witte Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 we zijn zo begaan met Hannah dat we elkaar niet eens in de gaten hebben... Agnieta:lips: Ik mis Jane trouwens.... Meestal is die hier toch ook wel om deze tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Spud, ze hebben hier de crisisdienst gesloten en hij wil niet naar buurgemeenten. Dus ik ben een weg aan het zoeken om hem daar wel te krijgen. Ik wil me inderdaad niet verliezen in zijn afkick, maar ik wil hem ook niet alleen laten lijden. Men, heb dit nooit bij de hand gehad voor een ander en het voelt alsof ik echt verantwoordelijk ben, terwijl ik dat natuurlijk helemaal niet ben. Wil hem hier alleen maar goed en voor de rest van zijn leven nuchter uitkrijgen. Ik word nu zo teruggebeld door een dienstdoende arts. Of medicatie verhogen, wat de assistent zei, of toch rijden en hem naar de crisisopvang brengen. Nuchter leven is in zulke situaties toch goed, want ik kan hem dan in ieder geval brengen. Dank jullie en sorry dat ik door een gesprek heen ging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 En Madeleine dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Hannah:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 gelezen, Thanx Agnieta Dat draadje was me helemaal ontgaan:D Rustig afwachten nu Madeleine sterkte ermee. Als ik het goed begrijp is Hannah nu onderweg om haar vriendin op te halen Dus dan kan ik lekker mn bed in. Goeie nacht nog allemaal en vergeet niet: morgen is alles anders.... Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Originally posted by: Madeleinesorry dat ik door een gesprek heen ging!quote> Niet nodig,je vraagt dus we proberen te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 bedtijd voor mij ook truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Nog iemand hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ik Jen, maar kom alleen truste wensen mijn vriendinnen zijn net weg en we hebben een heerlijke ouderwetse sauna en bijklets avond gehad. De ergste rommel is weg en de vaat komt morgen wel. Hannah en madeleine sterkte meiden! de rest niet bijgelezen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ik ben er ook nog Jen. Alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Welterusten jane. Dag Jootje. Ja, alles ok, ik zocht gewoon gezelligheid. Ik had vreemd genoeg een zeer goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ik ben bij Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Jen ik wil je wel wat gezelschap bieden hoor. Leuk Marjo, doe ze de groeten en heb het goed samen. Leuke berichten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Mooi Marjo. Alles goed daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Hoe was jouw dag Jootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Vertel Jen over je goede dag. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Jij eerst Jen. De mijne stelde niks voor, één van de vele saaie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 fijn Marjo en wat heerlijk voor Hannah take care you both:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 ik bezocht een tentoonstelling en een literair festival. Soms is het heerlijk om werkloos te zijn Heb echt genoten. Ik kon dat vroeger niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Leuk Jen, Ik vind het niet fijn om werkloos te zijn. Wel een goede dagbesteding, en wat voor een tentoonstelling was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Over een striptekenaar. Niet echt mijn ding normaal, maar echt kunstige tekeningen. Natuurlijk ben ik ook niet écht graag werkloos. Nu zelfs met 2.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 lijkt me best mooi. hier in de buurt zijn nooit zulk soort dingen. Ik woon in een dorp waar niets gebeurt. Maar dan ook echt niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 ik ging ook wel naar Brussel Je lijdt onder saaiheid precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 ja precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Verveling is bij mij een grote trigger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden