AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Jootje, niet bang zijn voor het weekend. Leef er naar toe en bedenk andere dingen. De mogelijkheid is er toch? Om andere dingen te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ja is wel goed gegaan Bol. Ik lag echt vroeg in bed gisteren, 20.00 uur, was de dag zat. Vandaag ging het beter, ben ook niet zo kapot als gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ik log weer uit, lekker gegeten en morgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ha,ha, die Bol, Jij komt wel voor jezelf op he Lekker op de bank ploffen, inplaats van vergaderingen aflopen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Goed zo Jacc, Nieuwe dag, nieuwe kansen he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Mogelijkheid is er wel. Maar het is hier kermis van t weekend, en er spelen allerlei bandjes. Dit gaat meestal gepaard met een drinkfestijn. Helaas. Zal moeilijk worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Was voor AR bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ik ga ff eindje fietsen. Blijf wel ingelogd. Tot latersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Hoi Aak:heart: Ik reageer wel even, als je het niet erg vind. Dagpact starten doe ik sowieso. Als Lies mij al geplaatst heeft scheelt het mij tijd. Ik blijf gewwoon iedere dag op het pact, no matter what. No matter what Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Hoi Akie, Wat een leuk berichtje van je Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Originally posted by: JootjeMogelijkheid is er wel.Maar het is hier kermis van t weekend, en er spelen allerlei bandjes.Dit gaat meestal gepaard met een drinkfestijn. Helaas.Zal moeilijk worden.quote> Niet gaan Jootje:heart:Te kort.Volgend jaar weer een kermis, en dan alleen aan de zuurstokken en suikerspinnen.Ik gun het je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Aak, Ik vind het wel goed bedoeld. Schrik wel iedere keer als je me eerlijk vraagt. Ik maak er geen probleem van. Heb `s morgens kort tijd. Dus begin met goede morgen en dan dagpact. Als het er al staat begin ik alleen met goede morgen. Als ik gedronken heb, laat ik het weten. Gister was er paniek, sorry, was het gewoon zat, en dan ga ik naar bed, ben ook niet meer op facebook geweest. En met naar bed gaan bedoel ik rekening houden met jezelf. Lies:heart: zoals je merkt reageer ik niet op jou, roofbouw vind ik het, jezelf de vernieling in sporten, pijn hier, pijn daar, maar als ik morgen maar een triathlon kan doen. Jij bent jij, maar mij doet het pijn, en denk alleen maar doe je ogen eens open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Welkom Fleur 13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 BENKWEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Hopelijk is Fleur geen 13 ???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Oei schrik, Waarom schreeuwen Joo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ik heb zin in iets fris. Toetje of zo. Ben zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Originally posted by: AlbertRemmoOei schrik,Waarom schreeuwen Joo?quote> Zo maar. Ik wou ff aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 hoihoi weer heerlijke stranddag gehad weer en over 5 min is de manische kaptitein Haddock op RTL4 hij krijgt nog 4 sterren ook:D Jacc gemist net zie ik, kom op meis, houd het op een uitglijdert en fier verder fietsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ben al terug, yoghurt heb ik gehaald, eindeloos mee te variëren. Fris en je kan er van alles mee doen, met gewoon suiker heb ik het toch het liefst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 halve pizza nu in de oven, meer past er niet in. Straks tweede halve. Ik ga kuifje kijken Tot morgen truste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Appie, je mag toch ook wel een keer een avond het forum overslaan, was dat nou. Lange dagen maak je en je hebt ook nog een vriendin. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor ben je mal. En het betekent helemaal niet meteen dat je drinkt. Het gaat me eerlijk gezegd wel wat ver dat je je stopdatum op die van een ander zet. Mag je natuurlijk zelf weten, maar ik vraag me af of je wel bij jezelf blijft. Love Ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Voor Rapi Learn from the mistakes of others. You can’t live long enough to make them all yourself. Eleanor Roosevelt You gain strength, courage and confidence by every experience in which you really stop to look fear in the face. You are able to say to yourself, 'I have lived through this horror. I can take the next thing that comes along.' You must do the thing you think you cannot do. Eleanor Roosevelt Rapi, je doet het goed jong! La je nie kisten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 En deze zocht ik eigenlijk. Nu gevonden! No one can make you feel inferior without your consent. Eleanor Roosevelt, 'This Is My Story,' 1937 Slimme vrouw die Eleanor. Ik las je verhaal van gisteren Rapi over je collega en het stuk van Marika daarop. En ik denk dat veel mensen onzeker zijn en dan hun kennis tentoon spreiden om een ander te imponeren. En het is vaak moeilijk om me niet onzeker te laten maken maar ik geef die 'macht' zelf weg. Ach joh, one day at a time en het zal al wel reg komme zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Originally posted by: DylanIk zit nog wel met een vraagje. Eigenlijk voor Jen, maar die is al weer weg.Waarom gaat tegenwoordig iemand nog trouwen? Is dat niet vragen om problemen bij iets wat kennelijk voor het moment goed gaat?quote> Dylan,ik was al een tijdje aan het twijfelen hoe ik een en ander moest regelen: momenteel is het zo dat mijn familie mijn huis erft en het lief op straat staat als ik overlijd, niet echt de bedoeling. 'k Geloof dat trouwen de handigste manier is om dat op te lossen.Maar 'k zou liegen als ik beweer dat dat de reden is. 't Is eigenlijk gewoon totaal irrationele romantiek. Hij vroeg me (onverwachts) ten huwelijk, en ik zei (impulsief) ja.We hebben wel een huwelijkscontract, wat bij een scheiding alles gemakkelijk zou moeten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden