Nadia Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 nou voel ik me toch wat aangevallen..... ik ben nou eenmaal alleen. al sta je met tienduizend, of zit je met zijn tweetjes op de bank teveel is altijd fout, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 ik ga maar even iets anders doen. kopje thee enzo. ben geloof ik een beetje bibberig na die worsteling van vanmiddag. tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Leuk dat hier zoveel bingers zijn. Ik heb ook weleens het gevoel dat er weinig zijn zoals ik. Veel herkenning. Ik plan ze trouwens niet. Ik denk soms dat ik dat maar beter wel kan doen. Nu overkomt het me........en ik besef hoe zwak dat klinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ondanks het sombere weer heb ik, nog net voordat het begon te regenen, het net over mijn druiven gehangen. Ik was omgeven door wespen en één knaagde zachtjes aan mijn oorlel! Ik heb hem tig keren weggeduwd met een blaadje, maar uiteindelijk even een pauze ingelast. Verder heb ik vandaag een min-dag, maar kon dat net plaatsen niet nog langer uitstellen. Daarna een uur naar bed gegaan, rest eten van gisteren opgewarmd en nog allerlei klusjes in huis gedaan. Over mijn grenzen heen, maar het moest wel. Er zit nog een was in de machine, maar daarna ben ik klaar voor vandaag! Die uitleg over binge drinken vind ik heel verhelderend. In het verleden hebben we het ook met Krekel hier weleens over gehad. Wat ben ik blij dat ik dát tenminste niet heb! @ Inkie en Nadia: tegen vijven neem je een beker hartige bouillon of soep. Mij helpt dat tenminste tegen de trek. Idee? @ Inkie: ik denk dat jij "out" ging, omdat je inmiddels minder drinkt. Je lichaam kan er dan slechter tegen. Eigenlijk een heel goed teken! @ An: lang leve de Refusal. Deze dag is weer binnen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Nadia, ik snap je wel hoor. Zit er ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Lytse ja lang leven de refusal. Niks geen plannen maken om de fout in te gaan. Scheelt een hoop denk werk :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ik heb bij AdB ook geleerd te herkennen hoe ik het zo draaide dat ik kon gaan drinken. Tevoren was ik me daar helemaal niet van bewust. Het is inzicht in de voorfase van drinken. Je hebt dan in ieder geval de keuze om door te gaan of terug te schakelen. Jopie je hebt daar weleens meer over geschreven. Knap van je om zo schade te voorkomen. @ Nadia: ik vind het extra moeilijk voor de alleenstaande mensen. Niemand die tegen je zegt dat je stom bezig bent. Je kunt rustig doordrinken tot je er bij neervalt. Anderzijds is het hebben van een man die matig drinkt (in mijn geval) ook niet simpel. Tegenwoordig kan ik er goed tegen, maar in het begin kostte het me echt moeite om niet stiekem een slok uit zijn glas of de fles te nemen. Ik geloof zeker dat je sterker bent geworden van het doorstaan van de trek vanmiddag. De volgende keer is het hopelijk een ietsepietsie gemakkelijker. @ Albert: lekker gewerkt? Als het druk is gaat de dag sneller voorbij (vind ik). @ Jen: schrikken met die pil van je echtgenoot! Heb je nog een vervolg gehad op die foto van je ex? Nu een kopje koffie en bankhangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ja Sowhat ik neem voldoende rust hoor;) Want ik ga mezelf verwennen met nu naar bed gaan. Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Jopie, waarom schrijf je dat je niet drinkt. Terwijl je wel drinkt. 'Zo af en toe' Dat klopt niet echt. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Het was in een weiland bovenop een hek armen gespreid de wind en de zon pal in het gezicht De ogen uitkijken huilen en lachen tegelijk Back home. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Akelei, daar gaat het niet over hoor. Akelei ik heb zeer veel geschreven, zo'n zes jaar lang. Misschien is de bron wat opgedroogd. Er is ook nog het echte leven en soms doe ik dat te kort. Dan raken m'n hobby's in de verdrukking. Maar geen zorgjes hoor. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Originally posted by: jopieleuk detail:in lapland hebben ze 24 woorden voor 'sneeuw'quote> Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Oké Jopie, Da's dan duidelijk. Dat kan en dat mag. Ik verwonderde mij een ietsiepietsie. Ieder zijns weegs. Een groet uit Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 misschien komen we elkaar wel tegen jopie! Zo drie gehaktballetjes met mosterd De wind trekt, daar steek ik zo mijn kop nog even in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Originally posted by: A3Zo, alleen nog even afmelden van het dagpact: vandaag niet gedronken.Welterusten voor nu of later.quote> Super A3 , dan ga ik afsluiten en meld me ook droog af.Tot morgen en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Originally posted by: Nadianou voel ik me toch wat aangevallen.....ik ben nou eenmaal alleen. al sta je met tienduizend, of zit je met zijn tweetjes op de bankteveel is altijd fout, toch?quote> Oei Nadia! Was helemaal niet als aanval bedoeld!Ik was vroeger een eenzame zuiper, en daar kwam mijn reactie vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Originally posted by: jopieoei, jen, bijna het kortste huwelijk dat bestaat (kan je wel hebben, he?)quote> 't is off topic, maar ik moest toch aan Lies met haar illegale pillen denken.Het kortste huwelijk ooit, vermoed ik, was een vrouw die haar huwelijk wilde votrekken met een man die op sterven lag. Ontroerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ik kom me ook droog afmelden. Moe en weinig zin om te praten. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Originally posted by: Lytse@ Jen: schrikken met die pil van je echtgenoot! Heb je nog een vervolg gehad op die foto van je ex?quote> Ik vind het eigenlijk een stommiteit van mijn echtgenoot, maar goed, anderzijds, het is o.a. mijn rol om bijsluiters te lezen. Hij doet dan weer andere dingen voor mij.Nee, geen vervolg. Het brandde op mijn lippen om het aan mijn ex te vertellen, maar ik wilde geen slapende honden wakker maken. Ik vergeet het gewoon maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Originally posted by: SowhatJen,nu weer alles in orde met je husband?!quote> Ja Sowhat, thanks for asking.Ik stond echt op het punt om een ambulance te bellen.Maar toen kwam hij bij, en zijn we bij de buren (apothekers) om raad gaan vragen.Zij wisten te zeggen dat de symptomen erger zouden zijn als er een echt probleem was, dus wij weer gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ik ga droog uitloggen. Morgen weer een nieuwe dag! Welterusten allemaal! Sterkte voor diegenen die dat nu nodig hebben. Goed hoor Nadia! Trots! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 allez vooruit, ikke maar aan 't schrijven en iedereen trapt het af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Hier ook weer zo droog als een molen:) (ik vond die van die kaneelstok ook heel leuk!) Ik heb net nog een RK * gedaan inplaats van een RH * Kwam zeiknat thuis, maar het was wel heerlijk, die regen op je nuchtere kop. Welterusten allemaal en tot morgen:lips: *RK= Rondje Kunsie *RH= Rondje Hondje (Dit ff voor de nieuwe schrijvers en lezers.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ha Jen, Bedtijd dus, hop hop, denk aan je ritme;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ik zag vandaag iemand een RP doen. (Pony, zij op skateboard). En ja hoor, maar nog even niet. Het is me nog iets te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden