Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: marjoIkzelf luister momenteel naar radio vierAlhoewel een treffend muzikaal intermezzomij wel een glimlach bracht, buufjesTsjeerd, ik val je niet aanTracht ook niet een kant en klare oplossing te brengenIk weet eigenlijk niet of je verder bent gekomen dan mijn aanmeldingIk moedig je aanZekerquote> Weet ik toch, joh! Geen moment aan getwijfeld hoor
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 wilde nog een liedje voor nance opzetten.dat kan ik wel maar dan nog een Voor tjeerd....... en dat is al moeilijker want ken tjeerd natuurlijk nog niet....
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 As it net kin sa as't moat, dan moat it mar sa as it kin.
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisjewilde nog een liedje voor nance opzetten.dat kan ik wel maar dan nog een Voor tjeerd.......en dat is al moeilijker want ken tjeerd natuurlijk nog niet....quote> Doe maar Elvis, hihi. Doe maar iets, ik ben beniewd
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisjewilde nog een liedje voor nance opzetten.dat kan ik wel maar dan nog een Voor tjeerd.......en dat is al moeilijker want ken tjeerd natuurlijk nog niet....quote> Nou, lekker dan, loop ik dus een liedje mis omdat je Tsjeerd nog niet kent,tssssss.........;-)
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: SpudTjeerd Ramstein? Buuf?quote> hahahahhaha, welnee joh, ik ben een softie :$) Hoewel Triggerfinger ook smaakt. Nick Cave? Tom Waits? Springsteen? Sjemig ik word oud
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Zooooooo mooi vind ik, tranentrekker, maar zo lekker cynisch
Otje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Jeetje wat lief, Nancy. Verrast door je reactie ! Ja, jeugdsentiment. Van smorgens vroeg tot sluiten in het zwembad. Hele dag elke dag. Onder water, op de duikplank. Ik heb hard gewerkt om weer te kunnen sporten en dansen. 10 jr geleden mn nek gebroken. Langzaam revalideren. Ook in zwembad trouwens in het tropenbad dobberen en mn lichaam floaten. En veel onder water... Doet me veel. Ik had in een rolstoel moeten zitten. En een droge afmelding voor vandaag. Dankbaar.
Kastanje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Goedenavond, Kom even binnenvallen. Voel me niet zo lekker en zoek even gezelschap. Even gewoon zitten bij lieve mensen.
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Spud en VM, witte Piet zal jullie met extra pepernoten belonen. Mooi nummer idd, maar vroeger toen ik Punkie was met name hun eerste ruige platen. Nu vind ik ze een beetje "plastic"
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 slaap lekker lieve buuf!!!!!!!!!!!!!!!!
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Goed dat je dan even komt, Kastagne. Leuke nickname ook in de herfst, ga je kastagnes rapen en poffen, boter er over en snoepen maar!
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Kom maar lekker tussen ons in dan, Kastanje! Ook vrij nu, net als ik? We hebben hetzelfde beroep...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Toen ik vanavond thuis kwam, had de felle kennelijk de stofzuiger opgezet. De vloer is nochtans niet proper.
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Kastanje.vervelend dat je je niet lekker voelt... ik zet eerst nog een liedje voor tsjeerd op , dan ga ik proberen een liedje te zoeken voor U , zodat je misschien toch lekker kan gaan slapen zo. deze nog voor tsjeerd
Kastanje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Ik lees jullie, maar vind niet de woorden om te reageren. Sorry. Voelt ongemakkelijk. Normaal (lees met drank op) praat ik dit ongemakkelijke gevoel weg met loze woorden. Iets wat ik niet meer wil. Gewoon er zijn, is genoeg. Fijn dat ik bij jullie kan gaan zitten.
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst 22 oktober 2013 Ik meende dat Ik dacht toch de Jen vandaag vrijwilligerswerk in de trent van onthaalmedewerker zou doen Het zit er op? Hoe was het?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden