Mai Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goedemorgen Kort nachtje 0 gebruikers? ik ben er toch en gebruik water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Coco jarig Die ken ik nog! Fijne verjaardag, stuur ik de ether in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Voor bij de koffie en voor Coco; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goedemorgen Marjo. Jij aan het water? Dan zal ik maar even snel voor koffie en thee gaan zorgen... Ik ken Coco volgens mij niet, maar ik wens hem / haar in ieder geval een heel fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goedemorgen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goedemorgen Marjo, hoe ist daar bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ik weet niet eens kijken.. zelfde als bij jou denk Donker Met mij okee Von! Jij ook maar weer door he Vroege dienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Hihi, ja hartstikke donker nog, heeft ook wel weer wat hoor. Ik vind de herfst altijd een heerlijke periode, het enige wat ik er naar aan vind is dat er een winter achteraan komt..... En ja... ik ook weer door. Vroege dienst voor de verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ja.. Verder niet zoveel te melden... Werkze Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Geeft niet Marjo. Ik moet er vandoor. Hoogste tijd. Douche in, rondje hond en richting grote stad, hihi... Hoop dat je een fijne dag zult hebben meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Dag Marjo en Yvonne , doei. Vroeg, koud en donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goedenmorgen Dagpact Snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Dag Snoepje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Zo, dat is nog eens leesvoer voor de vroege ochtend A3 Maar wel herkenbaar. Ik kan ook tijden zonder, en dan weer zomaar een week fors terug vallen... Ik noem het altijd emodrinken omdat ik vooral bij zware emotionele dingen terug pak op de drank. Ik moet zeggen dat ik hier in friesland wel goed word ondersteund door de hulp verlening. Zo nu eerst een bakkie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goede morgen Dagpact Snoepie Albert Lytse fijne dag tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ha goedemorgen allemaal! Hier wat beter geslapen godzijdank: dinsdag 3 uurtjes, woensdag 5, vannacht 6 . Voelt direct al een stuk beter. En: de zon zien opkomen met warme gloed op mijn muren: mooimooi. Hier gisteravond een paar uurtjes zitten kletsen, voelt goed hier! Vandaag het weekend in. Weekend naar vriendin, die drinkt niet, dus dat maakt het makkelijker. Alleen zaterdag met mijn band optreden op een feest, dat zal pittiger worden. Maar tot maandag houd ik het sowieso droog. Fijn gevoel dat vertrouwen in mijzelf. Maandag zien we dan wel weer . >>> Wie doet er mee aan een weekend pact? Fijn weekend allen en zet 'm op! Misschien kom ik hier nog even langsfietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 WEEKENDPACT: Tsjeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 WEEKENDPACT: Tsjeerd Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goeiemorgen! Vandaag gelukkig wat langer geslapen, en wakker geworden van hanengekraai A3, wat je over sociale fobie vertelt, is herkenbaar. Vroeger kon ik ook de een-op-eens niet; het is verwonderlijk dat ik ooit een lief vond met al dat gezwijg Dat is via medicatie gelukkig verholpen, want het was eerlijk gezegd een erg eenzaam leven. Met heel veel drank, omdat drank me toch wat losser maakte. Ook het probleem met werk is herkenbaar. (Ja, ook ik werkte onder mijn "niveau"). Jopie zou wellict zeggen dat dat niet erg hoeft te zijn, maar als je je verveelt omdat het te gemakkelijk is, dan is het wel een probleem (verveling is een grote trigger). Genoeg over mezelf. Ik wens jou heel veel succes toe met de weg die je gaat bewandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Oww ok thanks Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Goeie morgen lieve mensen. Gisteren geen zin meer om op het forum te komen. Maar dat maakt niet uit, ik ben er nu weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 DAGPACT; Snoepje Albert Lytse Agnieta miranda Tsjeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 goeiemorgen frummers het belooft weer een zonnige dag te worden. Hopelijk voor jou op meerdere gebieden ook Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Sterkte Aggie. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je een gevoel van machteloosheid geeft. Je kan zelf helemaal niets inbrengen, je verdedigen of jouw verhaal daar waar er nu beslist wordt, doen. Poeh spannend hoor. Ja en dan ben je heel gauw geneigd om te gaan doemdenken. Kom maar veel vandaag hier zodat je in ieder geval een stukje minder alleen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Heel veel moed Agnieta! Ik ga even de mist in. Letterlijk dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden