Spring naar bijdragen

Zondag 22 september 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Even een up-date van mij dan maar. Zat de hele dag al te twijfelen of ik het zo doen, maar toe maar met de billen bloot. Zoals sommigen nog zullen weten heb ik mijn huidige vriendin in een kliniek ontmoet en ze doet het geweldig! Ze is al 10 maanden droog maar moet verplicht van jeugdzorg nog een jaar intern in een kliniek samen met haar kids. Ik heb haar vrijdagmorgen weggebracht en ben zo stom geweest om gelijk langs de slijter te gaan en mijn gevoelens te gaan verzuipen... Morgen moet en zal ik weer gaan opstaan, want anders mag ik niet bij haar op visite omdat ik moet blazen voordat ik naar binnen mag. Domme actie van Markie, maar zal me er weer overheen moeten zetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 94
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Rap. het leven is ook betrekkelijk, en daarom probeer ik er zoveel mogelijk uit te halen en te leren, want ik denk dat we daarom hier zijn. Ervaringen en hoe ik daar mee omga. Hoe sta ik in het leven en heb ik daar vrede mee. Voelt het goed voor mij enz. Vroeger had ik heel vaak het gevoel dat ik stil stond en daar werd ik heel paniekerig van, gelukkig is dat niet meer en laat ik de dingen maar op me afkomen;)

Ja Wijfie en je kan er helemaal niets aan doen als alleen maar accepteren. Wat je wel kunt proberen zijn oordopjes in doen. Dat helpt erg goed tegen lawaai van buitenaf. Die dingen kan je bij iedere drogisterij kopen voor een paar rot centen. En je slaapkamer goed donker maken.:)

Maar Mark voelde je dan zo rot of gespannen toen je je vriendin weg bracht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is idd gezinsbehandeling Agnieta, maar ik ben niet de vader van haar kinderen en was tot vrijdag ook alweer maanden droog. Had met alle plezier meegegaan, maar mocht niet van jeugdzorg omdat ik geen gezag heb over haar kinderen. Ik ga er nu voor zorgen dat we een leuk nieuw huisje krijgen. Het huis waar we nu wonen willen haar kinderen niet naar terug ivm het verleden. Bolletje, ik ben een emo drinker.. voelde me even heel erg verdrietig en erg alleen. Er knakte gewoon iets. Mag geen reden zijn, en ben ook niet trots, maar morgen gaan we gewoon weer nuchter verder en gaan we weer met de neus naar de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Heftige verhalen vandaag. Hier om te beginnen iets leuks: ik ben naar de voorvertoning van De Nieuwe Wildernis geweest, een film over de Oostvaardersplassen. Het waren hele mooie opnamen! Ook prachtige muziek. We hebben genoten. Echt een aanrader.

Vanmiddag in mijn bed gelegen, want ik ben behoorlijk verkouden. Vanochtend kon ik een oog niet openkrijgen, zat vastgekoekt!;) Een knipoog in een andere betekenis!

@ Jantje: valt dus vandaag duidelijk niet mee. :heart:

Goed dat je iets van jezelf laat zien. Ik denk aan je.

Dinah, Bol en Rapi: allemaal veel sterkte. Wijfie ook, niet te vergeten.

Mijn zusje haar laatste scan was naar omstandigheden redelijk. Ziekte en dood horen bij het leven, maar af en toe krijg je wel veel voor je kiezen!:present:

@ Mark: vandaag zeker niet drinken en morgen naar je vriendin! Samen knokken voor een goede toekomst! Even gestruikeld, maar nu weer helemaal op de been!!!

Nu eerstmaar weer aan het eten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Agnieta:

Haar ex werkt ook niet echt mee. En om vooral haar en de kinderen de rust te gunnen hebben we niet erg moeilijk gedaan erover. Maar Jeugdzorg had er zowiezo al problemen mee omdat ik haar heb leren kennen tijdens onze opname in Leeuwarden. Op zich is het ook beter zo, want ik kan nu rustig op zoek naar een leuk huisje voor ons en de kids, en kan het dan klaar hebben voor ze klaar is met de opname. Ik heb zelf ook nog twee kids en ook dat weegt mee. Ik heb dit weekend dan wel een terug val, maar wil het hun ook niet aandoen om weer minstens 9 maanden weg te gaan want hun moeder gaat ze echt niet naar mij en mijn nieuwe vriendin brengen. Pff als ik dit zo typ snap ik zelf ook hoe complex dit allemaal is.... Ach ik heb het maanden zonder iets gekund en ga er nu juist nog harder tegenaan want ik heb meerdere zaken om voor te knokken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jane4
Mark, wat ik echt niet snap is dat je dan vandaag
nog drinkt als je morgen moet blazen.
Van vrijdag dat is ergens nog te snappen al zul
je zelf ook begrijpen dat je jezelf er het meest mee in
de steek laat. Maar dan zaterdag weer/nog? En vandaag ook?
Waarom morgen pas weer ertegenaan?quote>


Ben vandaag ook gestopt en mag pas dinsdag bij haar langs. ik bedoelde meer dat het nu gewoon weer klaar moet zijn en mark morgen er gewoon weer fris en fruitig tegenaan moet ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd. heftige draad.

Kop d'rvoor Mark, wegflikkeren die rommel nu, als je het kunt, beter.

Ergens aan bouwen is veel leuker.

Valt natuurlijk niet te snappen, Jane, maar zo gaat het.

Zou iedere alcie moeten weten.

Ik heb hier zat stiekeme drinkverhalen gelezen, snap ik niet, want nooit gedaan, altijd in het zicht, voor partner en al.

Maar: snap ik het niet? Heus wel.

Laat je niet opsluiten, nooit, doe je ding.

De knager

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik hoop maar dat ze niet te gek gedaan heeft, onze strijdster:D

Wijfie, die sociale media is idd niet altijd leuk.

Ik heb ooit een facebookding aangemaakt maar doe er niks mee.

Vind het allemaal veel te dicht bij komen.

Maar dat is mijn ervaring en hoeft niet voor iedereen zo te zijn:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook weer afsluiten mensen.

Puck heeft net een epilepsieaanvalletje gehad. Ik heb dit al eerder gedacht maar nu weet ik het zeker. Ze heeft hetzelfde als mijn vorig chihuahua en het duurt ook zo'n 2 min.

Nu ga ik haar zeker laten steriliseren zodat de kans erin zit dat het minder wordt of verdwijnt. Poeh toch weer ff rot.

Trusten allemaal:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...