Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Oh ja! Ik snap het.. ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Goeienavond den Bol Je hebt in de tuin gewerkt , las ik Lekker joh! Dat was ook mijn plan.. Heb in een soort vertwijfeling naar mijn boom gekeken, die ik van plan was in mootjes te hakken Nog wel een uurtje gewandeld Het is nu nog zacht buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Wat zijn porretjes? En hoe vertrouwelijk zijn die dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik kan me voorstellen dat je veel twijfels hebt Marjo. De boom zal jou misschien wel een stuk bescherming gegeven hebben. In ieder geval moeilijk om iets waar je misschien jarenlang tegenaan gekeken hebt en die je mooi gevonden hebt, nu te moeten om zagen. Jammer. Wat voor 'n soort boom is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Dus eerst wat droppen En dan word ik weer aan mijn lot overgelaten.. Nou kan ik het prima vinden, over het algemeen, met mijn lot Ik BEN Lot Ik heb geen enkele aanwijzing over evt porretjes die voorbij kunnen komen Stammen ze af van borretjes? Oh nee he! Zwarte Piet incognieto De roomse klok luidt negen Des avonds F16 jaagt erdoor De muziek wil niet vlotten Nu heb ik de simpele calvinistische gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Oe jee Nu lopen dingen door elkaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 De boom: Een gouden regen Zicht vanuit het slaapkamerraam Wonderschoon, waar het leven zich bij het ontwaken afspeeld De boom zelf, en alles wat er zich in beweegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 O die vind ik zo ontzettend mooi. Ik heb altijd het gevoel gehad dat, wanneer ik treurig was, de boom mee huilde. Ja dat is inderdaad erg jammer. Goed ik ga even een t.v. programma kijken. Veel sterkte als je de boom gaat afzagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Doe 't goed en zo droog as je wilt, lijsters. Deze ouwe gaat te bedde, kennie ook nie rokuh. De 3e stopdag vintie 't moeilijkst, op de een of andere manier. Mach's gut, trocknen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik vraag niets A slip of the tongue Agnieta Vergeef me Het was nooit mijn lievelingsboom Ik heb van haar leren houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Het is vreemd.. Zo open ik sta Zo duwt alles mij terug Lijkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik huil zelden of nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Nee Ook nu niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik voel me niet persé verdrietig Ik zou dat op kunnen roepen But hee! Wat schiet ik er mee op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 I am. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Dikke knuf voor Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ja, hier buiten stort het in ieder geval, jeminee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hoihoi ieder, de borrelnoten en Rivella on the rocks staan hier klaar voor jullie als alternatief voor het ontbijt (sorry, even pesten). Ben ik nog op tijd voor het Dagpact? Sjemig, ik let wel érg op alles mbt drank, waarom heten die dingen borrelnoten ipv muntthee-nootjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Keep on rocking Tsjeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Judas was de verrader Maar zo kwam ie wel mooi in de bijbel terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: AgnietaNee, moet ik niet doen maar heb je daar serieus last van Tsjeerd?Als je dat leest?quote> Nou, ik moet er wel om lachen ja . Toen ik 2 dagen gestopt was zag ik nog een groot vol glas rosé, bleek vruchtenthee, lol. Die hele dag had ik van die associaties, vond ik wel grappig, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: marjoKeep on rocking Tsjeerd!quote> En jij ook! 2007, wauwi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Geen bijbel zonder Judas toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 2007? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: rosa45Geen bijbel zonder Judas toch?quote> That's how it is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden