Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 september 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Ja An, een eiland waar er geen sigaretten te verkrijgen zijn ofzo.. ik kom mee.

En ja champix is in hogere doseringen ook gebruikt als AD.

Alhoewel... ik zou het nog in mijn hoofd kunnen halen om op dat eiland tabac gaan te telen ofzo pffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

AR dat "raden" ze aan zelfs om gewoon door te roken.

En effectief op een dag heb je helemaal geen zin meer om te roken.

Ik heb het een maand of drie vol gehouden toen, daarna gestopt met champix omdat de bijwerkingen ECHT TE erg waren...

en na een week rookte ik terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt helemaal Marika.

(zie ook baclofen ivm gabba, methadon of subutex ivm heroien etc...)

bezetten van receptoren .

Die na (soms lang) verloop van tijd idd weer minder worden.

Dus in principe, hoe lang je een middel gebruikt (hoeveelheid ook) hoe langer the brains weer nodig hebben om het "op hun eigen" te doen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Dit is de dag van Jen. Ik wens jullie samen een mooi leven toe, met een geleende slinger.

:):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present:

Voor wat RL betreft:

mijn klomp was gisteren al gebroken, toen ik haar bericht las. Ik reageer hier niet meer op.

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Hots: elk mens heeft zijn eigen kwaliteiten. Als je er gebruik van maakt, dan is het goed!

Jij hebt weer moed verzameld. Dat vind ik zeer in je te prijzen.

@ Bollie: het kon beter vandaag, maar aangezien dat niet zo is, doen we het er maar mee!

Er zijn vast nog wel klusjes die ik uit mijn handen zal krijgen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft moeilijk hé Lytse? Je bent voor de rest gezond maar moet je toch inhouden vanwegen lichamelijke ongemakken.

Sterkte meis.

Hahahaha nee hoor Hotsie ik ben, in tegenstelling tot mensen hier die willen stoppen met roken, zelf aan het proberen om tabak te maken. Heb daarvoor tabaksplanten gekweekt en moet nu de bladeren gaan plukken en drogen. Dat is nog al een werk maar wel leuk om te doen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het al. Het is vandaag de “dag van de gebroken klomp”.

Daarbij zie ik een heel rijtje forummers, hoofdchuddend achter elkaar aansjokken. Elk met een kapotte klomp aan een voet. Ieder zo met zijn of haar eigen gedachten. Ikzelf loop er ook tussen. Ik kan jullie verzekeren: Het is geen gezicht.

Maar allez, wat dies ook zij en desalniettemin, ik besef me opeens dat niets mij tegenhoudt om Jen echt van harte een geweldig fijne, onvergetelijk mooie en memorabele dag toe te wensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Agnieta
Ik wil roken als ik wakker wordt.
Ik wil roken als ik koffie drink.
Ik wil roken als ik gegeten heb.
Ik wil roken wanneer ik een klusje heb gedaan.
Ik wil roken als ik seks heb gehad.
Ik wil roken als ik onder de douche vandaan kom.
Ik wil roken uit verveling.
Ik wil roken als ik afleiding zoek.

Wanneer wil ik niet roken????quote>


Vanaf NU ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...