bolletje Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Marika ook in vind je de laatste weken erg veranderd en vind het fijn om je zo te lezen. Mensen ik ga afsluiten en zo naar bed. Vandaag weer flink bezig geweest op de ambulance en dinsdag weer dienst. Moet invallen omdat er nog al wat mensen zijn die het af laten weten. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Originally posted by: MarikaAlbert dan ben jij weer anders dan wat ik ben Misschien toch een slag andere binnenvetter (ex) zuiperd dan wat ik ben. quote> Tuurlijk ben ik anders:D maar herken er wel wat in wat je schrijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik herken ook wel wat in hetgene wat je schrijft, Marika. Ik heb genant weinig vrienden en kennissen. Onlangs droomde ik dat er niemand op mijn begrafenis was; ik vond dat zó erg voor mijn man. Dramatisch he haha. Alcohol was mijn eerste medicijn tegen sociale fobie, volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Hoi Jen, Ik heb ook genant weinig vrienden, geen een buiten Will om. Kennissen zat, maar dat had met mijn werk te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Spud:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Naar Uitmarkt Mede-mensen kwijtgeraakt Want gaan struinen Terug naar huis, lopens Maar kreeg een lift Na 10 keer voor bak koffie OK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 truste Aak:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 truste Marika:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 'k Ga tv kijken. Fijne avond allemaal, en welterusten voor degenen die andere oorden opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ach Marjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Fijne avond Jen en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Mooi Wijfie en truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Goed van je Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Dag allemaal, Ik ben moe en ga dus niet reageren, wel alles gelezen. Waardevolle berichten! Slaap lekker allemaal en ik heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik ga ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Goeieavond lieve mensen. Marika, ik vind het altijd goed om je te lezen en je rechtdoorzeementaliteit is verfrissend. Daardoor durven anderen misschien ook opener te worden. Ik merk hier helemaal niet dat je verlegen bent. Spud een mooie overwinning, om bij verslaafde mensen, het zelf droog te houden! Ik heb ook een kleine overwinning behaald. Ben net in het "clubhuis " geweest (ex-vriend en buurman) en heb daar een koppie thee genomen inplaats van de gebruikelijke anderhalve fles wijn en de rest van de tweede fles mee naar huis te nemen:) Dus kan ik me weer netjes droog afmelden! Slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 ik was net de enige op de fam.BBQ die niet dronk. en dat bedacht ik net pas thuis weer op de bank. zo gewoon alweer. en ik heb niet op de consumptie van de rest gelet, ik was wel de 1e die vertrok, dat wel. en nu even bijlezen: mijn verhaaltjes voor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik wou dat ik ook al zover was Jane, dat ik geen erg heb in het drankgebruik om me heen. En het heel gewoon vind om niet te drinken. Komt vast wel goed:) Nu echt weg.......trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 @ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Waarom ach Ben toch thuis gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Mag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 mag niet wat marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 oei, alweer 2 september tijd vliegt slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Twee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden