Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Heintje... Waar ken ik die toch van? (krabbelt achter linkeroor) Spring-in-het-veld Lang niet gehoord As I am. Keteltje ken ik ook Ook zo fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Trouwens Lytse, dat klopt Heb er zelfs nog ergens foto's van Wit geschminkt Hele culturen Machtig eens rond te kijken zo hier en daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ik vond de pieten ook vaak veel liever dan de Sint Kate want daar kreeg ik tenminste pepernoten van en kadootjes. Die Sint had alleen maar een heel groot boek waar ik heel vaak in stond. Hij zette me toen voor schut voor de klas, "Bolletje kom jij eens bij de Sint? Kijk eens jouw naam staat er wel 16 keer in"., en dat vergeef in hem nooit meer. En nu met z'n allen daar gaat ie 1....2....3...Weg met de baard van de Sint.... Weg met die baard. En dat stomme boek ook, hij kan niet eens goed lezen, en stinkt ook uit z'n strot naar drank. Heb vroeger wel eens gedacht 'wat meurt die vent zeg daar is een beerput niets bij'. Ik zit hier echt laaiend achter de pc. willen jullie dat wel geloven? Bah bah en nog eens heel erg bahhhhhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Het zit je echt dwars he Bol. Ik herinner me veel neutralere Sinterklazen, saaie klazen. De pieten was ik een beetje bang voor maar op een leuke spannende manier. Toen mijn moeder vertelde dat het eigenlijk de buurmeisjes waren die aan de deur waren geweest geloofde ik haar gewoon niet. En ja altijd snoepjes en pepernoten. Ze zaten wel eens in de pan met soep als de keukendeur onverwacht openging en er gestrooid werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Originally posted by: KateHet zit je echt dwars he Bol.quote> Ja ik zit hier bijna te brullen:PNee hoor ik kan me niet veel meer herinneren van mijn St. Klaaservaringen, wel met mijn jongere broer die er toen nog wel in geloofde. Dat was mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Gewoon niet doen Wijfie. Morgen ben je blij dat je het niet hebt gedaan. Het dreigt een patroon te worden, laat je daar niet door mee slepen. Leid jezelf even af met wat anders. Er kan je niets gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Inderdaad Wijfie als je nu niet doorzet pak je het de volgende keer veel sneller. Iedere keer laat je die rem eerder los en op het laatst kun je niet meer remmen. Je hebt het al zo vaak mee gemaakt meid, kom op, heb je al gegeten? en anders ga een lekker frietje maken of zo dan ben je ff met iets anders bezig. Kom op meid je kan het, dat weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goed zo wijfie, Even afleiding zoeken. Half tien is het zo, dat redt jij wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 He bah, bier, niet lekker hoor Wijffie, een alternatief??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 En dan ben ik alweer weg. druk, druk , druk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Gewoon doen Wijffie! Wat heb je toch een rare naam.. Het houdt vanzelf wel eens op Je beseft je nu, hoe belangrijk je bent Hier geen Chinees In da bloody neighbourhood Prijs je! (wel chinees in een bakkie gehad vandaag, van die lieverds!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Jij bepaalt Hoezo bah? Kan heel lekker zijn JIJ bepaalt Er is geen HELP! Volgens mij ben je een leuk mens laat je ook wel eens wat meeslepen, wellicht Goh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hou je maar vast aan wat je echt vanbinnen wil. Anders blijf je zwabberen. En dat kan lang duren hoor. Goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 't Is half tien. Proficiat wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Heul lang... Terwijl je weet Soms wil je dat Moet je dat doen Maar achteraf niet plassen (van Bol gejat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Nah! Heel forum in rep en roer En ze doet het niet... Ik snap er nix meer van Blame it on the Chinese! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Niet aan de Chinees verkopen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ik kan kopen wat ik wil Dealers weten wat je wilt Zo ook de Nederlandsche staat Vrij verkrijgbaar Het kan altijd Is maar net wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Originally posted by: wijfie Originally posted by: marjoNiet aan de Chinees verkopen he!quote> :)quote> Ja lach maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Zou kunnen Als de Chinezen akkoord gaan onderschat ze niet! Je bent er toe in staat Al denk je van niet Ik zou mijn vingers er niet om verwedden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Jammeren okee Doe ik zo vaak But hee Blijf een bikke realistisch! Je bent zelf ook nog iemand! Ik zeg altijd: Kun je voor jezelf zorgen? Zorg dan eerst maar eens een jaar voor een kamerplant Voor je aan dieren Laat staan menschen begint Het sociale wezen... CC//Egoïst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Originally posted by: marjoMoet je dat doenMaar achteraf niet plassen(van Bol gejat)quote> Big hiero. Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Aggie als het echt hand tamme konijnen zijn zou je kunnen proberen om een pluche speelgoedkonijntje of hondje bij haar te leggen. voor hetzelfde geld valt ze aan maar het kan ook heel goed zijn dat ze het accepteert. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Ik wil nog wat zeggen Wijffie, het is niet bedoeld als een aanval Ik weet donders goed waar ik zelf sta Maar ik heb gekozen Dat doet soms pijn Als ik het kan Kun jij het zeker But don't FA no more! En anders maar even wel, maar dan krijg je ook reacties Die mss niet altijd op je pad lijken te passen Beat me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Goedenavond allemaal, Bij deze meld ik mij droog af, buiten plenst het! Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden