Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 oktober 2013

Gast Agnieta

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

DAGPACT;

Albert

Lytse

Agnieta

Jootje

Goedemorgen iedereen!

Ben me gisteravond vergeten af te melden, maar heb het droog gehouden.

Klopt het dat het dagpact maar zo kort is of heb ik het een en ander over het hoofd gezien?

FIJNE VRIJDAG ALLEMAAL!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allen,

Deze 'nieuwkomer' op dit forum (sinds dinsdag) weet nog niet precies hoe alles hier in het werk gaat. Maar ik gooi het hier maar even neer:

ik wil jullie enorm danken! Heb in de afgelopen week heel veel gelezen hier en elders. Het geeft steun en kracht en daar ben ik jullie heel dankbaar voor!!!

Moet nu aan het werk (en dat is maar goed ook: afleiding) dus ga nu van het forum af. Tot schrijfs!

Jullie allen ook alle goeds of wat je ook nodig hebt gewenst.

vr.gr. Josje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht is echt lastig.

Nu ik refusal heb is die zucht zo over.

En wat ben ik daar blij mee zeg.

Dat gevecht van ik wil ik wil, maar .... nee.

En is het wel echt ' willen' .

Jezelf ziek maken, ongelukkig voelen,

anderen teleurstellen, alles wat fout gaat ....

Gelukkig kan ik niet drinken en wil ik het gewoon niet.

En vandaag heb ik weer vrij van de drank.

Net een hele grote bananen eiwit shake gedronken,

dat is pas lekkere drank ... voedzaam en gezond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend ook wakker geworden van onweer en zware regenbuien. Goed voor het stof, zullen we maar zeggen. Het was hier wel nodig dat het weer eens regent.

@ Fruit: moeilijke beslissing. Een huurhuis heb je ook niet zo snel, tenminste hier is een lange wachtlijst. Goed informeren hoor!

@ Jopie: jouw mening over hoe een forum werkt kan ik inmiddels delen. Ik heb van je overgenomen dat ik bij mezelf onderzoek, waarom ik me soms erger aan dingen.

Pure chocolade, die hele pure, is gezond. Hoi! Dat is mijn lievelingschocolade.

@ Bollie: bedankt voor de voorlichting!;)

Gisteren stonden ze bij ons in de supermarkt eten in te zamelen voor het dierenasiel. Daar heb ik aan bijgedragen. In het asiel krijgen ze hier van de gemeente geen geld voor knaagdieren, konijnen e.d. en die zijn er hartstikke veel. Ze komen dus standaard geld tekort.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nikky: hoe kwam het dat je thuis in de fout ging? Oude patronen? Onverwachte gebeurtenissen. Je hebt bewezen dat je het kunt, dus knietjes afvegen na de struikelpartij en er stug weer voor gaan! Succes!!

@ Jootje: fijn dat je de eerste dag weer hebt volgehouden. Vandaag werken we aan nummer twee. Ik doe mee.:)

@ Spud: da 's niet zo best, die pees. Niet forceren hoor, want dan duurt het alleen maar langer. Ik heb klaargemaakte dingen die op moeten, maar morgen eet ik geen vlees: beloofd.

@ An: voor zover ik het begrijp heb je bij gewoon Google niet zo 'n snel beantwoorden knop, maar wel bij Google Chrome.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik nog niet helemaal bijgelezen had, denderden mijn berichten tussen jullie serieuze melding door. Sorry daarvoor!

@ Agnieta en Fruit: uitzitten dan maar, het is niet anders.

Bij jou werkt afleiding niet, als ik me goed herinner Ag? Bij mij wel. Als ik een eind ga lopen, of me in iets verdiep waar ik mijn hersens bij nodig heb, dan verdwijnt de trek langzamerhand op de achtergrond.

Jopie en jij hebben het er al eerder over gehad dat euforie triggert. Dat heb ik nooit ervaren, maar ik ken ook niet die diep euforie.

Niet doemdenken hoor, dat is weer het andere uiterste. Waarom zou "het" ooit toch komen? Ervaringen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst! Deze keer gelukkig in positieve zin!!!! Je wordt steeds sterker, niet alleen jij, maar ook je thuis situatie, het contact met je zoon enz.

Blijf alert, maar "het" hoeft helemaal niet te komen. Het komt NIET!

@ Jen: je kan het ook verdienen dat het goed gaat! Niet jezelf al indekken tegen mogelijke teleurstellingen in de toekomst. Geniet van het nu en blijf alert.

Islamitisch spreekwoord: vertrouw op Allah, maar bind wel je kameel vast!:)

@ Fruit: wat een dubbel gevoel hĆØ. Kan je niet een lijst maken met positieve en negatieve kanten van het verkopen? Voor mij werkt zoiets, omdat ik dan de chaos in mijn hoofd en de malende gedachten op een rijtje kan zetten.

Nu moet ik echt aan de slag. Tot later.

Lytse.

@ Josje: leuk dat je ons gevonden hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa droogdrinken, kon ik uren doen, totdat pats boem, er drank kwam.

Nu drink ik niet meer droog, heeft geen zin zoals ik al schreef en kan

de zucht ook niet oplopen.

En ik ben heel blij dat ik die keuze niet meer heb.

Als het aan mij ligt, slik ik refusal tot in eeuwigheid ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel er niets mee hoor Aggie, alleen vraag ik het me af. Dacht dat je misschien medicatie gehad had van de h.a. vanwege de moeilijke tijd, waardoor je soms wat woorden vergeet verder niets.:)

Weet wel dat droog drinken erg moeilijk is om daar uit te komen. Het blijft maar door malen in je hoofd. Net zoiets als je jezelf voorneemt om te gaan drinken maar nog even moet wachten vanwege refusal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ An: voor zover ik het begrijp heb je bij gewoon Google niet zo 'n snel beantwoorden knop, maar wel bij Google Chrome. quote>

gewoon Google ??
Heb zojuist wel even explorer en firefox vergeleken. Bij explorer (althans de versie die ik heb) zie ik geen "snel antwoorden" mogelijkheid.
Bij firefox wel. Bij chrome dus blijkbaar ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...