nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Dat was de derde act al, Bob. Maar idd leuk! Deze imitatie van Marco Borsato was minder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 hij haalt het niet. helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Mmmm minder, Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Marlane......van dit genre hou ik niet..ben benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 eerlijk gezegd vond ik het ook niet veel soeps hoor. Nu Marlane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 haha, nee ook niet mijn stijl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Wie zou ze kiezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Lil Kleine.....schrijf je dat zoooo? Oh alweer reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ja ik geloof het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 O nee, Lil' Kleine zie ik. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 inderdaad, die kiest ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Nog eentje die kiest voor Lil' Kleine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Nu een rapper. Tja....ook niet mijn ding. Maar oké, Ali heeft gedraaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Curacao here we come Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Swingt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ik wacht nog een beetje op de klapper eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Deze dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Hard voor haar, niemand draait. Jammer dat ze zelf niet aan haar uitleggen waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ja inderdaad Bob, nou hoort ze het pas als ze de uitzending terug ziet. Deze jongen is wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ja, Stef was goed! Nu deze vrouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Aparte verschijning, maar kan ze ook zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Nou, Vivecka is de klapper dus..geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Die kan wel zingen. Jammer dat ze zo verwaand overkwam in het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Het is nu afgelopen of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ja dat klopt wel wat je zegt, Bob. Nou, dat was meteen de afsluiter. Fijn dat je er ook was, Bob, tot volgende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden