Spring naar bijdragen

zondag 6 sept


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Als jane Jane4 is: gefeliciteerd en een fijne dag gewenst! (en nog een keer bedankt voor je adviezen afgelopen week aan deze nieuwkomer op dit forum).

Als het een andere Jane is (die ik dus nog niet ben tegengekomen op dit forum): uiteraard hetzelfde gewenst!

Brengt me op de vraag: hoe kan ik op dit forum van een aantal mensen hun 'draad' achter elkaar lezen? Het is mij na zoeken en zoeken nog niet duidelijk geworden of dan kan en hoe dat werkt. Het is onmogelijk om alle verhalen van de mensen hier te lezen (dat zijn er gewoon te veel), maar soms denk ik: he, van die persoon zou ik graag meer willen weten...

Kan iemand mij helpen?

vr.gr. Josje

(6 dagen geen druppel alcohol op, het is een begin...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje, bedoel je dat je alle berichten die iemand op bijv. de dagdraad heeft geplaatst achter elkaar kunt lezen?

Dan ga je naar 'uitgebreid zoeken' links onderaan... vervolgens klik je bij 'laat resultaten zien als' op 'berichten' , bij 'acteur' vul je naam van betreffende persoon in. en bij 'forumcategorien' kun je je opdracht nog verfijnen. En vervolgens uiteraard op 'zoeken' klikken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: JosjeMike


Brengt me op de vraag: hoe kan ik op dit forum van een aantal mensen hun 'draad' achter elkaar lezen? Het is mij na zoeken en zoeken nog niet duidelijk geworden of dan kan en hoe dat werkt. Het is onmogelijk om alle verhalen van de mensen hier te lezen (dat zijn er gewoon te veel), maar soms denk ik: he, van die persoon zou ik graag meer willen weten...
Kan iemand mij helpen?

vr.gr. Josje quote>


Zo zou ik het doen:
Wanneer je op het icoontje (naast een bericht) van bijv. mij klikt, dan kom je op: Kastanje's gebruikersprofiel. Bovenin zie je dan staan: bekijk berichten. Wanneer je daar op klikt krijg je mijn geplaatste berichten.
Ik hoop dat het zo lukt.

Succes !!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat er wat rust komt Aakie. Goed dat de keuken op orde is.... vandaag misschien lekker in de tuin? Tis heerlijk weer.

Papier kun je ook als het regent of 's avonds ruimen toch?

Hier ook weer meer rust.

En ja, ongelooflijk triest. Zo machteloos ook.

Je wordt dan ook weer zo met je neus op de betrekkelijkheid gedrukt.

Vragen naar 'waarom' heeft zo weinig zin, dat antwoord krijgen we toch niet.

Dat hoeft ook niet.

Wel weer verder gaan, het leven gaat door, voor mij uiteraard, maar ook voor de partner en de kinderen.

En dat is goed, hoewel het voor hen nooit meer hetzelfde zal zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, en Jane: gefeliciteerd, ik ruim de verse warme appeltaart al. Vanavond aan de Jip&Janneke-sjampie?

Hier ondanks liefdesgedoe het gisteren droog weten te houden :). Nu vanavond en de rest van de week nog ... : ik heb zoveel behoefte aan "ontspanning", :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha Joop,

Ik vond de link die je geplaatst had trouwens al hartstikke leuk.

De vier mijl....

Volgende week zondag gaat het weer gebeuren he?

Had me voorgenomen hem ooit ook te lopen.

Was al een eind op weg met oefenen....

Maar ja, knie wilde even niet wat ik wilde ... en dan komen de woorden uitstel en afstel in beeld.

Zit ik naar die site van jou te kijken begint het toch weer te kriebelen....

Wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een trouwfeest gehad, maar ik heb het heel kalm aan gedaan. En ben weer eens op tijd gaan slapen.

Soms mis ik mijn nachten wel. Ik weet niet helemaal waarom. Dan denk ik ineens: laat ik een rilatine nemen en wat toffe muziek opzetten. Stom he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...