Yvonne Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 En dan ga ik nu mijn derriere verheffen.... en aan de slag. Heb een lijstje gemaakt met alles wat ik wil doen met de tijden erbij. Aan de slag dus. Luitjes. Maak er iets moois van. Hier schijnt de zon inmiddels, das het eerste cadeautje van vandaag;) Later:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ja natuurlijk kan dat Aich. je bent heel erg van harte welkom hoor. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ja hoor, sta ik al half buiten... komt zij ook weer binnenstommelen. Goedemorgen Joop. Kan je de koffie van Albert aanbevelen hoor, goed bakkie. Las van je 8 dozen.... mooi. Stap voor stap he? Genieten... En nu Von.... opzouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ja Von een opgeruimd huis geeft ook ruimte in je hoofd. Ik kan moeilijk dingen weggooien dat heeft denk ik te maken met het feit dat we het thuis niet zo breed hadden. Heb nog kleren in de kast liggen van de tijd dat ik 16 was (is nog steeds heel en wie weet kan ik het nog eens gebruiken). Ben nu 53 en in al die jaren heb ik heel wat dingen verzameld. Het huis wordt te klein. Dus weggooien maar en daar zijn ze van GGNet heel goed in gelukkig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ze heeft een beetje hetzelfde gevoel als ik had toen mijn manneke gestorven was Jopske. Wel zegt ze heel duidelijk, "bij een volgende relatie laat ik me niet meer als voetenveeg gebruiken". Daar kan ik me heel wat bij voorstellen. Ja en verder ga ik veel luisteren naar haar, want ik merk aan de tel. al dat er heel veel dingen zijn die ze kwijt moet. en ik zal heel veel herkennen. Das wel erg fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Akelei en Jopie ik ben blij met de hulp die ik krijg en dat vele slapen zal ik inderdaad wel nodig hebben nu. Voordat jullie verdwenen zijn wens ik jullie allen een fijne dag en tot laters. Ik ga even een R.H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Goeie moggel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ik heb onlangs een t-shirt van mijn zestiende gedragen als werkshirt. Dus het komt soms heus van pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Goeie moggel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ja jops, een anker, zo is het voor mij ook. Ik hou van die virtuele ontbijttafel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Bolletje ik hoop dat jullie samen een goed weekeinde hebben en eens lekker samen kunnen babbelen. Zal voor jullie allebei wel wat nuttigs opleveren. Heel veel plezier alvast. P.S. ik houd mij aanbevolen voor een verwenweekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Morgen Ztiertje en Jen zo denk ik dus ook altijd en daarom heb ik ook nog zoveel (kan altijd nog wel eens van pas komen zoiets). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ztiertje nog wat zinnigs of onzinnigs te melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Aich. Zo ik ga wat doen mensen. Vanmiddag eerst nog schilderen, dus druk vandaag. later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Nou, Hannah hier is het ook knap mistig en bril poetsen heeft dus geen zin. Hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Mogguh droogstoppels! Sunny day keep it that way. Eerst de beessies doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 @ Haddock ook een goede morgen!!! droogstoppel @ Hannah ik hoop toch voor je dat er snel wat verbetering komt in je toestand. Het kan soms een tijd duren maar over het algemeen ken ik toch wel veel mensen die toch vooruitgang boeken na een C.V.A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johanna01 Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Nog steeds goedemorgen! Ging gisteren bijna voor de bijl. Gelukkig niet, dacht bij mezelf: hoe zou dat morgenochtend dan voelen? Toen heb ik mezelf verleid om het niet te doen. Dit weekend extra alert dus. Groet Johanna01 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Johanna wat goed van je dat je jezelf in de hand hebt weten te houden. Soms is het moeilijk te weerstaan maar geweldig dat je niet bent gezwicht. :present::present: Voor jouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johanna01 Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Bedankt Aicha. Ja, we moeten toch alert blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Yesss!!, 6 maanden droog. Ik lees wel mee, maar reageer weinig. Ik heb het druk met mezelf. Orde scheppen in de chaos die ik van mijn leven had gemaakt. Chaos op elk vlak: financieel, mijn huis, sociale contacten, emoties, mijn lijf, mijn werk, mijn gezondheid enz. enz. Goh, wat heb ik er een puinhoop van gemaakt zeg. Ik heb de afgelopen week de bodem bereikt van de diepe put met bagger. Het laatste stukje dat ik onder ogen moest zien en hulp voor heb gevraagd zijn mijn financiën. Schaamte, trots en angst hadden mij er tot nu toe van weerhouden om dit stuk echt helemaal open te gooien. Om maar eens een uitdrukking te gebruiken: alle lijken zijn uit de kast. Nu open is, kan ik ook werken aan een oplossing. Bovendien kosten geheimen heel veel energie. Natuurlijk heb ik ook trek gevoeld, de neiging om het bijltje erbij neer te gooien puur uit wanhoop. Maar daar ben ik te koppig voor, ik drink niet. Punt !! Heb het goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Kastanje, wat fijn om weer eens iets van je te horen. Geweldig dat je al een 6 maanden droog staat! Van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Aicha je vroeg me of ik nog iets zinnigs te melden had . Ja ik ben dus eerst maar even wakker geworden met mijn ochtendritueel ( dat moet ik helaas vanwege de medische probleempjes wel ) , vervolgens maar wat ontbeten en mijn medicatie genomen . Het ging vandaag behoorlijk zwaar , aangezien ik gisteren een autoritje van 854 kilometer heb gehad . Vervolgens een behoorlijk afwasje gedaan , en de schuur en achterplaats schoongemaakt . Want er liggen momenteel 3 mastinopuppies die ik eergisteren vanuit het buitenland heb meegenomen , en dus nu goed verzorgen moet . De beestjes zijn 6 weken oud , en wegen nu al per stuk een kilotje of 6 , vervolgens foto's van ze gemaakt . Want 1 ga ik er zelf houden , die andere 2 verkoop ik door aan een hele goede baas voor ze . Dat beestje wat ik hou gaat me de komende tijd goed bezig houden , want deze dieren hebben een hele aparte manier van opvoeden nodig . Anders word het vermoedelijk een killer , dus dat was het ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Zo, receptie zit erop. Glaasje spa rood, en koffie met een klein gebakje. Maar niet van de kaaszoutjes gesnoept Toch is het niet mijn ding, recepties en zo. Probeer me altijd heel erg aan te passen. Aan een tafel met meerdere mensen gaan zitten, proberen een babbeltje te maken. En na een uur, is bijna iedereen verdwenen. Zit ik weer stom voor me uit te kijken, niet het lef hebbende om ook op te staan, en b.v.een babbel aan een andere tafel te gaan maken. Het overkomt me elke keer weer. Geen wonder, dat je dan een drankje zoekt om los te komen. En zelfs dat helpt vaak niet. Heb altijd het gevoel, dat ik de enige ben met dat probleem. Jaloers op mensen, die vrolijk van de een naar de ander huppelen, en altijd hun gezellige praatje klaar hebben. Pffff. wat ben ik toch een gecompliceerd mens. Straks dus ook nog dat etentje, maar dan blijft gelukkig iedereen op een plek zitten (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Rapilos. Nou het eerste deel alvast goed doorlopen. Vroeger had ik ook moeite om andere mensen aan te spreken maar dat heb ik al jaren geleden afgeleerd. Nu klets ik met Jan en Alleman als ik daar zin in heb. Hoop voor je dat het een lekker etentje wordt. Dat is voor mij al jaren geleden (zei ze lichtelijk jalours). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden