nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 1 minuut geleden zei lady jane: ik ben zelf gediplomeerd ooit om een sauna te beginnen, toen was het juist goed, dus ik denk nu ook. Soms wordt het koude bad ontraden. Maar ik zal nog even informeren hoor, wil geen risico nemen Oh, dan mag ik ookkkkkkkkkk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Wel sneu voor Saphire, maar Faela was inderdaad wel erg goed. Wat een lastige namen trouwens . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) ja ik weet het wel zeker, een van mijn vaste saunamaatjes heeft een ernstig infarct gehad is notabene in een sauna door zijn beste sauna-vriend destijds gereanimeerd. Gaat meestal 2 a 3 x per week, nog steeds. Maar minder bier haha. En hij beweegt nu veel en eet gezonder. Maar de sauna en alles mag. 28 mei 2021 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 wat moeten er veel afvallen he en niet zoals bij de volwassenen nog kans via de stoelen, of gekaapt te worden maar dat zou teveel spanning geven ook denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ja, dat denk ik ook. En ze mogen maar een maximaal aantal uren per jaar op tv. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 even een vette roddel; hebben jullie dat ettertje Lil Kleine een beetje gevolgd de laatste tijd? Niks wel volgens mij. Sneu voor zijn partner, maar wat een *** die gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Zojuist zei nancy: Ja, dat denk ik ook. En ze mogen maar een maximaal aantal uren per jaar op tv. dat wist ik niet, maar wel logisch, ter bescherming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ja ik heb hem gevolgd, hoop dat ze ooit de stap gaat nemen die ik ook heb gezet.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 ik hoop het met je mee maar het ziet er nog niet naar uit houd mn hart vast voor wanneer hun zoontje lastig gaat worden of puberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ja, wel van gehoord. Ik háát dat soort jochies met loszittende handjes! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Tja, ze moet er zelf aan toe zijn em dat ben je niet zomaar helaas. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 nou dat wordt die laatste denk ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik denk Mark F Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 zou wel leuk zijn maar Snelle wil ook zijn pupil een kans geven in de finale en ik denk dat hij met Shenowa(?) meer kans maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 oh geweldig ik gun het die jongen zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Weer goed. Wat veel kleintjes heeft Ali, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik smelt.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 zie je mini al in gedachtes "Mammaaaaa♥ niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Hahahaha, wat lief! Maar waar is Bob eigenlijk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 er is geen tennis, toch? dartsfan misschien ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 1 minuut geleden zei lady jane: zie je mini al in gedachtes "Mammaaaaa♥ Voorlopig is het papppaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 komt goed schatje....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Wij gaan even in het bubbelbad, dus zet hem even op.pauze. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden