Spring naar bijdragen

Maandag 9 september 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: snoepje
inderdaad k...drank
roep ik ook al heel de dag
ik ga maar thee zetten en vroeg op bed liggen..helpt mijn altijd
want op bed drink je nietquote>


Op bed drink je niet , O nee je zou versteld staan wat ik in bed gedronken heb hahahahaha .

Totaal minstens een 120 liter boiler vol hoor , dus pas ook daar op !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

zag dat Hannah:heart: een mooie avond had gisteren, nou het is je van harte gegund.

En idd niemand pakt je zoiets meer af.

Snoep:heart: in bed drink je niet.

Ga liggen dan. goed bedoeld lief

Agnieta:heart: heel erg dank je wel voor het delen, zowel je eerste bericht naar Snoep, als het bericht waar je telefoon lag en dergelijke, en ja ik vind zulke dingen bij jou ook schattig.

Akelei:heart: gisteren geloof ik schreef je over je huishouden, dank je wel daarvoor, je schrijft precies zoals ik het voel en beleef, want hier is het niet anders.

Was draaien, ophangen en vervolgens op een stoel pleuren, plus de rest.

Mijn administratie zit nog in een plastic vuilniszak, dichte enveloppen ook.

Afwassen? nee hoor, alleen zaterdags, en dan is het weer te veel om nog wat anders te doen.

Kortweg ik herken het heel erg.

Sorry ik heb iets gelezen, niet de hele draad van vandaag.

Bol gewoon blijven schrijven over wat je bezighoud, serieuze vragen gaan en gingen naar de dierendraad, maar dat wist je al. Beperk het niet vanaf nu, jij bent jij.

Nu ga ik pizza in de oven doen en eten, en vervolgens naar bed, ik hoop dat de nacht mij nu beter gezind is dan gisternacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3, zou je me een indicatie kunnen geven over wat jij wel hebbelijk vind op de dagdraad wat betreft niet-alcoholgerelateerde zaken? Waar jou grens bijvoorbeeld ligt?

Ik wil daar namelijk best rekening mee houden, vandaar dat ik mijn reactie naar VM op het dierendraadje zette. Maar bijv. gisteren mijn ervaring bij PAA in reactie op de vraag van Lytse, vind je dat ook over de top?

Ik heb daar niet zo goed zicht op, vandaar dat ik het vraag.

Ook om te voorkomen dat ik mijn eigen geduld verlies zoals overlaatst en je uitmaak voor iets wat niet klopt. Ik wil dat voorkomen omdat ik jou postings ook belangrijk vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie soms kun je de zorgen van een tijd, even van je afzetten om lucht te happen zeg maar. Dan kan je genieten van dingen. En maar goed dat je dat kan anders zou je het misschien nog veel moeilijker hebben.

Maar nu je moe bent heb je weinig energie over om rotervaringen weg te drukken. Misschien een paar nachten goed slapen. Dat doet vaak wonderen.

Of is er iets ander waardoor je je rot voelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten An en slaap lekker.

Ja dat sloopt je als je zo gericht moet blijven op J. Wijfie. Dat vreet energie, zeker als hij dit constant blijft vragen, vreselijk is dat, maar hij zal niet anders kunnen op dit moment.

Ja en je kan er zo weinig aan doen, hij is ziek dus hij heeft er recht op, jij kan niets mankeren want jij bent gezond.

Toch maar proberen om iedere dag een tijdje voor jezelf te nemen. Dat kan je hoor je moet alleen dan heel duidelijk aan geven dat die tijd voor jou zelf is. En dan maar hard zijn maar dit gedrag wordt echt alleen maar erger meid, en zo houd je het niet vol.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Wijfie, vind het rot voor je, maar tevens heb ik eigenlijk niks positiefs bij te dragen.

Behalve dat ik van de verhalen van Bol en jou heel veel geleerd heb en mijn lering daaruit trek.

Dankjewel! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sowhat
A3,wat jammer om te drinken bij je zoontje,je had jullie tijd zo samen op een veel leukere manier voor allebei kunnen doorbrengen.
quote>


Erger dan "citaten" zijn "quotes"....

Sowhat ik heb heel veel respect voor jou (dat weet je).

Maar ik vind niet dat je iemand kan aanspreken op wat en hoe ie/ze met hun
kinderen omgaan. Ik ben er 100% zeker van dat den Drie ne super papa is!

Dus (en ik denk dat bvb aggie daar ook kan inkomen) BESTE mama, BESTE papa, maar iedereen heeft wel es een "foutje", zeg maar.

NIEMAND KAN/ HEEFT HET RECHT om daar kinderen "bij" te halen...........

Jaja Sowhat, met alle respect (en ik herhaal, k vid jou super!)
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar opletten met dat soort van uitspraken,
want die KLOPPPEN niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...