Spring naar bijdragen

Zondag 25 augustus 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

R.L. ik heb het meest moeite met het feit dat je gisteren op sterven na dood was, een insult gekregen hebt, flauw gevallen, paniekaanvallen, liggen bibberen en schreeuwen in bed, psychotisch was,( en geloof me ik weet wat een psychose is hoor) en nu weer plannen maakt om te gaan hardlopen. dit gaat er bij mij niet in. Of het was gisteren gelogen en was het niet zo erg, of je bent helemaal doorgedraaid. Lees nou toch eens terug, moet ik je nog serieus nemen? Dit kan je toch niet menen hé? Het is een en al chaos in je leven, en je probeerd je kramachtig vast te blijven houden aan dat stofje weet je nog Hardlopen maakt high

Je bent verslaafd en zet de ene verslaving aan de kant en gaat met je andere verslaving door. Maar je kan niet blijven vluchten hoor, op een gegeven moment zegt het lichaam toch stop. Nou dan weet ik het wel hoor R.L. ze stoppen je in een inrichting en daar kan je de rest van je leven zitten als je niet oplet. Dat zou ik jammer vinden, echt.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Canvas ben ik aan het opnemen Jane. Ze hebben inderdaad vaak goede films.

De helaasheid der dingen is alcoholgerelateerd, en ik vind hem ook als film an sich heel goed. Het oorspronkelijke boek van Dimitri Verhulst raad ik ook erg aan.

Pauze gedaan... kijken weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stukje van mijzelf.

Voel me zielig, weinig te beleven op internet, dingen doen geen zin in.

Ik kreeg vandaag om 12.00 uur een berichtje van mijn zus via hyves.

Aan hyves is ook niks meer.

Ik had altijd wel wat aan hyves, totdat ze overleed vorig jaar 15 September, mijn moeder.

Kom ik nu op hyves, zie ik alleen maar berichten van gecondoleerd en zo.

Snap ook niet waarom mijn zus me dat op hyves stuurt, ze heeft ook facebook, net als ik.

En ze kan ook gewoon mailen.

Waardevolle chats met mijn moeder staan op hyves, ben bang dat ze gaan sluiten of opheffen.

Wil de chats niet kwijt, iemand een idee hoe ik dat kan bewaren voor het net zo uit de lucht gaat als Veronica destijds? Mijn moeder en ik zaten in tranen bij de radio toen.

1974 staat er bij, Augustus.

in 1974 won ook ABBA het Eurovisie songfestival, April of Mei denk ik, kan het niet zo snel vinden.

Ben dus aan het mijmeren?

Laat verder ook maar, ik wil graag weten hoe ik die chats kan bewaren.

En ik drink niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben natuurlijk gelijk.

Ik heb vorige week al gevraagd om een bed op de detox, maar die zijn er niet.

Morgenochtend ga ik eerst Brijder bellen voor een écht goed afbouwschema (als ze dat al doen, vorige keer moest ik er in drie dagen vanaf).

Zelf zeggen ze daar dat ik zoveel mogelijk moet sporten, en ik geniet er ook echt van.

Maar ik ga te ver. Jullie hebben we wakker geschud. Bedankt daarvoor.

Ik ga morgen het gesprek aan en dan zien we wel wat wijsheid is. Ik hoop wel iemand te spreken te krijgen, dus niet enkel die stomme receptionist die geen verstand van zaken heeft en me behandeld als een klein kind (al heb ik dat blijkbaar af en toen nodig).

Ik ga weer verder met Nickelodeon kijken en zoveel mogelijk mijn rust pakken. Morgen wordt het weer gespannen, met het achter de Brijder aanjagen en natuurlijk achter mezelf.

Ik hoop dat jullie lezen dat ik me dat dondersgoed realiseer, ook al handel ik er niet altjd naar.

Bedankt voor jullie zorgen, ik red me wel.

Ik meld me droog af (alcohol dan he :D)

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lieg niet, ik heb een dissociatieve stoornis, waar je een hoop mee "weg kunt maken". Ik ga het niet allemaal uitleggen.

Ondanks al jullie goede bedoelingen om me wakker te schudden (die waardeer ik echt) voel ik me gekwetst. Door jullie, maar vooral door mezelf.

Waar ben ik mee bezig.

Het ligt niet aan jullie, maar ik blijf hier een tijdje weg om jullie te beschermen. Ik wil jullie zorgen niet op mijn geweten hebben.

En ja, Marika, we hebben allebei een *jeugd gehad en mss wil ik ook soms wel dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RL, moest vandaag aan je denken.

Er liepen allerlei hardlopers door de straat. Volgens mij was er een mini triatlon.

Weet niet waarom je weg wilt blijven van het forum, mag je ook helemaal selluf weten.

Maar die mensen hadden het zwaar met dit mooie weer.

Nou dat wast. ik ga douchen en zo naar bed.

Hasta la pasta allemaal, slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lies, nog heel even....

nog maar een paar maanden geleden ben je bijna verdronken.... het was op het randje...

Jij wilt helemaal niet dood.

Jij wilt alles uit het leven halen.

Nu echt niet gaan sporten, en eerlijk aan die Ironman vertellen dat je 'op pillen' loopt..

De hulp afwachten Lies.

Afbouwen met die hulp.

en dan gaan bouwen.

Dan gaan leven, want dat wil je zo graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Marika, nee idd, een slechte jeugd mag op een gegeven moment geen reden meer zijn.

Maar ja, ik zie voortdurend om me heen dat veel mensen dat nog niet los kunnen laten.

En ik herken die angst. Bij mij heeft dat ook een tijd geduurd eer ik kon voelen en begrijpen dat ik in actie moest komen. Daar was dan wel het een en ander aan therapie voor nodig om veel gevoelens uit mijn jeugd te herkennen, erkennen, benoemen en een plekje te geven.

Was niet gemakkelijk maar zeer de moeite waard.

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, dat doet een ieder op haar manier en haar tempo.

En helaas, bij velen is de angst zo groot dat het ze niet lukt of ze beginnen er niet eens aan.

En ja, sommigen gaan door. Is jammer maar ik kan er niets aan doen. Het gaat me wel aan mn hart, maar ik deel mijn ervaring en verder is het niet aan mij.

Take care Marinka, zo te lezen ga je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, wat verschrikkelijk moeilijk allemaal.

Wat een verdriet en angst, zowel voor jou als voor jouw man.

Probeer inderdaad van de drank af te blijven, je helpt jezelf er niet mee, en het zal jouw man nog meer onzekerheid geven.

En misschien is het inderdaad een goed idee om de huisarts of de behandelend arts te vragen of je man iets kan krijgen waardoor hij wat rustiger wordt.

Dit moet een heel beangstigende periode voor hem zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sowhat
Nou AR,in ieder geval geen prei,want die was ik vergeten.
Macaroni met zelfgemaakte bolognese saus en reraspte kaas,
Salade met paprika,uitjes en kleine augurkjes enz
hangop met bosvruchtenquote>


jeetje wat uitgebreid.
Ik had geen zin meer in zoveel werk.
Uitsmijter met tomaat kaas spekkies en prei heb ik gegeten.
Had je wat aan de tips die ik gegeven had?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika,

'k Geef je gelijk.

Iemand hier zegt "Ik ben al langer volwassen dan ik kind was" - of zoiets in de genre. Dat helpt mij persoonlijk dan weer.

RL,

ik persoonlijk denk niet dat het verkeerd is van je om (hopelijk in zo laag mogelijke dosis) nog even aan die pillen te blijven. Je verhalen van de afgelopen dagen lezende, denk ik dat je beter onder medisch toezicht kan afkciken. 'k Hoop dan ook van harte dat je gauw een bed vindt op de detox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond lieve mensen,

Ik heb een mooie dag gehad.

Even gerommeld in de tuin.

Lekker rondje gefiets door de polders.

Toen stond mijn jongste broer met zijn vrouw voor mijn deur.

Die had ik heel lang niet gezien en het was hartstikke leuk.

Goed dat ik al een paar dagen niet heb gedronken, anders had ik ze niet onder ogen durven komen.

Het was wel wat spannend voor me.

Vanavond mijn laatste oxazepammetje.

Ik had er afgelopen donderdag 5 van de huisarts gekregen.

Een verstandige man dus, die huisarts.

Morgen weer helemaal clean door het leven.

En Nadia nog bedankt voor je opstekertje van vanmorgen:)

Ben jij de dag ook goed doorgekomen?

Want je schreef dat je een moeilijk momentje had.

Wijfie, heel veel sterkte:present:

RL, ik heb niets meer toe te voegen aan alle reacties die je hebt gekregen;)

Doe er je voordeel mee, zou ik willen zeggen.

Ik ga nog een filmpje kijken en sluit nu af.

Droog:)

Slaap lekker allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...