lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 hier ook niet Bob dit klinkt mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Maak je niet dik @Bob Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 hij werd steeds wanhopiger leek het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 die Lil aapt de teksten soms letterlijk na van de anders ik vind het nog zo'n jochie eigenlijk, zou zelf nooit voor hem kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Voor wie zou jij kiezen ik denk anoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ik ali Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 ja anouk tof mens die durft eerlijk te zijn ook al is dat soms pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Niet Lil in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Drukt niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 ja zonde, maar deze laatste vind ik niks Lil typish weer wel haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 dat gelieverd en geschat, brrrrr ergeren jullie je daar ook zo aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Nee echte homo hier nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Sorry, ben jullie hier helemaal vergeten. Heb nog een stapeltje kaas voor jullie. Als er wat overblijft mag je dat bewaren tot volgende week. Sorry hoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 er zit geen Goudse bij Koh (maar toch bedankt hoor, echte kaasfreak hiero) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ben je wel aan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Stapeltje, Koh? Meer een weekvoorraad voor een gemiddelde buurtwinkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ja lady jane, dat gelieverd zei ik vorige keer ook al dat ik dat zo brrrrrrr.... vind. Maar toen vond jij het niet erg, zei je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Wat zei je schatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Ik kijk met een half oor. En ach, wel leuk maar niet spectaculair. Zoals meestal. Maar toch altijd wel aan staan vrijdags.. hoort er een beetje bij of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 oh echt? tja ik ben nooit zo consekwent geloof ik maar ik vind het wel vreselijk, en ik dacht ook altijd Lars, zo een erg mooie homo film op NPO3 Moonlight als het te laat wordt morgen terugkijken hoor, denk dat je die mooi vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 een homo film?? wa's dát nou weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Vast mooi @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Dank voor tip Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 kijk nou maar gewoon dan zie je het zelf☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden