paul Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Hallo allemaal, Ik zag dat er nogal wat mensen zijn die al om 7:00 hier schrijven. En ik dacht, die wil ik even voor zijn Mijn dag- nachtritme is al jaren een zootje, komt door mijn rare energiepatroon dat steeds wisselt en door dagen dat ik me niet/wel goed voel. Het lukt me gewoon niet om langere tijd hetzelfde ritme te houden. Door drank gaat het ritme helemaal door de war. Dan slaap ik overdag en word ik pas in de middag wakker. Ja, heel erg, maar het is zo. Omdat ik gisteren gestopt ben met drinken ben ik nu klaarwakker. Het zal wel weer een tijdje duren eer ik mijn ritme een beetje op orde heb. Dus ik ben nu even jullie nachtwacht (met uw welnemen). En als jullie opstaan lig ik waarschijnlijk net te maffen. Het geeft mij altijd wel een rustig en apart gevoel, de nacht. Ik heb vanuit hier een mooi uitzicht en alles is kalm en vredig... tenminste zo lijkt het. Je weet natuurlijk nooit hoeveel mensen er nu in bed liggen naast elkaar en niet kunnen slapen omdat een van de twee of drie of vijf snurkt. Of mensen die stiekem naast hun partner plannen liggen te maken voor een echtscheiding. Wellicht mensen die eenzaam omhoogschieten uit een nachtmerrie... of bezig zijn met het beramen van snode plannen. Maar ook degenen die in hun slaap lachend verder dromen en dit nooit zullen weten. Of niet te vergeten de slaapwandelaars die zonder dat ze het doorhebben de koelkast plunderen met alle gevolgen van dien. Je weet het niet... je weet het niet... In ieder geval een goede morgen alvast en een fijne dag! Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goede morgen Paul, en welkom! De ochtend is mooi, alles ontwaakt dus blijf nog maar even hier. En als een van de vijf in bed snurkt kun jij je richtten op de overige vier! Wel gezellig vijf, meer dan Anton Heyboer Nu eerst koffie en even wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goedemorgen luitjes, Gordijnen open, koffie en thee staan klaar inmiddels, de dag kan beginnen. Toen ik een half uur geleden deze draad zag merkte ik dat ik me weer ergerde aan het feit dat er een dagdraad wordt geopend door iemand die nog naar bed moet gaan, waarvoor de nacht in feite nog moet beginnen.... Dat gevoel heb ik vaker gehad, en heb het ook wel vaker laten merken. Het staat me op zo'n moment dan ook tegen om op betreffende draad te posten. Maar wát het nou precies is wat mij zo irriteert wist ik nooit. Ik denk het nú te weten: Kees heeft een periode gehad dat hij op een ongezonde manier verslaafd was aan internet. Vanaf het moment dat hij uit bed kwam tot het moment dat hij er weer in stapte zat hij boven achter de pc. Soms zelfs met zijn bord warm eten. Hij was lid van een bepaald forum en als wij samen eens ergens naar toe moesten moest het tijdstip van vertrekken aangepast worden aan wat er op het forum gebeurde. Met heel grote regelmaat had deze verslaving tot gevolg dat hij pas rond een uur of vier naar bed ging... dan had ik de vaste slaap al achter de rug en kon ik vervolgens niet meer in slaap komen. Geen prettige periode dus hier thuis. Het internetgebeuren heeft hij op een gegeven moment gelukkig achter zich gelaten. Het late naar bed gaan is nog heel lang doorgegaan. Totale ontregeling. Half vier was geen uitzondering. Soms viel hij op de bank in slaap en vond ik hem als ik om half zes aan mijn nieuwe dag begon. Ik ging dan koffie zetten en hij verdween naar boven naar bed. Tegenwoordig stapt hij rond een uur of één in bed, prima dus. Maar de herinnering aan die periode is een nare herinnering. En ja.... als ik dan de dagdraad geopend zie midden in de nacht of zelfs 's morgens heel vroeg door iemand die nog moet gaan slapen.... komt het gevoel van indertijd weer naar boven Maar goed, gordijnen zijn inmiddels geopend en ik ga mijn tweede bakje koffie inschenken. Nogmaals goede morgen lui en Paul welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Trouwens... goede morgen Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goedemorgen. Paul, je verhaal is me zeer herkenbaar. Ik heb hier maandenlang 's nachts de draad afgedweild in de hoop nog iemand online te vinden. Sinds anderhalve maand is mijn ritme normaler. Yvonne, goh. Ik word er stil van. Zo hoor ik eens de andere kant van het verhaal. Het moet voor mijn man verschrikkelijk geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Good murning Jen. Ik weet niet of jouw man het ook als zo vervelend heeft ervaren hoor Jen, misschien zat hij er veel minder mee. Ik denk dat de situatie bij jou sowieso heel anders was toch? Gewoon eens aankaarten misschien? Hoe is het trouwens met zijn rug nu? Lees het antwoord straks wel even snel, móet nu echt hond uitlaten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Mijn man zat er zeer zeker mee. Ik viel érg dikwijls op de bank in slaap, en dat vond hij niet zo leuk. Voor mijn ex-man was het nog veel erger, want in die tijd dronk ik me zowat elke nacht een stuk in mijn kraag. Zijn rug is beter dankzij de pijnstillers, maar die laatste zijn zo zwaar dat hij hier als een zombie rondloopt. Niet ideaal dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Ik heb niet het idee dat Hots zich heeft uitgelaten over de duur van de opname... Jen... het gaat dus helegaar niet zo goed met je lief nu. Laat hij maar heel goed uitkijken en voorzichtig zijn hoor. Door die sterke pillen gaat hij misschien meer doen dan verantwoord is nu. .... als een zombie... hihi, moet opeens denken aan jaren geleden toen Kees medicatie kreeg waarvan hij ook een beetje een zombie werd.... voor het eerst in tijden geen tegenspraak, geen woordenwisselingen, was best een beetje een verademing in die tijd, hahahahaha... . Zodra hij stopte met die medicatie werd het weer de oude Kees:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 En nu moet ik echt rennen..... treuzeltruus gaat er vandoor luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goedemorgen overigens Joop en Agnieta.. Von..... wegwezen nu:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Ook allemaal een hele goeie moggel , ik slaap op wat keertjes na wakker worden 's nachts ( om te pinkelen ) prima , En dat vaak pinkelen heeft bovendien ook nog niks met ( ex. ) alcoholgebruik te maken ook hoor , ik ben n.l. diabetes ( en hoort dat vaak pinkelen bij het ziektebeeld ) Overmorgen heb ik weer een kleine mijlpaal bereikt weer de ingang van een nieuw maandje droog , het gaat me prima af overigens . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Originally posted by: AgnietaDAGPACT Albert Lytse AgnietaTsjeerdquote> Iedereen een fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Originally posted by: Tsjeerd Originally posted by: AgnietaDAGPACT Albert Lytse AgnietaMirandaTsjeerdquote> Oeps, mikte je ervanaf, Mirandaquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Good morning kanjers. Ik word toch een beetje heel erg gestoord van dat gedoe rondom zwarte Piet hoor. Waar kan een mens zich allemaal druk over maken zeg. Zo dadelijk eerst boodschappen doen en dan eens kijken waar ik me vandaag mee bezig ga houden, ik denk de keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goedemorgen Frummers Even bijlezen, koffie erbij en straks zet ik mij weer op de dagpact. Gisteren droog afgesloten en als een baby geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Hartstikke goed Joris. Ik hoop dat het je lukt om een hele tijd droog te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goedemorgen allemaal... Val hier even met de deur in huis ben nieuw hier op het forum, heb mezelf wel voorgesteld bij wie is wie of ja voorgesteld het is meer een lang down levensverhaal geworden. Voor eerst sinds lange tijd weer keertje op tijd wakker moet vandaag ook wel zo meteen gezellig naar de tandarts maar ben er blij om eindelijk kan die laatste vervelende kies er uit Voor de mensen die het weten heb m'n belofte van gisteren niet te drinken waar gemaakt, wordt de 3e dag clean vandaag want ga vandaag weer niet drinken. Nou zal me maar es klaar gaan maken en eerst nog even een bakje koffie. Laat vanavond wel weten of het gelukt is gaat wel lukken denk, net ook al contact gehad met verslavingszorg was net 5 min wakker, ze bellen vanmiddag even terug nu geen tijd voor de lange vragenlijst waar ik maar al te bekend mee. Nou ik ga eens anders moet ik me gaan haasten dadelijk. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goedemorgen frummers, Goed geslapen. Ochtendgym gedaan. Nu aan de koffie. Moet om 12.30 beginnen Gisteren gebeld of ik kon ruilen, i.v.m. zieke collega. Ook goed, kon ik een beetje uitslapen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Welkom Fade, Heb je verhaal gelezen bij wie is wie. Heftig! Goed man, derde dag vandaag zonder drank. Sterkte bij de tandarts straks, en mocht je het moeilijk krijgen vandaag. Roep HELP he, in de "huiskamer" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 goeie morgen frummers:rose: en fade welkom hier ook; sterkte straks bij de tandarts, brrrrrrr. Ik heb een ardige, maar zie hem liever niet als wel:) Heerlijk weertje hier weer, fietsdag he, dan hebben we vaak een engeltje mee lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 hoi Rapi, wat een discipline heb jij zeg: ochtendgymnastiek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Goedemorgen, Fade, welkom hier, 1e drie dagen achter de rug: wees daar maar alvast trots op. Veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 hee Grunninger:D heb je je matje al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Fate:present: Kom maar veel op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden