lady jane Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 en.... jullie ook bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Leuk ... en nu ga ik Jaws kijken. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Ja frummers, allemaal bedankt voor de gezelligheid! Top! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Haha Bob, ik neem Jaws op, al zooooo vaak gezien, maar blijft leuk! Slaap ze allen en tot ziens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Hoi allen! Kijken jullie ook naar the Voice Kids?? Ik wél. Helemaal geweldig, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 present! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 aparte mooie stem, in het begin (te) zenuwachtig maar nadat Ali draaide hoorde ik de echte potentie. fijn dat Sanne erbij is, en Anouk is ook veel meer relaxed nu, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 Zojuist zei Cleo66: Wat zit er op zijn schouder ?? geen idee, ik zat ook steeds te kijken, een flapje van zijn kleding? of van zijn gitaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 geen idee, ik ben niet vd mode☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 jongens een flap meisjes een strik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 ik had er ook een pontificaal zo op mijn hoofd ach en dit met Sanne en haar emoties wat aandoenlijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 ook rammelende eierstokjes Cleo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 oh geweldig, ze koos voor Marco om de BBQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2020 het 2e zusje is TRhe Voice Kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Ik was in slaap gevallen ..... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 zonde, maar dan had je het vast nodig meis. terugkijken kan altijd he, the blind auditions zijn wel bijzonder vind ik, vooral bij de kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 en naast de extra corona uitzending Op1 gaat gelukkig ook TVOH-kids gewoon door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Wel relaxter om naar te kijken denk ik Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Hoi hoi. Ik kom ook hier kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 even wat luchtigs als afleiding idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 En weer reclame ! Dan maar een half plakje komijnekaas, en een glas water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Kom, mijne kaas... Dat kun je ook zingen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 lekker zakje friet/vreet sticks hier hoor beetje troost-eten, maar ook verwennerij nu ik lees dat ons filmhuis dicht gaat (ik had morgen net een extra invaldienst), ik was net zo blij met extra films zien. toch maar TV en boeken nu nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Je kan alles zingen als je wilt Bob Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden