen. Ik ben de laatste jaren veel te veel met mezelf bezig geweest.

Ik taai meteen meteen weer af vanwege het sfeertje hier, één ding wil ik wel kwijt en dat is dat ik zowel Wijfie als Spudje heb ontmoet en dat het beiden prachtige mensen zijn.

Lieve Wijfie, ik hoor je en begrijp je. Laat het niet binnen komen. Zoek het niet bij jouzelf, je hebt genoeg aan je hoofd nu, heel veel sterkte meisje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...