Spring naar bijdragen

Maandag 9 september 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

apathie, ken er alles van.....

Maar weet ook wel dat het me soms verplichten van niet te zitten "staren naar een tv of pc scherm en "iets" (ook al heb ik daar he-le-maaaaaaaaal geen zin in op dat moment) dan toch maar gaan doen, achteraf zowaar "voldoening" opleverd!

Wilde het eerst op het dierendraadje zetten, maar ach (jaja ik ben ook "lui" vandaag, er is zo en liedje, lazy song maar ben zelfs te "lui" om de link te zoeken en te plaatsen) dus hier maar.

De nieuwe poes was "zoek" vanochtend. Haar baasje is dus gisteren weer naar internaat vertrokken.

Ik in alle staten, want dit is geen appartement en er staat altijd wel ergens een deur of raam open.

Gaan zoeken, niet gevonden...

Ze kent mij natuurlijk ook nog helemaal niet.

Maar heel grappig, naa een paar uur kwam ze vrolijk achter de roxy-proxy binnen getrippeld.

Pfffffffffff opgelucht.

Stel dat ik die kat de eerste week dat ik ze onder mijn hoede heb al kwijt had gespeeld.....

Denk niet dat dat door stiefzoon zou worden geapricieerd.

Zo dat was het begin van mijn dag vandaag.

Verder mag ik vandaag "lui" zijn.

Hier is altijd wel wat te doen, maar voorlopig niks wat "dringend" is.

Morgenochtend moet ik dan weer wel haasten en spoeden, moet (dus ja ik MOET ook wel es iets) om 8 uur al op t werk zijn.

Fijne dag en wellicht tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

op het toilet?

Denk je Bollie? Of zou ik toch maar wachten tot haar baasje volgend weekend hier is?

ps: ik weet eigenlijk niet of ze gechipt is??? Heb ook tegen O gezegd dat ie die kat haar "paspoort" aan zijn moeder moet vragen. Dat ze het opstuurd ofzo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja A drie, katten.. of dieren in het algemeen.

Ik mag ze graag maar maak me der over t algemeen niet zo druk over.

Hier liepen mijn hele leven dieren rond.

Soms gingen ze dood, bleven ze weg of wat dan ook...

Als ze der zijn verzorg ik ze zo goed ik kan, maar ik heb geen zin om mijn leven aan te passen aan hun, moeten hun maar doen..

Verder is het PRIMA weer hier, misschien dat ik van middag wel es naar het meer ga op m'n een(d)tje, met een boek en een strandmat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 deze draad heet ditjes en datjes. Dat betekent dat we in principe over alles en nog wat mogen praten, ook over dieren. Ik heb altijd moeite met mensen die proberen toch de draad zo te willen laten lopen zoals zij dat graag willen zien. Dat gaat niet lukken.

Als iemand moeilijk zit krijgt deze alle aandacht. En verder hebben we het hier over alles en nog wat. En als dat niet mag, dan grijpt Tactive in.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat herken ik dan ook weer Fruitvlieg...

Maar soms kan het dan ff niet anders.

Ik mag me onder de "gelukkigen" scharen en zeggen dat ik tot nu toe (ben 46) weinig of niks tegen mijn zin of interesses in heb MOETEN (ja weer moeten) doen.

Ik denk zelfs niet dat ik het zou kunnen...

Ja ik weet, leven is duur en er moeten centjes zijn..

Maar nog een jaar of 20 (ik weet niet hoe oud je bent) tegen je zin dingen doen.. hmmm lijkt me geen goed plan.. bij mij iag zou dat leiden tot me willen verdoven zeg maar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bwaa A drie, niet noodzakelijk...

Hier thuis is er geen omheinig, staan alle deuren/ ramen open dus dieren doen hun dierendingen maar...

Daarom dat ik zo geen weg weet met die appartementpoes die hier plots beland is.

Voor mijn part mag ze buiten van mij, maar ik wil ook niet een jongetje van dertien kwetsen, terwijl t laatste wat ie zei voor ie naar school vertrok was, zorg goed voor mijn poes ajb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, weten wat ge niet wilt is makkelijker dan weten wat ge wel wil.

Behalve als ge in een situatie zit waar ge het heel naar de zin hebt.. Dan is DAT wat ge wel wil..

(pfoeh, wat een zin, als ik het zo teruglees, ma ja, ik laat het maar staan zo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 vaak als ik hier op de d.d.schrijf, is dat, net zo als gisteren over de dierenambulance, omdat er dingen mij toch wat dwars zitten. Vroeger zou ik om die rede weer gaan drinken, nu schrijf ik het van me af.

Maar ik zal er op gaan letten en wat meer weer op het dierendraadje gaan plaatsen.

Ja en als je wat minder met dieren op heb, kan ik me voorstellen dat het soms gaat ergeren.

Ik ga er op letten.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3, dank je voor je woorden.

Ik ben zo blij met hoe jij het doiet, mijn complimenten daarvoor.

Ik sport omdat ik het nodig heb en die wedstrijden geven me het gevoel dat ik weer lééf.

Maar een vroege fietstocht door de polder doet dat ook, of een kopje koffie op het balkon.

Wees gerust, ik sta onder controle en ik heb nu weer rust ingepland tot de training woensdag. Het gaat goed met me. Écht.

En ja, ik heb mijn valkuilen, maar ik ben net ruim een maand gestopt en alles veranderd nog per dag.

Morgen naar de internist.

De vuurproef: Levertest, HB-test en echo van de leververvetting! Internistmevrouw, here I come!

(Ps Ag, lag je moob in de vriezer? Heb ik hem een keer laten liggen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehe A drie weet het net weer beter te verwoorden dan ik ;)

maar het is dus idd niet anders.

Wat ik dan weer wel weet uit ondervinding, is dat je altijd allert moet zijn (en dat gaat idd veeuuuuuuul beter nuchter) op de dingen die op je pad komen.

Ook al lijken ze in het begin heel erg moeilijk en bijna onoverkomelijk.

Wat ik bedoel eigenlijk.. geen uitdagingen uit de weg gaan.

Als t dan eens een keer mislukt, dan komt het volgende wel weer..

Ik zag dat er ene "hardloper" jarig wa (oa) , zou dat geen goed maatje voor onze Lies zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
Jen, ik zie je ingelogd staan. Ik vergat je nog een mooi liedje voor je huwelijk te serveren.
Het relativeert het een en ander; en ik vind het werkelijk erg mooi en toepasselijk:

Amour:
quote>


Dank je A3! Mijn ventje is een fan van Ramstein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Inkiepinkie
Originally posted by: kunsie
Originally posted by: Nadia
Originally posted by: Tatum
dagpact

snoepie
Albert
Lytse
An
Miranda
Lies
Tatum
Nadia
Kunsie
Inkiepinkie
Jacc
Goedemorgen, ik ga vanmiddag bijlezen van de afgelopen dagen :)
quote>


quote>


quote>


quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Marika. Ja ik heb toendertijd een dierendraadje geopend en daar heb ik ook veel berichtjes geplaatst maar soms wil ik dingen gewoon liever op de dagdraad kwijt. Maar ik zal moeten leren scheiden, wat kan hier en wat hoort gewoon op het dierendraadje thuis.

Maar heel lief dat je reageert. Soms ben ik erg bang dat ik een ander tot last ben en voel me dan toch wat schuldig.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat gij ging "duiken" Drie...

Ik in alle geval wel, letterlijk dan, allez "plonzen" eerder!

SUPER-COOL Han.

Tot later,

Heb het goed en hou het zo droog als ge zelf wil (om maar es twee door mij zeer geliefde forum genootjes te citeren)

ps: ik ben ook een Ramstein fan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nóg een reactie voor A3:

ik denk niet dat huisdieren per se zielig zijn. Een hond kan bijvoorbeeld niet op z'n eentje overleven. De onze is op straat gevonden, en was graatmager...

Nu kan ze via het kattenluik vrij de tuin in. Onlangs ontdekten we dat er een gat in de omheining zit: toen ik de brievenbus ging leegmaken, stond ze ineens vrolijk kwispelend naast mij. Het schijnt dus haar eigen keuze te zijn om bij ons te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
......gewoon met de tekst: "sorry jongens, te veel beloofd
ik ben te moe"....
)quote>


Jopie ... zo simpel kan het zijn, daar heb ik nog wel eens moeite mee.
Deze zin ga ik ergens opschrijven.
sorry, te veel beloofd, ben moe B)

Het is al bijna half een en nu pas wordt mijn hoofd een beetje helder.
Heel de ochtend, duizelig, dichte mist.
Naja, gewoon maar verder gaan.

Hannah: je schrijft over je zoon, jemig die is natuurlijk ook alweer wat jaartjes ouder.
Super hoe je schrijft over gisteren.:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...