Gast jopie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 goedemorgen allemaal een nieuwe dag, met nieuwe kansen ik hoop dat iedereen lekker geslapen heft en, als ie dat wil, zich nog even om kan draaien. koffie enzo komt eraan maar de kamer is in ieder geval open. een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Morgu Joop. Had me nog wel even willen omdraaien, maar kon niet meer slapen. Dus er maar uit en koffie zetten. Het regent, mooi gezicht nu al dat groen in het natte ochtendlicht. Is veertien september voor jou een specifieke dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Goeiemorgen Jopie en Yvonne Deze meid heeft heerlijk geslapen! Ik hoeft geen koffie neer te zetten want ze motten ut niet hier:D Dus ik wachtte tot iemand anders koffie ging zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 DAGPACT: Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 hihi.... bedoel je de oploskoffie Kunsie? Nou, ik drink de koffie op mijn werk ook.... en dat mag de naam koffie volgens mij niet eens dragen...dus ik drink alle koffie, maar als ik de keus heb dan toch maar gewoon gezette koffie. En het is nauwelijks meer werk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ja, de oploskoffie Yvonne:D Ik heb een piepklein keukentje, met een aanrecht van nog geen 2 meter lang. En daar gaan mijn kookplaat en wasbak nog vanaf, dus ik houd niet veel ruimte over. Vandaar dat ik heb gekozen om geen koffiezetapparaat neer te zetten. Anders is er bijna geen ruimte meer over. En ik ben gek op mijn oploskoffie en het is altijd vers:P Mijn keukentje is 2 bij 1.5 meter klein! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ook een goedemorgen Sowhat. Ook wel lekker even door de regen. Ik ga straks ook, ook hond vind het niet erg hier. Kunsie, dan heb je groot gelijk om geen koffiezetding neer te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Mogge Sowhat, Rickert is jarig zie ik net, van harte gefeliciteerd man:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ja toch Yvonne? En ik ben blij dat ik klein woon hoor. Het is een echt eenpersoonshuisje. Ik heb hiervoor in een grote bungalow gewoond. Ik was de hele dag aan het soppen:P En met mijn slechte rug is dit echt ideaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Klinkt helemaal goed Kunsie. En inderdaad, hoe meer vierkante meters je hebt des te meer moet je schoonhouden én des te meer ga je aan spul om je heen verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Hahahaha, waarschijnlijk was de zoveelste die er een opmerking over maakte Agnieta.... Ook een goede morgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Mogge Agnieta, En ze waren ook vast al voorbereid op deze vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 goedemorgen fruit, koffie staat vlak voor je neus! Thee is inmiddels ook getrokken. Ik mik de boel in warmhoudkannen lui en ga er vandoor anders ben ik niet op tijd waar ik zijn moet . En verdorie, nog steeds geen A3.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Hihi, jij ook een goedemorgen hoor Marika. ik zet nog wel snel even bij, dan kun jij deze kan voor jezelf houden. En nu echt wegwezen Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Goeiemorgen! Dag 7 van mijn goede ritme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ha goedemorgen. Wat kan koffie toch heerlijk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Goeie morgen allemaal. Ik ben al volop mijn led-lamp aan het gebruiken. Dat ding is goud waar, echt. Geen last van een najaarsdip, en kan gewoon functioneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 en deze dingen mosten niet maggen:angry: http://www.telegraaf.nl/binnen...eest_toegestaan__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 dagpact: Kunsie lytse albert liesje Miranda lunalee Fijne dag allemaal. Snoepje een gezellige dag met Sha toegewenst. ik ga nu spinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ik zit nu in de trein naar sha..hele wereldreis.. Wil iemand mijn op het dagpact zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Ik zit nu in de trein naar sha..hele wereldreis.. Wil iemand mijn op het dagpact zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Originally posted by: lunaleedagpact:Kunsie lytse albert liesje MirandalunaleeSnoepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Dankje bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Dankje bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden