Jen Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Goeiemorgen! Hm, hagelslag, lang geleden. Ik denk dat het wel kan hoor, maar je moet pure chocolade nemen, da's best gezond. Ik eet af en toe ook pure chocolade en ben gestaag aan het afvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Nou ik heb ook niets anders te doen dan over hagelslag discussiƫren haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Wat een genegenheid tussen jullie :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Zo ik ga ook wat doen. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 MĆ“in. Even dit: Als crackers droog gegeten zouden moeten worden stopten ze er wel een paraplu bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 DAGPACT; Albert Lytse Agnieta Jootje Goedemorgen iedereen! Ben me gisteravond vergeten af te melden, maar heb het droog gehouden. Klopt het dat het dagpact maar zo kort is of heb ik het een en ander over het hoofd gezien? FIJNE VRIJDAG ALLEMAAL!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JosjeMike Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Dag allen, Deze 'nieuwkomer' op dit forum (sinds dinsdag) weet nog niet precies hoe alles hier in het werk gaat. Maar ik gooi het hier maar even neer: ik wil jullie enorm danken! Heb in de afgelopen week heel veel gelezen hier en elders. Het geeft steun en kracht en daar ben ik jullie heel dankbaar voor!!! Moet nu aan het werk (en dat is maar goed ook: afleiding) dus ga nu van het forum af. Tot schrijfs! Jullie allen ook alle goeds of wat je ook nodig hebt gewenst. vr.gr. Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Spud, lekker lang slapen lijkt me toch heerlijk hoor. En ja wat is hier veel geschreven, dacht al dat ik fout zat. Hebben jullie ook ' snel antwoorden' eronder, nieuw? Nodigt ook uit tot veel schrijven???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Snap ik Agnieta. Gek is een mens he? Het is daarom ook dat het feit dat ik me zo goed voel de laatste weken me bang maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Ik neem deel. Heel gek, heb ik normaal niet voor overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Aggie heb je al wat gegeten? Puck heeft net haar eerste eten op, Mojo gisteren al. Dat voelt goed want dat betekent dat ze weer een beetje normaal wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Zucht is echt lastig. Nu ik refusal heb is die zucht zo over. En wat ben ik daar blij mee zeg. Dat gevecht van ik wil ik wil, maar .... nee. En is het wel echt ' willen' . Jezelf ziek maken, ongelukkig voelen, anderen teleurstellen, alles wat fout gaat .... Gelukkig kan ik niet drinken en wil ik het gewoon niet. En vandaag heb ik weer vrij van de drank. Net een hele grote bananen eiwit shake gedronken, dat is pas lekkere drank ... voedzaam en gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Goedemorgen allemaal, Vanochtend ook wakker geworden van onweer en zware regenbuien. Goed voor het stof, zullen we maar zeggen. Het was hier wel nodig dat het weer eens regent. @ Fruit: moeilijke beslissing. Een huurhuis heb je ook niet zo snel, tenminste hier is een lange wachtlijst. Goed informeren hoor! @ Jopie: jouw mening over hoe een forum werkt kan ik inmiddels delen. Ik heb van je overgenomen dat ik bij mezelf onderzoek, waarom ik me soms erger aan dingen. Pure chocolade, die hele pure, is gezond. Hoi! Dat is mijn lievelingschocolade. @ Bollie: bedankt voor de voorlichting! Gisteren stonden ze bij ons in de supermarkt eten in te zamelen voor het dierenasiel. Daar heb ik aan bijgedragen. In het asiel krijgen ze hier van de gemeente geen geld voor knaagdieren, konijnen e.d. en die zijn er hartstikke veel. Ze komen dus standaard geld tekort. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 @ Nikky: hoe kwam het dat je thuis in de fout ging? Oude patronen? Onverwachte gebeurtenissen. Je hebt bewezen dat je het kunt, dus knietjes afvegen na de struikelpartij en er stug weer voor gaan! Succes!! @ Jootje: fijn dat je de eerste dag weer hebt volgehouden. Vandaag werken we aan nummer twee. Ik doe mee. @ Spud: da 's niet zo best, die pees. Niet forceren hoor, want dan duurt het alleen maar langer. Ik heb klaargemaakte dingen die op moeten, maar morgen eet ik geen vlees: beloofd. @ An: voor zover ik het begrijp heb je bij gewoon Google niet zo 'n snel beantwoorden knop, maar wel bij Google Chrome. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Omdat ik nog niet helemaal bijgelezen had, denderden mijn berichten tussen jullie serieuze melding door. Sorry daarvoor! @ Agnieta en Fruit: uitzitten dan maar, het is niet anders. Bij jou werkt afleiding niet, als ik me goed herinner Ag? Bij mij wel. Als ik een eind ga lopen, of me in iets verdiep waar ik mijn hersens bij nodig heb, dan verdwijnt de trek langzamerhand op de achtergrond. Jopie en jij hebben het er al eerder over gehad dat euforie triggert. Dat heb ik nooit ervaren, maar ik ken ook niet die diep euforie. Niet doemdenken hoor, dat is weer het andere uiterste. Waarom zou "het" ooit toch komen? Ervaringen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst! Deze keer gelukkig in positieve zin!!!! Je wordt steeds sterker, niet alleen jij, maar ook je thuis situatie, het contact met je zoon enz. Blijf alert, maar "het" hoeft helemaal niet te komen. Het komt NIET! @ Jen: je kan het ook verdienen dat het goed gaat! Niet jezelf al indekken tegen mogelijke teleurstellingen in de toekomst. Geniet van het nu en blijf alert. Islamitisch spreekwoord: vertrouw op Allah, maar bind wel je kameel vast! @ Fruit: wat een dubbel gevoel hĆØ. Kan je niet een lijst maken met positieve en negatieve kanten van het verkopen? Voor mij werkt zoiets, omdat ik dan de chaos in mijn hoofd en de malende gedachten op een rijtje kan zetten. Nu moet ik echt aan de slag. Tot later. Lytse. @ Josje: leuk dat je ons gevonden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Ja hoor Aggie, droog drinken ken ik heel goed. Hoe meer ik ging droog drinken, hoe meer trek ik kreeg dus wat dat niet zo goed voor mij. Ook daar geld voor, afleiding zoeken, eten, veel vocht drinken en iets gaan doen zodat je wat afleiding hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Als je het maar droog houdt Aggie. Niet voor ons maar helemaal voor jezelf. Want je schrijft wat onduidelijk en vergeet sommige woorden. Dat maakt me bezorgd want ik weet niet waardoor dat komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Jaaaa droogdrinken, kon ik uren doen, totdat pats boem, er drank kwam. Nu drink ik niet meer droog, heeft geen zin zoals ik al schreef en kan de zucht ook niet oplopen. En ik ben heel blij dat ik die keuze niet meer heb. Als het aan mij ligt, slik ik refusal tot in eeuwigheid .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Ik bedoel er niets mee hoor Aggie, alleen vraag ik het me af. Dacht dat je misschien medicatie gehad had van de h.a. vanwege de moeilijke tijd, waardoor je soms wat woorden vergeet verder niets. Weet wel dat droog drinken erg moeilijk is om daar uit te komen. Het blijft maar door malen in je hoofd. Net zoiets als je jezelf voorneemt om te gaan drinken maar nog even moet wachten vanwege refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 @ An: voor zover ik het begrijp heb je bij gewoon Google niet zo 'n snel beantwoorden knop, maar wel bij Google Chrome. quote> gewoon Google ??Heb zojuist wel even explorer en firefox vergeleken. Bij explorer (althans de versie die ik heb) zie ik geen "snel antwoorden" mogelijkheid.Bij firefox wel. Bij chrome dus blijkbaar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Even niet bijgelezen, doe ik straks. Mijn zucht was wellicht geen echte zucht, maar denken aan en een beetje goesting. Ik ben nu in mijn administratie gevlogen en de gedachte is weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Je kan m'n huissleutel krijgen Jopske, heb je daar ook iets aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Lunchen, ja, net een gebakken ei binnen. Niet zo slim in mijn dieetplan misschien, maar als ik te streng ben dan hou ik het toch niet vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Jopie is dit wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Zeg Aggie ga jij nou eens even lekker doesjen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden