Spring naar bijdragen

Maandag 9 september 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zat zaterdag even terug te lezen en ben nu Pink Floyd aan het luisteren :D

Heb je genoten Hannah? Ik ging in juli in België kijken en vond het fantastisch.

Op dit moment Wish you were here... Dat was mijn openingsdans bij mijn eerste huwelijk haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net die afspraak met die vriend gehad die als geintje maakte dat hij me wel even aan het drinken zou brengen.

Uiteindelijk bleek hij ook alcoholist en hebben we het onder het genot van koffie en een broodje gezond heel goed over alc kunnen hebben.

Iemand de ogen geopend, fijn. Voelt goed.

Het was ook nog eens reuze gezellig.

Omdat alles me momenteel veel energie kost en ik vanavond nog model moet staan ga ik nu weer even mijn rust pakken.

Lieverds :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Originally posted by: A3
Jen, ik zie je ingelogd staan. Ik vergat je nog een mooi liedje voor je huwelijk te serveren.
Het relativeert het een en ander; en ik vind het werkelijk erg mooi en toepasselijk:
Amour:
quote>

Dank je A3! Mijn ventje is een fan van Ramstein.
quote>

Toepasselijk A3? :D dan toch een flink understatement. Wat betreft relativeren dan bedoel ik :)

@Jen: Mag ik vragen vragen naar de leeftijd van het ventje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Agnieta
RL; Ik kijk daar toch even anders tegenaan dan jou geloof ik.

Als hij zichzelf alcoholist noemt, waarom wil hij jou dan aan de zuip zetten?
...quote>

Ik heb dit meer gelezen als "stoere taal" waarvan achteraf gebleken is dat die wat te letterlijk opgevat was.

@RL: Wat ik wel herken en regelmatig lees is de kennelijk bij jou sterk aanwezige drang om helpend te zijn naar anderen.
Bij mezelf niet zozeer gedurende de laatste periode, maar veel meer een aantal jaren geleden toen ik ook een jaar "droog" stond.
Ik had immers het licht gezien en dus waarom zou ik niet bezig gaan met anderen helpen?
Ik heb hier niet aan toegegeven omdat ik ergens ook voelde dat hier iets niet in de haak was. Momenteel heb ik veel meer de neiging om aan te nemen dat deze drang deel uitmaakte en uitmaakt van een proces bij mijzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sja, die vraag kon ik verwachten natuurlijk. Wel Jen, het zit zo. Mijn zoon heeft een vriendin die ouder is dan hijzelf. Ik heb haar nog nooit irl meegemaakt overigens. Inmiddels hebben ze samen een kind.

Als vader maak ik me daar eerlijk gezegd nogal zorgen over. Terecht? Onterecht? Ik kan er toch niets aan veranderen etc. Ik weet het allemaal.

Maar daarom ben ik wel erg benieuwd naar hoe anderen in een soortgelijke situatie dit ervaren. Is hier over gepraat? Is er over nagedacht?

En misschien ben ik nog wel het meest benieuwd naar hoe ik mij, als vader, dien te gedragen. Hoe doe ik het goed, hoe wordt daar tegen aangekeken vanaf de "andere kant".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk heb ik er nooit opmerkingen over gekregen, Dylan. En we hebben onszelf er nooit veel vragen bij gesteld. Wel was ik verbaasd over mezelf, want over het algemeen val ik eerder op mannen die ouder zijn dan ik. Tja, nu heb ik dus een groen blaadje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai lieve mensen,

Wel bijgelezen, maar weet niet zo goed wat ik met de discussie aan moet

Kan me wel voorstellen toch dat RL.een helpende hand aan deze vriend wilde geven.

en dat ze het fijn vond, dat hij zich zo open stelde, door toe te geven dat hij ook alcoholist is

Hij stelde zich deze keer dus eerlijk en kwetsbaar op.

Kan me niet voorstellen, dat hij Liesje een volgende keer weer wil overhalen om aan de zuip te gaan.

Ze hebben er nu immers een open en eerlijk gesprek over gehad.

Oke, my two cents

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, je hebt het al eens eerder ergens genoemd. Dat heb ik dus onthouden vanwege voornoemd verhaal.

En ja, Rammstein heeft daar ook zijdelings mee te maken toevallig. Ik heb zelf jarenlang een vriendin gehad die nota bene jonger was dan de huidige partner van mijn zoon. Heb toen ook veel Rammstein aan moeten horen :D

Nee rapilos, natuurlijk hoef ik me dan niet anders te gedragen. Het is alleen zo dat ik het, voor mijzelf dan, moeilijk voor kan stellen. Zelf ben ik 60 en kan me echt geen partner van 66 voorstellen, maar misschien heb ik het wel helemaal mis. Hoop ik maar dan voor mijn zoon/partner en mijn kleinkind. Toch heb ik er een zwaar hoofd in. Dat is nu eenmaal niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...