Spring naar bijdragen

THE VOICE OF HOLLAND


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Hihi.... ik heb heel toevallig gisteren gekeken voor het eerst.... en mij viel op dat Trijntje haar ogen zo raar stonden, vroeg al aan Kees of ze plastische chirurgie had laten plegen en dat ze haar vel te ver naar achteren hadden getrokken....

Zie ik dat jullie het er vorige week ook over hadden, kwam dus niet van het huilen toen.

Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Walchelijk dat programma , ik kijk er echt nooit naar .

Allemaal idioten die denken een tweede Tina Turner te zijn , of in de jury idioten die denken voor jou en mij te mogen zeggen wat mooi en goed is .

Nou dat maakt een ieder voor zich dus wel uit wat hij of zij mooi en goed vind .

Ik kijk over het algemeen meer gedownloade dvd tjes etc. dan gewone TV .

Ik vind me zelf een kritische kijker , die absoluut niet non stop gestoord wil worden met / door hersenspoelingen ( reclame's , meningen van anderen etc. )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O dat vind ik juist van die Ali B. Jane. Ik heb het gevoel dat hij vaak kijkt naar wat anderen zeggen en dat over neemt. En dan zit ie met een heel geleerd gezicht te luisteren net of ie verstand van muziek heeft. Wat een goggomobiel zeg.

Nou viel me wel op dat hij de laatste keer z'n gemak meer hield. Hij zal wel op z'n falie hebben gehad dat ie teveel aandacht vraagt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...