lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 tot volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Er is inderdaad iets heel raars aan het gezicht van Trijntje. Heel vreemd. Het klopt allemaal niet zo, nou heeft het dat nooit gedaan, maar als je naar haar broer kijkt die heeft dat ook. Net of hun ogen te dicht bij hun neus staan of zoiets. Maar een strot dat ze heeft, poeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Haha Bol!! Ja, zingen kan ze! En daar gaat het om. Tot volgende week dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Gaan we zo weer kijken?? Ik kom alleen in de reclames. Ben op mijn slaapkamer aan het kijken, want mijn lief kijk zo naar een detective. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ohhh... nou ik ben de enige hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 ik vergeet me helemaal te melden toch geen film, mijn meiden willen ook the voice Koosje is in elk geval een talent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 Hihi.... ik heb heel toevallig gisteren gekeken voor het eerst.... en mij viel op dat Trijntje haar ogen zo raar stonden, vroeg al aan Kees of ze plastische chirurgie had laten plegen en dat ze haar vel te ver naar achteren hadden getrokken.... Zie ik dat jullie het er vorige week ook over hadden, kwam dus niet van het huilen toen. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 er is iets raars met haar idd Von ook heel veel dikker geworden apathischer ook, en ze kijkt (net als Ilse trouwens) vaak naar de anderen, als om te zien hoe die reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Walchelijk dat programma , ik kijk er echt nooit naar . Allemaal idioten die denken een tweede Tina Turner te zijn , of in de jury idioten die denken voor jou en mij te mogen zeggen wat mooi en goed is . Nou dat maakt een ieder voor zich dus wel uit wat hij of zij mooi en goed vind . Ik kijk over het algemeen meer gedownloade dvd tjes etc. dan gewone TV . Ik vind me zelf een kritische kijker , die absoluut niet non stop gestoord wil worden met / door hersenspoelingen ( reclame's , meningen van anderen etc. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 O dat vind ik juist van die Ali B. Jane. Ik heb het gevoel dat hij vaak kijkt naar wat anderen zeggen en dat over neemt. En dan zit ie met een heel geleerd gezicht te luisteren net of ie verstand van muziek heeft. Wat een goggomobiel zeg. Nou viel me wel op dat hij de laatste keer z'n gemak meer hield. Hij zal wel op z'n falie hebben gehad dat ie teveel aandacht vraagt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ztiertje, als je nooit kijkt en je vindt het toch walgelijk waar haal je dan die uitgesproken mening vandaan? Kritische kijkers kijken meestal eerst voor ze kritisch zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Ben er klaar voor, en de eerste zou ik niet voor draaien, beetje te zachte stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Geen animo vandaag, misschien volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 ik ben er wel hoor Albert was ff adb helemaal vergeten:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Hebben we verrassingen straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 `We gaan er eens goed voor zitten Albert enne niet meezingen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Als ik de liedjes ken, wel Jane, sorry, maar zing zachtjes omdat ik toch wil horen hoe zij zingen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 ok, dan doe ik mn oortjes wel in:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 ik had geen mening nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 ik vond haar niet echt geweldig en jij Ag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 dan draai ik toch:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Hé, ik zing niet slecht hoor:angry: Maar zenuwen slaan op mijn stem, en dat is serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Originally posted by: AgnietaNeuh...dat kan ik ook.quote> Dan wil ik graag met jou samen zingen volgend jaar 26 Augustus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ik had verwacht dat ze draaiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 beetje vals af en toe er komen er vast nog betere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden