Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ik ben een beetje opgelaten. Het is wel een fijn gevoel, maar gevaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Hey Jenneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Tactive, ik blijk verbannen te zijn bij de privé berichten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Mag ik weten waarom ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Bij deze meld ik me voor vandaag droog af en duik er lekker vroeg in met een goed boek! Slaapze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Te rusten wimmelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 hi Esp! Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Hey Jenneke, hoe gaat het met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Allez, vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 feli's Jen ook aan het oogsten he meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Dank u Jane! Ik weet niet zeker wat ik gezaaid heb. Awel Esperanza, het gaat eigenlijk goed. Inmiddels getrouwd en zo. En gij, vertel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Als zelfs jane 4 me negeert........... Jongens, dat ik een dronkaard ben, dat weet ik. Dat ik hulp zoek, dat weten jullie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Veel proficiats...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Jo, Jen gefeliciteerd. Wat het ook moge zijn, dat je het gevoel hebt jezelf nuttig kan maken vind ik zelf een prettig idee. Of simpeler gezegd, dat je iets voor je medemens kan beteken. En dat je er lol in hebt natuurlijk, anders wordt het zo moralistisch. Nou de kikkervisjes zitten er in. En ik ga zo maar eens vroeg naar bed. Ik las dat op 11 november er een grot forum update komt, dus wie weet, meer mogelijkheden. We zullen het zien. De site is wel een dagje uit de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Veel good lucks.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 he Esperanza, blijf nu even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Niet zielig gaan doen Esperanza, het forum is een traag medium. Heb geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ik doe mijn best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Bedankt Jenneke en Jaap. Ik heb Úberhaupt geen zin om zielig te doen. Onze oudste dochter is inmiddels afgestudeerd en vind geen werk. Ze wil naar AustralÃé. Ze kan daar goed terecht bij mijn zus zaliger haar dochter, die woont daar al jaren. BONDI BEACH>>>>>>>>>>>>>> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Alleen, ze heeft het er moeilijk mee het haar vader te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Eigenlijk wist ik dat helemaal niet, Esperanza, dat je een dronkaard was. Ik vermoedde het dat het ooit eens was, maar het zou best nu ook goed met je alcoholgebruik kunnen gaan. Dat kan ik niet raden. Als je wil, kan je er over vertellen. Wie weet krijg je reactie, misschien ook niet. Dat is mij ook wel eens overkomen. Toch het zal gelezen worden. En dat idee vond ik al prettig. En er over schrijven helpt mij om mijn geachten en gevoelens een beetje te kanaliseren. Veel meer dan maar een beetje te blijven denken, dan raak je toch al snel weer in cirkeltjes terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ze heeft het er gewoon moeilijk mee dit aan onze papa te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Hee Esperanza, Kennelijk kan je niet pb-en. Ik moet nog teruglezen, maar post dit berichtje voordat je weer weg bent. Hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 kom op zeg Es ik ben nog aan het bijlezen ligt misschien gevoelig? maar buitensluiten is bijna niog erger dan pesten dus daar doen we hier maar niet aan he. leuk dat je er weer bent dus, al is de reden misschien wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden