Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Goedemorgen frummels! Mijn wekkertje piepte al vroeg. Wij rijden zo naar het noorden om met schoonmama naar het ziekenhuis te gaan. Vandaag krijgt ze de uitslag van haar operatie aan haar borstkanker. Duim voor ons (vooral voor D en moeder!) dat het meevalt en er geen uitzaaiingen zijn. Ik zet een grote thermoskan koffie klaar en een met thee. In de koelkast ligt nog een restje fruitsalade van Lyts. Ik heb diep, maar verrot geslapen. Weer over alco gedroomd, maar echt geen trek ofzo. Sponsor die ik gister sprak zei dat het normaal is in die eerste tijd. Ik hoop dat het over gaat. Vandaag drie weken. DAGPACT: Albert Lytse Miranda Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik ga nu, heb het goed vandaag allen! PS: Sorry als ik soms loop te prediken hier en in te vullen voor anderen. Ik ben gewoon heel heel heel erg bezig met mijn eigen herstel en dat compenseer ik op anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Mogge A3! Dank je voor je steunende woorden. Ik ben mijn oma, die mij grotendeels heeft opgevoed ook aan borstkanker verloren, na een lange lijdensweg. Ik wil gewoon dat dat moeder bespaard blijft. Ik neem de salade wel mee naar de gft-bak, ik had ik hem niet goed afgedekt. Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Goede morgen Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Goedemorgen Sowhat en Albert. Lekker koffie en thee staan er al. Ik hoop dat Lies straks een gunstige uitslag krijgt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hihi, zie dat ik de slingers voor de verkeerde Nikki, de laatste dag is Nikky hier aktief, heb opgehangen..... nou ja... ze hangen nou eenmaal..... lekker laten hangen. aanpassing: wijziging in de tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 En inmiddels is het tijd voor mij om aan de slag te gaan. Luitjes.... later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Goedemorgen, Zullen we dan ook maar taart nemen? Lastig hoor, van die bijna dubbele namen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Nog heel even ingelogd voor Jaap:) Jij ook een heel goedemorgen Jaap. Ja, lastig he? Maar goed, neem jij lekker een stukje taart... ik pas even want er moeten nog heel wat kilo'tjes af bij mij... En nu echt .... wegwezen Von... Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Werkse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Nou A3, je wordt op je wenken bediend. Will logt net in. (zie onzinhoekje) Ik ga hier eens aan de slag. Schone dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 DAGPACT: Albert Lytse Miranda Lies Acer Fijne dag allemaal maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 goede morgen frummels. even een teken van leven van de jojo:D. sta inmiddels een week droog (iets meer). heb de laatste tijd niet meer bijgelezen. heb ik nog wat bijzonders gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 goeiemorgen frummers en hallo Igor weer ja je hebt heel veel bijzonders gemist, oen! en volhouden nu he 1 week is weer een mooie basis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 ik kan wel zeggen ik doe m'n best, maar ondertussen geloof ik mezelf ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 nou ik geloof jou en je goede bedoelingen nog wel hoor meis. je bent ook een doorzetter blijft hier komen eerlijk en trouw. maar ja, jij moet jezelf ook geloven dan blijf je jezelf ook trouw ooit gaat het lukken hoor. (je mag mijn onderschrift wel huren: prijs = vandaag de eerste niet nemen, en dat weer per dag:heart:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Goedemorgen jong en lui ...nu schreef ik per abuis ...en luis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ook mij ontgaat het een beetje. Hannah verklaar je nader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik proef revanche gevoelens Hannah, maar ik vrees dat je daar weinig mee zult opschieten. Komt bij, je kunt je eigen bewering ook omdraaien: Bij mij is het echt, dus waarom zou dat bij haar anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik begrijp wel waar je opmerking vandaan komt, alleen niet wat je er mee op denkt te schieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 en achter elk icoontje zit een echt mens hannah met echte gevoelens echte kwetsbaarheid en echte emoties. daar weet jij ook alles van, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 en dat gebeurt in rl nooit? mensen blijven mensen meis en ook aanvallen kunnen echt zijn, niet leuk, en het zegt meer over hen dan over jou. dus waarom zou je het serieus nemen dan? ik snap wel dat het pijn doet, maar zij kennen jou toch niet? jij weet dan beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 ik ben trouwens blij' dat AR Spud het weg heeft laten halen en ik het niet gelezen heb. ik wil graag mijn eigen ideeen en gevoelens over mensen zuiver houden en als ik wat wil weten van jou dan vraag ik jou dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Goedemiddag! Ik ben net weer terug en ben helemaal niet lekker, dat zomergriepje moet nou maar eens doorzetten. Vooral in deze verwarrende tijd. Dan heb ik tenminste een goede reden om de meeting vanavond af te zeggen om in bed te blijven. Maar die heb ik niet, dus pak nu maar even mijn rust. De uitslag van mijn schoonmoeder was op zich goed, er zijn geen uitzaaiingen en de prognose is goed. Er staat haar alleen een lange slepende behandeling te wachten. Bestralingen en chemo, hormoonbehandeling, etc. Maar de prognose is goed! Het is nu aan mij om mijn energie dusdanig te verdelen, dat ik moeder en D kan bijstaan. Ik merk dat mijn inlevingsvermogen met de dag droog groeit. Ik kon het bijvoorbeeld bijna niet aanzien hoe zenuwachtig moeder was. Ze bleef maar door praten om het niet te hoeven horen. Ik heb zó met haar te doen en ga alles in mijn macht doen om te helpen. Ik ben de laatste jaren veel te veel met mezelf bezig geweest. Ik taai meteen meteen weer af vanwege het sfeertje hier, één ding wil ik wel kwijt en dat is dat ik zowel Wijfie als Spudje heb ontmoet en dat het beiden prachtige mensen zijn. Lieve Wijfie, ik hoor je en begrijp je. Laat het niet binnen komen. Zoek het niet bij jouzelf, je hebt genoeg aan je hoofd nu, heel veel sterkte meisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden