Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 oktober

Tsjeerd

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jen ik las dat je een patterdale terriër hebt. Die zie je hier niet zo veel.

Kan ze nooit goed herkennen moet ik eerlijk zeggen. Ze zijn er in zoveel soorten beharing en kleuren. Er loopt er hier 1 in de buurt die lijkt wel een beetje op een pitbull.

Maar wel heel lief hoor!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, daar lijkt het wel enorm op idd, Bol... Zelfde gepieker/angst die ik met alcohol altijd verdoofde :(. In slaap vallen gaat nog wel, maar even naar de wc/even wakker worden, en alles grijpt me acuut naar de keel, letterlijk, ik voel dan mijn vaten in mijn hals kloppen. Acute stress dus, en dan val ik natuurlijk niet meer in slaap. Meestal na 4 uurtjes slapen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het in slaap vallen, gaat dat wel makkelijk Tsjeerd, of begin je al gelijk te piekeren.

Soms merk ik aan mijzelf dat, als ik s'avonds nog erg actief ben, b.v. lang achter de pc. zitten, het dan net lijkt of ik in bed nog door ga met actief zijn in mijn koppie.

Mijn manneke adviseerde me wel eens dat ik een uur voor ik naar bed ging, ik moest gaan zitten, ontspannen, en de hele dag voorbij moest laten gaan. En als ik dan naar bed ging sliep ik zo, maar als je heel veel zorgen hebt, is dat moeilijk. Meestal als voor die zorgen nog geen oplossing is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...