Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Hihi Agnieta. Met mijn ex kon ik eigenlijk goed behangen. Met mijn huidige kan ik dan weer andere dingen goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Zolang het de klaagmuur maar niet wordt Ag :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Wijfie, ik snap je klacht. Mijn moeder is overleden door een fout van een ziekenhuis. Het was niet anders. Wat we allemaal moeten leren aanvaarden, is dat ook dokters en verplegers mensen zijn. En geneeskunde geen exacte wetenschap. Het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 De goedmaakseks is te goed om de ruzies te vermijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Ik meld me droog af. Nog steeds ziek. Hoop morgen beter. Gelukkig lieve mensen die even een boodschap halen of soep komen brengen. Heb ik kennelijk iets goeds gedaan laatste jaren. Dat doet me erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 "Dokter, ik heb een probleem: iedereen negeert me." "De volgende!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Goeienavond (nog even) Geen ruzies vermijden Is dat het thema waar ik in val? Het "gevecht" met de tuin aangegaan We konden het uiteindelijk prima vinden met elkaar Nog wat wennen hier en daar Vooral dat ik een rug heb Mooi meegenomen Recht ook want morgen nodig Gezien de post die vandaag kwam en ik toch heb geopend... Maar dat komt ook wel weer goed Here comes the night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Werken we met thema's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Hee Woman Long time no see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Geen idee.. werken we? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 ik word te flauw; filmpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 @ Marjo, morgen sterkte. Ik had vandaag ook spierpijn van het druiven oogsten en weer wandelen. Als het nodig is, is die rug van jou zo recht alsof je een bezemsteel hebt ingeslikt! Succes. @ Wijfie: wat fijn dat J. nu opgenomen is. Lekker slapen vannacht, zonder steeds met een half oor te luisteren of je hem hoort. Dat wachten.... Je kunt er niets aan veranderen. Een ander ziekenhuis is geen garantie vrees ik. @ Jen: dat van dat meten had ik begrepen. Goedmaaksekt..... pas getrouwd zeker. @ Aggie: slaap lekker en ik hoop dat je je morgen beter voelt. @ Rapi: je mag trots op jezelf zijn dat je het vanavond goed hebt doorstaan. Ik hoop dat het Asje ook lukt! @ Tsjeerd: hoe is het jou vergaan vandaag? Ik meld me hierbij droog af en duik in mijn bed. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Nog even met dochter kletsen En m'n goeroe is on-line Dus via extern naar binnen Hij kan me nix meer leren De rollen lijken omgedraaid Maar niets is wat het lijkt Dus we draaien allemaal ons rondje mee albertremmo en wijffie gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Zit nu in de trein naar huis na een gezellig etentje met de oud-collega's. Heb alle berichtjes gelezen én was op een gegeven moment blij dat er ook een bericht van Wijfie kwam. Wijfie, ik ken je nog niet goed, maar je verhaal heeft me wel geraakt en ik was benieuwd hoe het nu met jullie is. Heel veel sterkte! Lytse, ja dankzij jouw goede beschrijving is het meteen gelukt om me op de dagpact te zetten. En jullie en de dagpact hebben me ook vanavond geholpen. Geen druppel alcohol gedronken tijdens het etentje. En tegen de oud-collega's gewoon de waarheid gezegd: na jaren van droog staan toch weer gaan drinken en dit niet in de hand kunnen houden én daarom sinds dit weekend (weer) definitief gestopt. De reacties waren positief. Lytse, ik heb me ook aangemeld voor de internetbehandeling (intak/advies en zelfhulp). Bedankt voor de tip! Nog een paar uurtjes reizen en dan lekker nuchter naar bed. Morgen weer een fijne nuchtere dag! Welterusten allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 De wereld is om zeep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Well done Asje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Wereld was(t) nooit met zeep Het is een glijdende zeephelling Sjakie en de chocoladefabriek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Veel fysiek bezig geweest Ik wil gaan slapen Nog een klein muziekje Energie geeft energie Oppas-uur Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Buik vol Jane? Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 http://youtu.be/YiWhoKnmh90 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Soms moet je je grenzen toch verleggen als je een ander wil helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Helpen gaat vanzelf De ene hand wast de andere Van begrenzen kun je spreken Maar zo werkt het dus niet Er is reuring, altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden