Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 oktober 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgé frummers, Pak ff een bakkie mee.

Heb het na een hoop stress gisteren net droog kunnen houden, maar viel niet mee. Ex loopt weer het bloed onder mijn nagels weg te halen. Houd de kids tegen de afspraken in bij me weg en vertikt het mijn persoonlijke bezittingen terug te geven. Genoeg reden om te gaan drinken dus, maar doe het lekker niet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen A3, Albert, Mark en Jen.

Roosje voor A3 :present:, of je nou wel of niet trek hebt gehad de afgelopen weken.... top hoor en blij dat je er weer bent.

En de komende week heerlijk genieten met kind en partner, jullie hebben het nu dubbel verdiend denk ik.

Jen een houten kop... je verdient um dubbel en dwars, maar ik hoop toch dat je er binnen een uurtje weer vanaf bent hoor;),. Wel hartstikke goed dat je je al zo vroeg weer meldt hier.

Mark, knap dat je het glas laat staan ondanks het gedoe van je ex.

Zo jammer dat die dingen nog zo vaak gebeuren en zo triest voor de kinderen, ongelooflijk.

Albert, jij ook een fijne dag.

Ik lees vaak dat je heel druk bezig bent met van alles en nog wat te verwerken en een plaatsje geven.

Dat vreet energie he?

Maar wel hartstikke goed dát je het doet.

pas goed op jezelf hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

A3 4 weken weer, mooi; ik heb geloof ik voor jou nog niet eerder geslingerd

:musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote:

:musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote:

:musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote:

:musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote::musicnote:B):present::sun::present:B):musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 proficiat joh.:present:

Hannah mijn hondjes gaan nog niet eens naar buiten. zien dat het regent en lopen met heel dicht tegen elkaar geknepen achterpootjes, kontjes naar beneden, en gefronste wenkbrauwen, gauw terug naar hun mandjes.:P

Sowhat laat je vandaag wat horen als je terug komt van de h.a? Sterkte meis.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen

hier gaat alles rustig door

ben nog steeds zonder alcohol

lichamelijk gaat het slecht

niet drinken betekend niet automatisch dat je lijf

alles overwint

denk dat mijn problemen alcohol gebonden zijn

hier kom ik dus nooit meer vanaf

kan bijna niet meer lopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...