bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoe is het vandaag met jou gegaan Lytse? Wat minder pijn gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Vandaag ging het een beetje op en af Bol. Vanmiddag wel naar de kleinkinderen geweest en dat is knap vermoeiend, maar het zijn wel schatten. Vanavond dus een beetje rustig aan doen. Het is in ieder geval een stuk beter dan voor dinsdag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Lytse vanavond kan je rustig aan doen hoor want op rtl. 7 is darten bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goed idee Bol! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Zei ze als oma zijnde Zeker niet tragisch, nee Nog één ding erover Nav een telefonisch gesprek met mam en vader Nicht is uitvaartverzorger, zij verzorgt dus dat Dochters hebben haar laatste dingen gedaan Vroeger heette het afleggen, kan er niet opkomen Ook een ding met tang voor krullen (de Belgschse) Broer, met net genoeg neven, sjouwen de kist (Had ie in z'n uppie ook gekund) Oh ja, en oom bestuurd de taxi (mag ie eindelijk eens zo'n grote amerikaan) Misschien is het tijd Om wat te zeggen Dit kan zo niet langer Lang leve oma Ze doorbrak iets! Door in stand te houden Als oudste kleinkind ben ik vernoemd Naar iemand die grapjes op d'r sterfbed maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 (te) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hee Mar, Bepke de kop del lein? Tja, aan alles komt een eind nietwaar. Vernoemd nog wel. Beppe Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Wie weet, ooit Dan net als haar, oma Beppe is allang ferstoarn Bikke mear stryd hân Oan alles komt in ein Wyst doe as gjin oar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 M'n beste Hannah, begrijpen dat je drinkt doe ik enerzijds wel en anderzijds helemaal niet. Wat was er nou eerder, de kip of het ei? Je dronk al veel, ook voor je beroerte of Cva(ik weet niet of men nog spreekt van een beroerte). Het vele zuipen deed je al geen deugd. Je zult nooit met zekerheid kunnen zeggen dat je drinken geen debet is geweest aan... En dat zal ook niet meevallen, dat te bedenken. Ik vraag me af of je situatie nu zo noemenswaardig veranderd is? Los van de gevolgen van je beroerte. Ik vind het goed van je dat je maandag naar de huisarts gaat. Heb je al een afspraak? Je weet het meid, met drank wordt het nooit beter. Je gaat lang genoeg mee hier om dat te weten en je voelt het voor jezelf ook vast. Ik gun je nuchterheid Hannah, pak het aan dat gezuip. Het is geen schande alcoholist te zijn! Je worstelt al zo lang! Take care Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ja Mar, dat weet ik maar al te goed. Het is weer november he. Het verlies heeft ook opgeleverd. Voel ik nu. En dat voel ik al langer hoor. Na al dat verdriet kwam er berusting, dankbaarheid voor het leven, het tellen van mn zegeningen en me niet meer zo druk maken. Heerlijk! Loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Dat gevoel was al aan het komen door het stoppen met drinken, het zetten van stappen( huisarts, therapie, medicatie oa) én naar de AA gaan. Het loslaten was al begonnen. Maar na zo'n verdriet, ook vanwege de scheiding, was niet veel meer belangrijk. Wel de zaken die voor mij belangrijk zijn maar de randzaken niet meer. En dat is een gevoel wat ik koester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Dat weet ik Fijn! Groetnis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Groeten terug! Ben weer weg. Hang al de godgansche avond op de computer. Ernstig...haha Rondje hondje en naar bed. Zoiets. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 dag Bammie kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ernstige, doch luchtige Kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Bammie wat een prima stukje van 22.02. Van mij een flinke pakkerd voor jou en ook voor je vrouw. Zo ik ga weer afsluiten, ben moe en nog steeds niet helemaal van m'n dipje af. Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Dank lieverds. Dikke smok terug:musicnote: Doeidoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedeavond, en welterusten alvast, Net thuis van mijn avonddienst Vanmiddag, weer even het e.e,a. uitgezocht over mijn opleiding. Weet nog niet eens of ik het op mijn werkplek mag dan. Hoop, volgende week een gesprek daarover te krijgen. Kan ik beter maar goed beslagen ten ijs komen. Tijdens die uitzoekerij vanmiddag, ineens een vlaag van trek in wijn. Die hele opleiding vloog me ineens aan Phoe, wat een gedoe weer, zocht iets kalmerends. Heel even maar gelukkig. Was vrij snel weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Oei. Ik ontdek een kwaadheid-iets Waarom moeten die kerels die kist dragen? En waarom zou ik niet die Caddillac rijden? (ok, om praktische redenen even uitgesloten) Wat nou als ik niet "op tijd" mijn zegje af heb Oma nam d'r tijd Als ze naar mij was vernoemd Zei ze: Vok joe bik tijm! Tijm valt trouwens prima te verbouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Lekker Rapilos! Leert eindelijk remmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 jouw zegje gaat gezegd worden meis op Marjose eigen wijze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik ga lekker naar bed, Welterusten. Dag Marjo, Snap je niet helemaal, over dat leren remmen. Maakt niet uit Sterkte, met het verlies van je oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Reken maar! Ik laat me niets meer aanleunen Lieve Jane (en dat zeg ik heus niet, omdat ...) Het viel op Jij vindt het ook belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Rapilos, Ik dacht aan één woord genoeg te hebben Ik wil je de hemel in prijzen (No Bullshit) Over goed beslagen ten ijs enzo Dan een trekkende beweging omgedraaid Chapeau! Dat vind ik werkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Mij de hemel in prijzen?! Ha,ha, nou dat is niet verkeerd. Bedankt he Marjo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden