lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Ha Lars, gelukkig was je hier niet alleen he Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Hoe zit dat toch met die tand van Anouk ? Mist ze een tand, of heeft ze hem zwart geverfd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 ze heeft er twee, links en rechts, ik denk witgoud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Hoe je man heeft niets mee genomen voor mij? Ja gezellig Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Rapilos vind dat lelijk die tanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Anouk overlegde ook met haar kinderen of ze gouden tanden zou nemen. "Ik wil niet dat zij zich awkward voelen. Ik zei: 'Ik heb een plan, volgens mij zit ik een beetje in een midlifecrisis, maar ik wil heel graag twee gouden tanden. Als iemand dan niet meer naast me wil lopen, doe ik het niet.' Zolang zij zich maar oké voelen." uit msn gewoon goud dus blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 2 minuten geleden zei Lars: Rapilos vind dat lelijk die tanden Ja, inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 ik vind het ook niet mooi misschien een goede investering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Straks komen er mooie mannen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 ideetje Raps? extra pensioen☺ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Als je dood bent trekken ze de tanden eruit lever je nog wat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 oh ja i.p.v. uitvaartverzekering Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Hmmm, pakweg 150 euro per tand om hem te laten zetten, zag ik na wat zoeken met google. Zo'n tand er weer uitnemen levert vast minder op. Dat wordt een vrij simpele uitvaart dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Wie gaat door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 hij denk ik toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 1 minuut geleden zei Bob: Hmmm, pakweg 150 euro per tand om hem te laten zetten, zag ik na wat zoeken met google. Zo'n tand er weer uitnemen levert vast minder op. Dat wordt een vrij simpele uitvaart dan. Geen cake erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Jammer vond haar leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Lelijk die tanden van Anouk, zo jammer, want ze is zo mooi. Heee Colin gekozen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Anouk heeft ook al eens 2 gouden voortanden gehad, ook maar tijdelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Wat jammer, ik vond haar leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 zit de gewone tand er dan nog onder? bladgoud zeker haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Ohhhh dit nummer is zo mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Ja gewone tand zit er nog onder, het zijn schildjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 gelukkig maar, kan het weer teruggedraaid worden als ze spijt krijgt of er genoeg van heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2019 Mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden