Spring naar bijdragen

Vrijdag 4 oktober 2013


Gast Agnieta

Aanbevolen berichten

Ja Bol, ze hebben gemaild dat

de opdracht tot betalen er ligt en dat het

eind van volgende week overgemaakt kan zijn.

Ik heb teruggemaild dat het dan 3 maanden is en dat als zij

andersom van mij geld tegoed hadden ze hier geen genoegen

mee hadden genomen. En dat ik dus nog steeds niet tevreden ben.

(zij hopen van wel schrijven ze steeds)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nou Jo dan hoop ik dat die rottrek gauw verdwijnt Want het kost een hele hoop energie die je wel ergens anders voor kan gebruiken.

Jane dan hoop ik maar dat het geld inderdaad volgende week overgemaakt is en anders misschien gewoon gaan dreigen met een proces of zo.

Had je ook in dat mailtje gevraagd wat je kan doen als ze inderdaad nog niet betalen?

ik weet wel dat ik ooit eens moeilijkheden had en dat dat binnen een dag opgelost was.

Goeie avond Marika, hoe is het met het klussen? Schiet het een beetje op:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dreig niet met een proces Bol

het gaat niet om veel geld €122,89

en het is voor het eerst dat ik narigheid heb met ze

in zeg 20 jaar ofzo, dus ik wil daar ook niet zo maar weg.

ik heb ze me al 2 x laten bellen, dat was wel lachen, zij doen dat

nooit, maar ik weiger er nog prepaid tijd en geld aan te besteden.

En ik heb al 8 keer de mail-enquete ingevuld, steeds negatiever.

kleine genoegdoening:D

zo mn sauna is warm,

laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond.

Ik heb mijn goesting van daarstraks kunnen doorstaan door gewoon in gang te schieten met allerlei huishoudelijk werk.

Bij eten werkt het net zo bij mij: hoe minder ik doe, hoe meer ik me verveel, hoe meer ik de drang heb om te consumeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Fruit: de kogel is dus door de kerk. Er komt inderdaad vast wel een huis dat je ook leuk vindt en kan betalen. Het tegen een beslissing aanhangen werkt stress verhogend! Die fase is dus nu voorbij. Een hele nieuwe start is een groot voordeel. Als er zo snel niets komt, vraag je aan Jopie de sleutel van de caravan!;)

Ik heb het geworstel van een paar mensen hier vandaag gelezen. Jullie hebben het gered! Jammer dat Ietje is uitgegleden.

Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen.

Mijn bezoek aan het jarige kleinkind was wat teleurstellend. Ik had leuke cadeautjes voor haar gekocht, maar ze trok alleen het cadeaupapier er van af en maakte ze verder niet eens open. Ze wilde liever t.v. kijken. Ze kijkt werkelijk naar alles als die kast aanstaat en alle rest is onbelangrijk.

Het is niet anders.

Voor nu ga ik afhaken. Welterusten allemaal en slaap lekker. Ik heb het droog gehouden.

Tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Lytse, dat herken ik zo goed.

ik had jaren lang een stiefkleinkind.

Die was zoooooooooo verwend en kreeg veel te veel van alles.

Hij wist er geen end meer aan op het laatst.

Had op een gegeven moment 5 fietsen........en hij was toen zelf pas 7 jaar oud

Tis te treurig voor woorden.

Ik kocht ook lieve kleine dingetjes voor hem, maar hij scheurde het papier er alleen maar af

en gooide het zo in een hoek.

Om het volgende kadootje weer uit te pakken.

Kon ik ook niet zo goed tegen en vond hem een beetje te verwend:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Kunsie, ik zie je net voordat ik uit zou loggen.

Deze kinderen zijn ook erg verwend, wat speelgoed betreft. Ze gaan naar een tweedehandsbeurs of zo en kopen dan meteen een hele krat little ponies en ze hebben alle drie tientallen knuffels en kratten vol ander speelgoed. Ze zijn ook niet zuinig op hun speelgoed, waarom zouden ze.

Daarom had ik met zorg dingen uitgezocht waarmee ze met haar moeder kan knutselen (of met mij). Ze is daar nu mee bezig, maar weet niet eens wat in de pakjes zit!:(

Ik ben maar oppas oma en opvoeden is niet het sterkste punt van de ouders. Zij kijkt gelukkig wel naar hoe ik dingen aanpak, maar de kinderen doen allemaal precies wat ze zelf willen. Zij heeft haar moeder jong verloren en heeft dus niet echt een normale opvoeding gehad en ze kan er absoluut niet tegen dat haar kinderen verdriet hebben of huilen. Ze gebruiken dat om haar te manipuleren.

@ AR: slaap lekker jongen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...