Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 op jouw moment, dat vind ik een belangrijke. Wat mij verbijstert, is hoe snel het kan gaan. ALs een ding op zijn plek valt, een fundamenteel ding, dan valt er van alles, als dominosteentjes. Het ding bij mij was: een plaats geven aan de zelfdoding van mijn broer. En ik vermoed dat mijn ouders daarvoor eerst moesten overlijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 mooie metafoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 In feite mag je je medicatie nooit zomaar afbouwen. Ik hang wellicht levenslang vast aan de mijne - aan rilatine of iets soortgelijks alleszins, aan paroxetine en abilify waarschijnlijk ook - maar ik weet niet waarom ik dat erg zou moeten vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Daar se ons Akelei. Mijn aanrecht is een rommel, maar mijn keukenkasten zijn geschilderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 @ Aggie: weet ik toch! Ik ben ook moe en ga dus bijtijds afhaken. Toch vandaag gedaan wat ik moest doen. Tot morgen allemaal. Ik heb het droog gehouden. Slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik ga nog even buitenlucht opsnuiven. Salukes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Slaap lekker allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 slaapwel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 ok nog klaarwakker. Da's niet goed. Vent ligt met een lumbago of erger - is nog niet duidelijk - neder, te suffen van de pijnstillers, en ik verveel me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 ja zo'n snurker naast je, da's niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 oei. Als ik nu zou porren dan krijg ik gevloek denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 ach ik zit aan de oude Goudse. Een hele klomp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Oh ja, bijna vergeten. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik had even een kortstondige boeink, dus voordat het te laat is; tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Groen pilletje zit erin, en ik meld me droog af na een fijne dag. Slaap lekker xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden