Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 he wijfie, moet je zus dat niet zelf beslissen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik meld mij weer droog af voor vandaag en bereid mij weer voor op de volgende. welterusten straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goed uitgerust zijn is fijn, dus ook ik ga zo weer slapen Wimmelt. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goeienavond Veel reiki mogen ontvangen Men noemt het zo Mijn vader noemt het niks Maar "kan" het wel Mss wel iedereen, als je open staat Het is nu voor mij tot kreet geworden Maar die warmte, ja die ken ik Mooi Kate! verwen jezelf maar lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 De donderdag is altijd een wat lange dag voor mij, maar wel een leuke. Vandaag was er een client bij ons op de houtknutselgroep die geen eten had gekregen. Ik kon het eerst niet geloven en zo heel duidelijk praat ze nou ook niet. Nou zit naast ons gelukkig de kookgroep, dus kon ze daar een hapje mee-eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Maar als ik de berichten mag geloven komen er nog veel ergere bezuinigingen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Net al re-balancing therapie Was ook fijn En je werkt.. Mannetje.. Ik zou zeggen U bent "keurig" in balans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Yep! Op gegeven moment zijn we allemaal "de Sjaak" Vooruit kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik doe dit geheel vrijwillig. Mijn geld verdien ik op kantoor. Met mensen met net iets meer loon-waarde. Maar als je strakst als gehandicapte loon-waarde hebt die wordt bepaald door de gemeente zal je geacht worden die waarde in het bedrijfsleven te incasseren. Aan de andere kant zullen bedrijven verplicht worden gehandicapten in dienst te nemen. Hebben ze net al dat vloeken afgeleerd komen ze bij ons op het bouwbedrijf terecht. Dat wordt wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Om maar niet te spreken over die vieze filmpjes die bouwvakkers bekijken op hun I-phones. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Klinkt realistisch Jaap Kirky, jij zwaar op de hand Ik probeer struikelend door te huppelen Dat wordt wat indeed We zijn er nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Het ga jou ook goed Kirky, Ik moet bekennen dat ikzelf na een periode van hier niet lezen ook wel eens heb, waar gaat dit over? Maar als ik eenmaal weer wat schrijf blijf ik er een goed gevoel aan overhouden. Lieve mensen, nu ben ik klaar om te gaan slapen. Goed nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Dag allemaal, Ik kom me ook even droog afmelden. Ben moe, dus nog even t.v. kijken en naar bed. Ik heb het weer droog gehouden. Slaap lekker en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ja, Marjo, we zullen ze met open armen ontvangen, want in het archief is nog veel werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Wijfie, je vraagt iemand wat Waarom dan eigenlijk? Niet doen joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Yep Jaap Je hebt een heldere kijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 'Nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Negatieve sfeer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ja Jen, boeh! Dat klopt, binnen mijn ervaring Ik kan niet de omdraai vinden Terwijl ie popelt .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 ff wat leven in de brouwerij dus slapen kan daarna altijd nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik vind het onaangenaam als een "buitenstaander" hier komt vertellen dat het nergens over gaat. Ik vind dat het over van alles gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 en deze is voor jou Marjo mag jij straks het licht uit doen:light: slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Leuk Jane! Tnx! Jen , ik begrijp wat je bedoelt Soms ontstijgen mensen dit Kunnen doen alsof ze er boven staan Dat is wellicht ook een soort van houding Hechten en onthechten Gepasseerd station Als je hier bent Deel je of zoek je iets Dus dat is een tegenstrijdigheid Ook ok Een soort van het leven gaat door We shall see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 ik lijk Vmmeke wel maar vooruit nog ééntje dan voor Jen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Alweer? Met alle liefde Jane Ik zal eerst luisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden