Yvonne Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Goedemorgen luitjes. Gordijnen alvast maar open gedaan, koffie en thee gezet. De nieuwe dag kan beginnen. Goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Zie dat Jen vannacht bewust de band is uitgesprongen... Hoop dat je straks toch weer snel je ritme zult hervinden Jen En verder wordt het tijd voor mij om de douche op te zoeken. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Gefeliciteerd met je maand:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Morgé frummers, Pak ff een bakkie mee. Heb het na een hoop stress gisteren net droog kunnen houden, maar viel niet mee. Ex loopt weer het bloed onder mijn nagels weg te halen. Houd de kids tegen de afspraken in bij me weg en vertikt het mijn persoonlijke bezittingen terug te geven. Genoeg reden om te gaan drinken dus, maar doe het lekker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Goeiemorgen. Ik ga er weer tegen aan, met hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Goedemorgen A3, Albert, Mark en Jen. Roosje voor A3 , of je nou wel of niet trek hebt gehad de afgelopen weken.... top hoor en blij dat je er weer bent. En de komende week heerlijk genieten met kind en partner, jullie hebben het nu dubbel verdiend denk ik. Jen een houten kop... je verdient um dubbel en dwars, maar ik hoop toch dat je er binnen een uurtje weer vanaf bent hoor;),. Wel hartstikke goed dat je je al zo vroeg weer meldt hier. Mark, knap dat je het glas laat staan ondanks het gedoe van je ex. Zo jammer dat die dingen nog zo vaak gebeuren en zo triest voor de kinderen, ongelooflijk. Albert, jij ook een fijne dag. Ik lees vaak dat je heel druk bezig bent met van alles en nog wat te verwerken en een plaatsje geven. Dat vreet energie he? Maar wel hartstikke goed dát je het doet. pas goed op jezelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Dank je Yvonne. Eigenlijk is mijn houten kop een goed teken. Als ik elke dag de band uitspring, dan heb ik daar geen last van. Mijn lichaam is het er duidelijk niet mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Klopt helemaal Jen En nu moet ik gaan. Laatste dag van de werkweek. Later luitjes, laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Hoe het gebeurde: ik was reeds om half elf in slaap aan het vallen. Mijn man klaarwakker. Hij vond dat vervelend. Vechten tegen de slaap kan ik niet. Dus nam ik 20 mg rilatine om gezellig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ik lees nu pas de samenvatting van Yvonne. Inderdaad. In mijn geval denk ik zelfs dat achteruitgaan een leerschool was. Ik haat hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 goeiemorgen frummers. A3 4 weken weer, mooi; ik heb geloof ik voor jou nog niet eerder geslingerd :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ha, ik zou ook moten slingeren voor adrie. Maar gezien ik tijdelijk meer in the mood ben voor het slingeren van een goeiendag, houd ik het kalm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 kalmte zal U redden, Jen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Ok jane, dan ga ik nu "kalm" wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 ff in de kleren en de hond wakker maken voor een kwartiertje buitenlucht happen. Tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 en ik moet nog aankleden hup in de benen dus fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 A3 proficiat joh. Hannah mijn hondjes gaan nog niet eens naar buiten. zien dat het regent en lopen met heel dicht tegen elkaar geknepen achterpootjes, kontjes naar beneden, en gefronste wenkbrauwen, gauw terug naar hun mandjes. Sowhat laat je vandaag wat horen als je terug komt van de h.a? Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 lieve mensen hier gaat alles rustig door ben nog steeds zonder alcohol lichamelijk gaat het slecht niet drinken betekend niet automatisch dat je lijf alles overwint denk dat mijn problemen alcohol gebonden zijn hier kom ik dus nooit meer vanaf kan bijna niet meer lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 dat was een bot antwoord ben nu bezig met een trail in het antonie van leeuwenhoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 ik word 100 als je de zon niet meer kan zien schijnen dan ben je slecht af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Zo ff boodschappen doen. Vanmiddag weer schilderen. Zonde Jen van gisteren, maar vandaag weer nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 als je niet meer optimistisch kan zijn zakt het gordijn je moet altijd de lichtpuntjes kunnen blijven zien dan houd je het lang vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden