AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Soothe al uitgelogd. Beter voor mij om dat ook te doen. Ik hou van jullie allemaal en leef ook echt wel mee. Iedereen heeft wel iets van mij schreef ik al. Als ik het voor mijzelf al niet weet, hoe kan ik dan een ander advies geven? Truste allemaal:lips: tot morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Albert is goed. Easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 @Albert: misschien denk je van niet, maar jouw advies heeft mij in ieder geval geholpen! Nou, ik ga nog even verder met Dan Brown en dan slapen. Gelukkig vandaag weer een droge dag, de 5e al weer (dat schiet op, hihihihihihihi). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Niet meer nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Even Najib Ahmali sloeg vanavond een biertje af toen hij romantisch met Johnny de Mol op een prachtige lokatie aan het camperen was. Gestopt. Gewoon cool. Verteld waarom. Veel drinken werd overdag drinken en 24/7. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 @ Woman: goed van Najib. Is een goed rolmodel voor de jongeren en voor ons. @ Soothe: gecondoleerd. Wat een raar thuiskomen zo. Hij is inderdaad niet in de wieg gesmoord, maar het blijft je vader. @ AR: pas goed op jezelf. Het bericht van Soothe zal toch herinneringen oprakelen. @ Wijfie: rust goed uit. Je man is in veilige handen, dus nu even tijd voor jezelf. Asje en Nicky: pluim dat het vandaag weer gelukt is. Welterusten allemaal. Ik heb het weer droog gehouden. Tot morgen en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Precies Lytse. Ik denk dan weer, zou hij ook 1 van ons zijn, anoniem op het forum meepraten ? Welterusten. Ik meld me dankbaar droog af voor deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 wie weet Woman ben ik het wel:D slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden