snoepje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Dankje bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Heel veel plezier vandaag Snoepie. Dat noemen ze energiebesparen Agnieta. Dat valt daar onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 DAGPACT; Kunsie lytse albert liesje Miranda lunalee Snoepje. Agnietaquote> Nadia goedemorgen! een echte op de bank met boekje-dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ik ben er van overtuigd dat A3 wel weer terug komt. Misschien is het nu nog niet de juiste tijd en moet hij eerst met zichzelf weer wat in het reine komen. Maar terug komen doet ie hoor, bijna zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Originally posted by: NadiaDAGPACT;Kunsie lytse albert liesje Miranda lunalee Snoepje. AgnietaNadiaJaccGoedemorgen, ik sluit me aan bij Nadia, echt een dag om lekker niets te doen..quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Hoi beste mensen, Heb gisteren 5 glazen wijn gedronken. Sorry,sorry Bol, en andere twee maatjes. Ik probeer daar geen schuldgevoel aan over te houden, want dat is ook weer zo'n negatieve reactie, en slecht voor mijn (stress)lijf. Gisteren, tijdens het schoonmaken van een huis, bleef ik me gespannen en gestrest voelen. Voelde me moe, en dat vooral in mijn benen. Baalde daar zo vreselijk van, na weken niet drinken, goed bewegen en gezond eten. Het klinkt gek, maar zodra ik besloten had om s'middags dan toch maar een fles te gaan kopen, trok de vermoeidheid meteen weg, en voelde me meteen een stuk ontspannender. Ik bedacht ook; Wat is nu slechter; Met zo'n gestrest lijf rondlopen, of even een avondje ontspannen. Want na 1 glas, voel ik de spanning al meteen wegtrekken. Ben nu helemaal niet van plan, om maar weer aan de drank te gaan, maar wil ook niets meer beloven, omdat ik het misschien toch niet waar maak. Daarom, heb ik eigenlijk ook al geen onderschrift meer, met datum. Hoop niet dat ik het hele forum nu over me heen krijg. Heb gelukkig geen kater (heel veel water gedronken) Maar vond toch dat ik het eerlijk moest melden, ook tegenover Bollie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Originally posted by: jacc Originally posted by: NadiaDAGPACT;Kunsie lytse albert liesje Miranda lunalee Snoepje. AgnietaNadiaJaccAcerEen fijne dag allemaal, met wat je ook gaat doen!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Wat ontzettend jammer Rapi. Ik was zo blij dat je het zolang vol gehouden had, en wat jammer dat het nu niet verder gaat. W.b. die stress, ik denk dat dat toch een beetje een verkapte trek is, waardoor je gestrest wordt. Ook weet ik dat dat weer hoogstwaarschijnlijk weer over had gegaan, omdat ik dat zelf ook zo ervaren heb. En natuurlijk voel je de spanning weg trekken na één glas. Het is toch de hoofdrede waarom wij drinken? Spanningen weg drinken. Alleen die spanningen komen weer terug en dan is het glas zo dicht bij omdat je nu deze ervaring weer hebt gehad. Zullen we weer beginnen? Je hebt het tenslotte toch een hele tijd vol gehouden, dit is even een onderbreking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ja hoor Agnieta, Vandaag drink ik niet, want moet zo wie zo werken, En anders zou ik ook niets drinken, heb voorlopig wel weer even genoeg gehad. Zondagavond ook werken. Dus nee, dit is wel goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Bollie, Ik weet het niet, Alleen het idee al, dat ik nooit meer mag en kan, geeft zoveel stress, dat ik dat idee beter los kan laten denk ik. Dat voelt gewoon veel ontspannender. Wat echt niet wil zeggen, dat ik binnenkort weer aan de hijs ga. Maar dan is die druk tenminste weg. Sorry, dat ik je teleurgesteld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Bedankt, voor je lieve reactie Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Originally posted by: AgnietaIk mag drinken als ik dat wil.Ik kan drinken als ik dat wil.Wat zeg ik?!Ik zuip een ieder onder de tafel als ik wil.Als ik wil.Als ik wil.Maar: wil ik dat?Rapilos:present:quote> Juist Agnieta,Zoiets wilde ik dus zeggen.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ja het idee van sommigen hier dat ze nooit meer kunnen drinken geeft een soort angst terwijl ikzelf heel vaak het gevoel heb, zeker als ik terug kijk wat voor een ellende ik met de drank heb gehad, nee nooit geen drank meer. Maar dat is niet altijd zo hoor, soms ben ik ook wel eens jaloers op mensen die toch een keertje doorzakken of zo. Maar over het algemeen is er bij mij een grote weerzin tegen drank, en ik hoop dat dit gevoel nog heel lang blijft. Teleurgesteld? Ik weet het niet het is eerder zo dat ik het heel rot vind voor je omdat, ook al probeer je er niet teveel aandacht aan te besteden, je je toch niet prettig voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Originally posted by: rapilosJuist Agnieta,Zoiets wilde ik dus zeggen.!quote> Dat mag zo zijn, maar blijkbaar heb je de strekking niet begrepen.Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Weet even niets meer te zeggen lieve mensen, Schuldgevoel, steekt toch weer de kop op, en dat wil ik juist niet. Ga maar even boodschappen doen. Zinnen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ook " goeijemoggel" allemaal , hieris het ook behoorlijk * , bah bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Originally posted by: rapilos..Alleen het idee al, dat ik nooit meer mag en kan, geeft zoveel stress, dat ik dat idee beter los kan laten denk ik...quote> Je mag en kunt best. Dat heb je zojuist bewezen. Niemand die je tegenhoudt.Dus dat stress idee kan vanaf nu de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 ..zodra ik besloten had om s'middags dan toch maar een fles te gaan kopen, trok de vermoeidheid meteen weg, en voelde me meteen een stuk ontspannender. quote> Want na 1 glas, voel ik de spanning al meteen wegtrekken. quote> Dus zonder te drinken was de stess al weg, vervolgens na 1 glas; waarom dan toch 5? Geeft dat niet te denken? Is dat niet dubbel, of zelfs driedubbel?Het lijkt er in elk geval op dat de stress niet met het effectief drinken te maken heeft maar, in elk geval óók, ergens anders gezocht kan worden.En nu houd ik er over op, je weet het zelf ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 @Jopie: Probeer eens het volgende. Klik op het Windows logo, dan naar configuratiescherm, dan klok,taal,regio en daar taal instelling. Kan zijn dat dit op Engels staat i.p.v. Nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Fruit misschien weet jij dat ook. Als ik hier een berichtje typ, komen er allemaal rode strepen onder de woorden. Net of ik alles fout typ. Vroeger kreeg ik alleen een foutmelding als ik inderdaad een fout woord typte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Sterkte Adrie, hou je haaks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Fruit ik zie spellingscorrectie niet staan:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 A3 misschien goed voor je dat je dit berichtje ergens opslaat zodat je het altijd terug kunt lezen als je weer trek krijgt. Sterkte kerel. Jop ik heb het alleen bij de berichtje hier. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Bolletje: Welke browser gebruik je? Wat fruitvlieg voorstelde zie je alleen bij explorer en dus niet bij b.v. firefox of chrome Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Bol, een poging: Start/Configuratiescherm/Landinstellingen Hier moet Nederlands staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden