Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Nee, niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Neuhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Hoge verwachtingen van Jantien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 En neuhhhh voor autisme bij Anouk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Jantien komt nu...wat goedddd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Jaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Mooie stem voor zo een liedje in een Disney tekenfilm of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Hoop anouk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Jaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 (bewerkt) straks zitten Anouk en Waylon vol en kleine niet, wat dan? 13 december 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Rick hoop dat hij het gaat redden ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Uiteindelijk zie je dat Anouk en Waylon niet meer reageren, dan komen ze automatisch bij Lil' Kleine terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Vogelkak op zijn jasje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Weer pauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik zie dat niet hoor bij Anouk Cleo wel dat ze recht voor haar raap is wat bot over kan komen maar autisme hebben? maar het kan natuurlijk, niemand heeft hetzelfde ook niet in een stoornis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Dat heb ik me ook afgevraagd Jane. Dat is nog nooit gebeurd dus ik denk dat het niet helemaal eerlijk gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 ja veel pauze he, vreselijk vind ik dat hebben we wel ff tijd om te tikken☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Dat recht voor de raap, dat vind ik zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ilse de Lange vond ik altijd irritant. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 klopy Penny, mijn dochter kende een deelneemster ze kreeg niet eens inspraak in haar kleding en veel was wat ze doorgestoken kaart noemen maar het kiezen van een coach door de kanditaten dat kun je toch niet echt manipuleren? Ja niet draaien maar nu draaiden ze toch. Anders hebben latere kandidaten echt minder kans op een goede coach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Penny: Ilse de Lange vond ik altijd irritant. ik ook en Wendy ook onecht maar technisch wel kundig (presentatie) 13 december 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik zal morgen eens googelen, misschien vind ik er wat over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 En om te plassen @lady jane en thee gehaald. Ach pauzes zijn ook wel handig soms ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 oh ja dat vergeet ik nogal eens, gauw doen thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Kom op Rick!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden