Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 september 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb om 2 uur dat gesprek, van daaruit kan ik wel naar jou rijden. Doe er ongeveer 2 uur op dus ligt er maar net aan hoe kort of lang dat gesprek duurt. ;)

Ik zal even bellen wanneer ik vertrek, weet jij ook hoe of wat. Tof!!! Dankjewel! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie is er nu niemand waar je wat meer duidelijkheid kan krijgen hoe je om moet gaan met dit soort toestanden? Wat de gevolgen allemaal zijn van zo'n chemokuur?

Er zal toch ook wel iets van maatsch. werk in dat ziekenhuis zijn? Bel daar morgen nu eens voor op en ga eens vragen voor wat informatie zodat je niet het gevoel blijft houden dat je voor alles toch alleen staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Wijfie: J. heeft nu even niets te zeggen. Als jij de situatie niet aankunt, dan bel je. Af hij nu wil of niet! Als je morgen m.w. gaat bellen wees dan heel duidelijk dat jij het niet meer aankunt. Desnoods een verwijzing naar psychiatrie, maar zo kan je niet verder.

Sterkte meis. Ik vind het heel rot voor jullie allebei.

Hak de knoop door voor wat die vakantie betreft. Als ik je zo lees kan J. dat helemaal niet aan. Jammer, maar het is niet het einde van de wereld. Als je het nu beslist kan je nicht eventueel nog andere mensen vragen.

@ Rapi: sterkte met het slechte nieuws voor jullie allemaal. Probeer er maar te zijn voor hen, meer kan je niet doen. De goede woorden vinden is zo moeilijk, maar ze begrijpen vast je goede intentie.

@ AR: eerst aan jezelf denken nu. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen.

@ An: ik zie je op de valreep. Is het gelukt vandaag?

Voor allemaal, ik meld me droog af. Welterusten en tot morgen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijfie het is vreselijk zwaar, en het wordt alleen nog maar erger. Daarom is het echt zo ontzettend belangrijk dat je probeerd zoveel mogelijk hulp te krijgen.

Schrijf eens op een papiertje wat je allemaal wilt vragen en desnoods schrijf je op wat men je voor 'n advies geeft. En echt, vraag nu ook eens of je hulp kan krijgen. mensen die af en toe komen b.v. vrijwilligers die even een paar uurtjes de taak overnemen. Echt dat bestaat. Doe het nu meis, dit houd je zo niet vol echt niet.

Ik ben er bijna 3 keer ook onderdoor gegaan, en ik kon na al die jaren best wel tegen een stootje hoor. Gelukkig heeft mijn toenmalige h.a. hulp ingeschakeld omdat hij ook de h.a. van J. was en wist hoe moeilijk het was om deze man te verzorgen. Dus doen morgen. En nu een lekker glas warme melk of bouillon en dan je bed in. hup hup.;):lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kwam ik weer een keer kijken. Over 14 dagen precies een jaar. Gestopt met drinken! Hele moeilijke tijd gehad. Naar het buitenland verhuisd en dat ging niet goed. Nu weer terug in Nederland. Veilig en wel weer tijdelijk bij moeders in huis. Lang geen grond onder mijn voeten gevoelt en nu THANK god wel. Anders had ik het niet geweten wat te doen met mezelf.

Een jonge meid van 31 en dan drink je niet meer... Mijn leven is zo anders nu. Van een wilde stap meid lig ik nu op zaterdag avond met een goed boek op bed. Nog steeds een sociaal leven alleen uitgaan heb ik geen zin meer in. Live muziek vind k nog wel gezellig.

Toch heb ik er geen spijt van, alleen mis ik wel eens een uitlaatklep dat was vroeger een flink avond stappen en dat kan tot nu toe niet in iets anders vinden. Misschien weer gaan sporten.

Mijn ouders zijn nog steeds stap beesten. Ik vind het gek om als dochter te zien en wil niet oordelen. Maar ik filosofeer wel eens of dat nou het leven is?

Ik wens iedereen een heerlijk alcohol vrije toekomst tegemoet, slaap lekker! Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Liselot

wat een gek idee he

dat jij het goede voorbeeld geeft, ha ha.

Ja sporten zou een hele fijne uitlaapklep zijn

voor mij werkt het al jaren zo.

En als je dan toch eens uitgaat, lekker heel veel dansen

je helemaal overgeven aan de muziek, dan raak je ook in een soort

van roes/trance en dat kan zonder drank drugs of wat dan ook veel beter

en intenser!

bedenk maar goed wat bij jou past, 31 is nog jong en dat betekent dat jij

heel wat jaren winst hebt op mensen zoals ik die er eerst 55 voor moesten worden.

Al was ik op mijn 31e ook goed bezig realiseer ik me nu.

Veel succes in elk geval en wie weet lezen we je hier nog vaker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie,

ik wil je even een pluim geven. Niet alleen vor het droog staan, maar ook omdat J zijn handjes mag kussen met jou als partner.

Als je er zelf onderdoor gaat... daar heeft hij echter niks aan.

In België zijn er veel (gratis) hulpmogelijkheden voor mensen in jouw situatie, in Nederland wellicht ook.

Wees lief voor jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allez vooruit dan Spud.

Ik ben kwaad op een vriend.

Hij kwam niet naar de begrafenis van mijn vader, want hij was ziek. In de plaats ging hij koffie drinken met een vriendin.

Hij beloofde vorige week naar het stadhuis te komen, maar had zich zogezegd overslapen.

Hij meldde vandaag dat hij tijdens mijn tuinfeest (voor mijn trouw) twee uurtjes weg zal gaan naar een vriend die verjaart.

Ik ben dat beu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...