Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Altijd al vrij Niet altijd willen zien. heb het vandaag wel zo voor mezelf benoemd (maar dat doek al jaren... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Profenticiat Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Vandaag op mijn ontbijtbord: Levende Dode Man (LDM) Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Wat gebeurt er eigenlijk achter jouw voordeur ? Jouw busje staat de hele dag voor je huis Ik zie je bent vaak thuis Je hebt geen kinderen Wat is dan precies jou taak? Wat is eigenlijk jouw leven ? Dat is toch wel meer dan de gitaar? Ik zie je wel eens slepen Iets met muziek ? Ja gitaren kun je ook mee roeien Ja ik speel wel eens voor publiek Ik doe liedjes Een song writer Kent u dat TV programma ? De beste singer songwriter van Nederland Dat ben ik eigenlijk Dat is mijn leven Dat programma is eigenlijk overbodig Want het is namelijk mij gegeven Hoe doe je dat dan ? Kun je daar van eten ? Dat vraag ik u toch ook niet Kunt u er een beetje van leven ? Optredens? wat vraag je dan voor een avond ? Ja sorry ik ben niet goedkoop Zoveel voor 1 avond? Daar moet ik een week voor werken Soms wel twee Maar u bent dan ook gewoon een sukkel Had u maar een vak moeten leren Nou jongen wat ben je arrogant Je moest eens weten hoe hard ik werk Er moet heel wat verdiend worden Voordat jouw muziek uit kan En jij kan de hele dag thuis zitten Ik ben altijd aan het werk Ik zou me rot vervelen als ik jou was Een mooi leven heb je Ja maar ik ben soms om 14.00 uur al op pad Om 's avonds een optreden te geven Die uren worden echt niet betaald Dat is aan de passie gegeven Jazeker ik heb de vrijheid Die heb ik ook het liefst Die kunt u kopen van mij Maar zo onbetaalbaar krijgt u mij niet Ik ben namelijk een liefhebber Die de hele dag speelt Het is een eer om naar mij te kijken Het kan omdat ik in eenzaamheid leef Het is niet zielig maar gitaarspelen is een sport Je moet het oefenen en je wordt beter Dat wordt er bij mij gekocht Eigenlijk is uw leven veel duidelijker Veel duidelijker dan de mijne Dus houd even op met zeuren Ik verdraag echt niet uw pijnen Die verplichtingen die u aangaat Dat is voor mij echt schrijnend U bent een levende dode man Dat idee verwerk ik wel in de refreinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Diene van ons was dus juist geen pottenkijker, Spud. Omwille van regenweer had hond net een dagje te lang... en zo... ik geef geen details, hoewel ik er geen probleem mee heb. Man en ik waren complementair, en ik heb hem ook niet lastig gevallen met een vraag tot pottenkijken. Mekaar aanvoelen? ALs we overschotjes van eten hebben, denk ik altijd aan onze S. Hij liep cirkeltjes rondom mij als hij merkte dat ik hem wat lekkers ging toestoppen. Als een paardje in een dolgedraaide molen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 DAAR zou de hond moeten opletten... Alhoewel Bewust naïef? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Oja, dat zou ik er nog onder plakken Anno van der werf. copyright ai.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 In mijn relatie met mijn ex heb ik meer genomen dan gegeven. Nu is het evenwichtiger. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Originally posted by: marjoDAAR zou de hond moeten opletten...AlhoewelBewust naïef?quote> Wat bedoel je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 ZO lang het maar niet in de douchescene van psycho uitmondt, is alles ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Originally posted by: JenALs we overschotjes van eten hebben, denk ik altijd aan onze S. Hij liep cirkeltjes rondom mij als hij merkte dat ik hem wat lekkers ging toestoppen. Als een paardje in een dolgedraaide molen.quote> Overschotjesin een dolgedraaide molenIk meende een soort van pavlov achtig effect in je tekst te zien, een soort van "domhouden" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Oei nee marjo. Zo voelde ik het totaal niet aan alleszins. Het was een vreugdedansje. Geen gedrag dat ik hem aanleerde, of rekte. Dolgedraaid was misschien slecht gekozen. In psycho houdt de man het lijk van zijn moeder bij, Spud ... Klassieker zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 OK! Goed dat je vroeg Ik had het verkeerd geïnterpreteerd Nu snap ik het Zo zie je maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Dag late frummers, Ik ben net terug van het verjaardagsfeestje. Er waren een paar mensen die lollig deden en vonden dat ik best kon drinken, want zij zouden het aan niemand verklappen. Die blauwe knoop mocht wel paars worden. Gezellig bedoeld, maar ik heb het toch maar bij mijn fris gehouden. Nu flink moe, dus ik kom me alleen droog afmelden en jullie welterusten wensen. Slaap lekker en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 nog helemaal onder de indruk van : In a better world. (Canvas) sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 betrok de hond in menselijk gedrag Daar ging ik de fout in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 zag je m ook VM? prachtig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Je dahct dat ik dat deed, marjo. Maar ik zie honden niet als mensen. Ik hou van dieren, zolang ze zich niet als mensen gaan gedragen - parafrasering van, ik denk, Dimitri Verhulst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Die taal....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Juust jen daar ging ik vanuit kwestie van niet nadenken klakkeloos aannemen tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Oh nee.. Ik nam even een kijkje erachter soms hou ik daar wel van Mijn aangeleerde gedrag even ondermijnen Scherp de nacht in geslepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Onze felle heb ik aangeleerd om wild te worden bij het woord "wandelen" :$ Hey Vlaams Meiske, hoe ging je afspraak vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Boem patat, rilatine uitegwerkt en net op tijd om in te tikken "sloppel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden