VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 waar staat die perfect day dan? is een van mijn favorieten nochtans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: JenTroostende boeken van Reve en Hermans? Ik lees ze graag, maar ze zijn nogal donker toch?quote> Wel een tikkie, maar met name grappig en lekker cynisch vind ik, maar die stemmen van deze overleden schrijvers zijn zo rustgevend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ja Tsjeerd da's ook wel waar. Ook troostend soms dat ze sommige tristesse zíen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Misschien is dit iets troostends voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik duik ook onder de wol met luisterboekje. Zet hem op Kastanje! Trusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik ga zo in alle rust de mooie liedjes luisteren. En daarna proberen te slapen. Fijn dat ik even kon gaan zitten het voelt minder zwaar nu. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Moooooooooooooooooooooi ztiertje zo kwam ik toch weer bij deze, een van mijn favorieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Inderdaad Nancy, het zwemabonnement hahaha. Geweldig ! d tot d loop wordt mijn mijlpaal, gelukkig heb ik nog heel veel maanden om een rustig schema op te bouwen. maar het is wel hard werken, heb ik met het dansen ook gedaan. veel pijn waar ik doorheen moet. maar er is wel iets verschil want nu slik ik snachts braaf mn medicijnen dus overdag niet suf en snachts goed uitrusten. veel slapen en mn rustdagen nemen. het gaat in golven, goed trainen betekent veel rust en pijn maar on the long run helend en beterschap. Goed eten is ook belangrijk. Het is ook fijn om me ergens anders op te focussen dan die eeuwige drank. Ik dronk als pijnstiller. Net als meerdere mensen hier. Medicijnen nemen, goed rusten, slapen wanneer mn lichaam dat aangeeft, en refusal slikken. maar ook, leren ontspannen. Ontspannen is iets anders dan rusten. kan heel simpel, op een bankje aan het water lunchen bijvoorbeeld. Of uitgebreid in bad. Op de bank voor de tevee ontevreden zappen vind ik niet ontspannend. Bewust iets kijken weer wel. Nou ja, genoeg om over na te denken en aan te werken. Nu lekker naar bed. Morgen weer en dansles geven. dat is altijd erg leuk. Slaap lekker. Tot morgen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Voor Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 En om weer even vrolijk te worden, Bert&Ernie met een bijzonder motiverend liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Dat was een grapje Hannah. It's lonely at the top, omdat je niet van onze stomme liedjes houdt. Niet kwaad bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Zo was het helemaal niet bedoeld, Hannah. Dat wist ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hond weer weg De rest ben ik alweer vergeten Daar word ik later aan herinnerd Jullie hebben muziekjes gedeeld Da's mooi! Ikke ondertussen gegeten Da's morgen weer mooi Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hahaha... Zat al een aantal dagen scheef in mijn agenda te kijken.. Wat mot die Will van mij nou? Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Sir Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 * Dûnsje my de leafde út Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden