Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 september 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag helemaal vergeten Bonita en Travel te feliciteren. Hierbij alsnog een grote bos bloemen!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Nina: ik had je van de week laat al gedag gezegd. Voel je niet miskend hoor, want ik heb je ook gemist!;)

@ Wijfie: goed dat je er toch op uit bent gegaan. Ik denk dat hoe meer je met J. meegaat in zijn angsten, hoe meer hij die angsten verder ontwikkelt. Zoiets zeggen ze tenminste ook bij mensen met fobieën.

Ik heb vis gebakken en vissoep gemaakt, fruitsalade e.a. Straks even lekker onderuit met de slechtste chauffeur van Nederland.

Tot later allemaal. Ik wens jullie een gezellige avond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond!

Gaan we nu al met de pannen gooien? :D Kan natuurlijk ook, een flinke tik doet wonderen... :P

Maarre leeftijdsgenootje, heel wijs! Eerlijkheid is niet altijd even makkelijk, maar dan ben je er wel vanaf.

Hey Nien, leuk je weer terug te zien, ik snap niet helemaal hoe het nou allemaal gelopen is, maar belangrijkste is dat je er weer bent. Je maakt me wel nieuwsgierig bij wie je je bedenkingen hebt. Ik voel me namelijk nogal snel aangesproken (trek het je niet aan, is mijn probleem).

Ik heb mijn werk voor morgen afgezegd. Heb net een enorme paniekaanval gehad en ben even out gegaan wat mijn heup geen goed heeft gedaan. De hele dag staan in de winkel zie ik niet zitten. Bovendien is een dagje rust (dus nee, ook níet sporten!) geen straf.

Maar ze deden een partij moeilijk! Terwijl het vrijwilligerswerk is! Ik moest maar eens met het bestuur gaan praten e.d. Ik heb nog nooit afgezegd, omdat ik me verantwoordelijk voel. Dit is de eerste keer! Beetje een rotgevoel aan over gehouden.

Meld me weer droog af, maak er een melige avond van lui!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeps leeftijdsgenootje, ik heb zoals ze dat noemen bij de CA een 'eetverslaving'. Ik ben niet verslaafd aan eten, maar er wel dagelijks mee bezig door mijn anorexia sportivica (niet tot nauwelijks eten, obsessief sporten en alle calorieën tegen elkaar afwegen). Of hoe het ook heten mag. Ik heb zo'n lijf vol stickers dat je mijn huid niet meer ziet. Ik blijf gewoon Lies. Beetje volgeplakt, dat wel, maar gewoon Lies (men noemt mij ook wel eens gecompLiesseerd, whahaha, net bedacht, hoe vind je die? :D)

Verder heb ik 'slechts' mijn alco en benzoverslavingen. En idd, ik compenseer als een gek. Ik moet nog een hoop leren, maar het begint langzaamaan te komen. Achteraf vandaag weer veel te veel gedaan, niet alleen qua sport.

Enne, met een pan meppen mag van mij ook als iemand door blijft gaan, issie tenminste even stil :P (Geintje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach, ik zat met de buurman

in de tuin te filosoferen

na dat een ander was opgestapt

omdat ie zijn gelijk niet kreeg

waarom moet je het over alcohol hebben

als je de mens erachter niet ziet

ik leg steeds opnieuw uit.

Ik denk, dus ik besta

ik drink, dus ik besta

ik loop hard, dus ik besta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

Geen drank op, dagpact weer geslaagd vandaag.

Wel moe.

Ben vandaag bij de kredietbank geweest voor een budgetbegeleidings gesprek.

Even duidelijk maken.

Ik had geld teruggekregen op mijn rekening van CWZ.

Ik wist dat alles wat te veel betaald was, ik terug kreeg, maar zo veel?

Blijkt dat alles elkaar gekruist heeft.

Geld op, vervolgens rekening van ziekenfonds:$

Ik zat er al ruim een mand tegen aan te hikken (dit gesprek)

Ze hebben de rekening betaald, en ik heb zelf gevraagd om gekort te worden op mijn weekgeld.

Ik moet leren, weet nog niet hoe.

Vrijdag heb ik een afspraak met mijn huisarts, dan schrijft ze me champix voor, om te stoppen met roken.

Ik kan dat nu niet betalen van mijn weekgeld, heb het wel overlegd met de kredietbank, en ze betalen dat voor mij.

Ben ik nu rustig? Nee.

Laat het wel weten mettertijd.

Ik ga naar bed nu, geestelijke inspanning is vermoeiender dan lichamelijke.

Truste allemaal:lips:

Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ AR: toch goed bezig joh. Je hebt gelijk dat je van geestelijke inspanning heel moe kan worden. Maar we houden het nog steeds droog. Dat bespaart ook veel geld; niet vergeten!

Ik ga vanavond maar bijtijds naar bed, dus ik meld me nu ook al droog af.

Welterusten allemaal en slaap lekker.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een lied naar mn :heart: famke!

en een goede welterusten voor lezende frummers:lips:

mijn laptop is weer tiptop

maar alles zit op andere plaatsen en andere manieren

mijn printer is nu niet aangesloten, mails komen dubbel binnen

ook dubbel zo snel, dus dat scheelt

zoon heeft wat handigheidjes ingebouwd, maar met een a technische

onhandige moeder, is het nog niet helemaal aan mij besteed,

maar zoals Madelief schrijft/schreef: het gaat goed of ik leer:)

truste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...