rapilos Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Dag Akelei, Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Goedemiddag, Ik gooi er maar even iets praktisch in de groep. Wijfie ik hoorde je worstelen over taxikosten. Wist je dat je de kosten van het vervoer naar en van het ziekenhuis voor een deel kan terug krijgen van de belastingdienst? Die kosten kunnen aardig oplopen. Hier een link van onze grote vriend de belastingdienst Verder allen alle goeds. Ik ben er weer een paar dagen tussenuit. Ik zou zeggen rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Marjo, hoeveel tijd heb je nodig om te ontnuchteren? Als je dat op een rijtje zet, kan je misschien kiezen tussen verschillende opties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Even kort, kan niet meer even, geen hulp gekregen, Brijder verwijst door naar HA en andersom, crisisdienst wil niet komen omdat ik niet meer in behandeling ben bij de GGZ, ik zie blauw. D heeft zitten schreeuwen tegen al die nep-hulpverlening. Kan niet meer ben het zat. Ik houd het droog. Ik ga weer naar bed. Agnieta en Wijfie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ik was even naar de winkel niemand kan me helpen ik zal het wel redden de bewuste kwast probeert me weer op te zadelen met iets waar ik nu niets mee te maken heb zijn afspraken ik heb andere prioriteiten gedoemd te mislukken. we zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ze is gister terug gekomen Jen, ik wordt niet gelaten als ik mijn aandacht erbij houdt is er een optie iig eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Smakelijk. Liefde overwint veel - staat op mijn kalender van de bond zonder naam - begrip alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 voet bij stuk gehouden ik weet niet of dat goed is in dit geval we zullen de represailles weer afwachten laat maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 begrip is er altijd bij mij maar ik moet ook in staat zijn om daadwerkelijk iets te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ik bedoelde in deze het begrip van anderen. jou wens ik vertrouwen toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Even wat anders, Zou bij latex gaan barbequen. Kwamen 2 vrienden van hem, waar ik niet zo veel mee heb. Even in de tuin gezeten. Begon ene vriend te vertellen, dat hij wijn in de aanbieding had gekocht Rood en Wit. Gingen we nu proberen. oh, wat een heerlijke wijn, Wat een goede afdronk, en voor die prijs, Nee, was echt een best wijntje. Ook een slokje proeven Rapi? Nee, hoezo niet, drink je helemaal niet dan. Latex aan de nieuwe rode, die geprobeerd moest worden, vriend aan de witte. Ben maar weggegaan, mompelde iets over; de was ophangen. Pfff, ben misschien ook teveel met alcohol bezig, ook al omdat ik hier ben elke dag.. Enfin,weet zeker, dat er veel en veel te veel door heen gaat vanavond. So be it, blij dat ik er niet (meer) bij ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ik wist dat je dat bedoelde, Jen Rapilos, teveel mee bezig dat ken ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Rapi. denk aan de tijd dat je nu droog staat meis, 21 dagen dat is niet mis hé? Kom op joh, we blijven door gaan hé? Je bent sterk zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Tuurlijk Bol, Ik laat je niet in de steek hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ik barst van vertrouwen dat is mijn makke ik zou niet anders kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Originally posted by: rapilosTuurlijk Bol,Ik laat je niet in de steek hoor:)quote> Oké lieve Rap. fijn te horen, want ik maakte me al een beetje zorgen.en verder kreeg in net bericht dat er bij ons 3 mensen van het bestuur zijn opgestapt vanwege strubbelingen. Tja zeg er eens wat van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Zou dat opstappen van die 3 mensen, van invloed op jou werk kunnen zijn Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Ik lig weer in bed, voel me vreselijk. Net hartslameter en sporthorloge omgedaan. Ik zit nog steeds op 180. Hartslag blijft af en toe hangen (kan ook aan het horloge liggen), ik zie iets, weet niet wat het is. Eng, maakt me bang. Slapen, dat moet ik. Meld me alvast droog af, kom vast straks nog wel even kijken. Ga goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Ken het van ooit rustig blijven liggen en meters eruit op je eigen kompas vertrouwen. Makkelijk gezegd buikademhaling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 R.L. let nu eens op je ademhaling, want als die heel snel gaat, dan gaat je hartslag ook omhoog hé? Toch blijf ik er haast van overtuigd dat je teveel van jezelf vergt met sporten. Toen ik nog een stuk jonger was werkte ik heel hard en lang. tot ik er zo'n beetje bij neerviel. Daarna kreeg ik angsten en hing tegen een psychose aan. Dat is vreselijk kan ik je vertellen. Nu ik het een beetje rustigeraan doe, heb ik nergens last meer van. Jij vraagt teveel van je lichaam en dat gaat nu protesteren. Dan krijg je angsten en het gevoel dat je psychotisch bent. Let op je ademhaling en probeer die omlaag te krijgen. Ja Sowhat heb ik gelezen. Heb al kontact gehad met die vrouw waar we pas geleden waren maar die heeft alleen teefjes en wil geen reutjes. Blijft vervelend hé? Ik wil ze best opvangen hoor maar kan niet beloven of ik ze houdt. Voorlopig zouden ze me niet in de weg zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Nee hoor Rap. dat heeft geen invloed. Ik rijd op de bus en doe m'n eigen werk op de basis. Bemoei me met niemand dus krijg ik ook geen ruzie (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Liesje. Ik ben het met Bolletje wel eens. Je trekt jezelf uit elkaar. Je weet van geen ophouden meer. Vergeet niet dat je kort geleden nog behoorlijk dronk. Een lijf wat met benzo's volgepropt wordt. Spier verslappers, terwijl een sportman/vrouw krachtige spieren moet hebben. Let wel ik vind het knap en doe het je niet na, Maar het lijkt me dat je eerst je fysiek op orde moet hebben. Wacht niet op eventueel boezemfladderen en ga desnoods naar de eerste hulp. Deed ik zelf ook en lag direct aan de monitor het was boezem fibrilleren. Kwam door de alcohol onttrekking. Bijna dood was ik. Zo blijf je nog een keer in en dat willen we niet. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 @ Wijfie: wat een teleurstelling dat jullie nu nog niet alle uitslagen hebben. Dat je nu naar drank verlangt is logisch. Iedereen heeft de juiste dingen al gezegd. Je kan nu niets aan de situatie veranderen, ook niet door te drinken. Dat J. je nu even teveel is en dat je je opgesloten voelt in huis, is allemaal waar. Drinken helpt je echt niet nu. Vergroting van emoties en morgen vreselijk balen! Doe het jezelf niet aan meid! Heb je nog een beetje reservekracht in je tenen? Kom op! @ Marjo: i.i.g. eten, dat heb je heel juist gezegd. Ook voldoende water drinken om de afvalstoffen sneller af te voeren. Sterkte, want ik weet dat dit niet je bedoeling is, juist nu dochter thuis is gekomen. @ Rapi: volhouden hoor, al 3 weken droog nu. Bol en jij werken zo goed samen! Het zou zonde zijn om dat resultaat nu weg te gooien! @ RL: ik hoop dat je een tijd kunt slapen. Buikademhaling was een goed advies en tegen hyperventilatie in een zakje blazen ook. Als je partner het niet vertrouwt dan inderdaad naar de Spoedeisende Hulp. Dan moeten ze toch iets doen. Veel sterkte en zet nu door hoor. @ Bollie: ik hoop dat de vertrekkende bestuurders de ruziemakers zijn. Misschien komt er dan eindelijk rust in die tent! De was roept. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 gegeten en ik drink rustig en beperkt. I know the drill. but tnx. het is ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden