lady jane Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 nou ik ben bang dat het niet zo simpel ligt hoor Spud, dus doe je onderzoekje over zoveel mogelijk mensen zou ik je aanraden. Ik kreeg nl wel 2 kinderen die allergisch waren en dat erfden ze denk ik van hun vader. Niks tussen de oren, ze leefden in mijn omgeving en hun vader had als baby exceem en vanaf dat dat naar binnen sloeg (weken lang ingewikkeld en niet aangeraakt/ geliefkoosd) werd hij allergisch voor van alles en nog wat. Ook hij leefde in mijn huis en bleef toch die allergieen houden. En ook nu nog steeds. Ik kan dat allemaal niet verklaren, maar voor mezelf voel ik wel dat ik doe wat mij past en voel me daar goed bij. En groter maak ik het maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Hoi allemaal, Agnieta gefeliciteerd met onze 2 maanden:heart: We doen het, niet dat we het al gefikst hebben. Rapilos fijn voor je, nog een half jaar erbij. Eten over datum? Ik trek me er over het algemeen niet zoveel van aan, ja vlees / vis vind ik riskant. En melk uit een pak drinken doe ik ook al jaren niet meer, eerst krijg je sap en daarna klonten:$ ben er niet ziek van geweest. vandaag in huis gerommeld en vanavond naar W geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Een hele goede avond, Ja,ja, zo laat zien jullie mij niet vaak op het frum he:), Kom net uit bed. Even voorslapen! Ga zo de nachtdienst in. Dacht een uurtje extra uitbetaald te krijgen i.v.m. de wintertijd (Uurtje extra werken). Nee hoor, moet ik een uur later beginnen Dus 11.45 pas. Nou ja.. Hier ook heel gezond bezig Matig ook (gelijk heb je Jopie) Net een bakje Vivit op met een paar walnoten en verse peer. Grote salade voor vannacht, appeltje 2 fruitbisguits. Anders trek ik het niet, als ik er ongezond eten in ga stoppen.. Albert en Wijfie, Nog dank voor de felicitaties (ook al stelt het misschien niet veel voor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Kopje warme melk met honing misschien Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 n goeie nacht Raps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Slaapthee Jopie? Ja, hoop dat het net zo'n rustige nacht wordt als vannacht. Andere collega om mee te werken Ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Thanks Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Ik weet alles Ook alles geprobeerd Al die KM fietsen en lopen Dat is Okee, ik doe het graag Maar steeds lijkt,- of durft niemand eerlijk Steeds hetzelfde Ik denk dat ik mijn kindern Ritalin aanbeveel Ben ik de professor En de winst... Sad Sad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Oke, Ben weg, Welterusten voor jullie. Morgen fris weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Waarom zou je je kinderen Ritalin willen aanbevelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Welterusten Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Originally posted by: rosa45Waarom zou je je kinderen Ritalin willen aanbevelen?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Originally posted by: marjo Originally posted by: rosa45Waarom zou je je kinderen Ritalin willen aanbevelen?quote> quote> En nu het antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Da's lullig... Het werkt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Bijna gratis snuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Nee, natuurlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Ben ik niet met je eens Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Dag allemaal, Verder niets bijgelezen. Ik heb een slechte dag vandaag. Vroeger zou ik op zo'n dag gaan drinken, maar ik heb het droog gehouden. Morgen beter. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Ritalin wordt gebruikt tegen adhd. Elk kind heeft bepaalde eigenschappen. Waarom moet dat met medicijnen bestreden worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Welterusten Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Ja Akelei, weet ik allemaal. Maar ik weet ook dat door ritalin bepaalde emoties ook minder worden. En waarom wel een medicijn tegen adhd en bv niet tegen te weinig zelfvertrouwen? Dat kan ook je leven negatief beïnvloeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Ik weet waar ritalin voor gebruikt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 voor wie niet kan slapen of al terg wakker is... en de rest van J.J. goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 En als je te weinig zelfvertrouwen hebt of het niet durft om zo'n training te doen? Ik ben het met je eens met de ritalin, net als met antidepressiva. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2013 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden