Lytse Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goedemiddag allen, Wij gaan erop uit om een oude vriend te bezoeken. Niets bijgelezen nog, maar tot vanavond. Wat boffen we met het weer! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 heb ik beiden niet dus cold turkey afkicken maar weer:D ff lachen? Ik fietste onderweg vanmorgen en bedacht hoe lekker warm mn voeten toch waren met mijn Uggies. Nou ja, voet in elk geval. Alleen mijn linker had ik aan:$ rechts zat mijn nepcroc nog die ik in huis als toffels draag. De meiden hebben zich ongans gelachen, het was ook echt geen gezicht, zelfs voor mij niet (ma flodder ten top) nou ja, geen leuker vermaak als leedvermaak he, en ze hebben weer wat leuke foto's kunnen schieten, zonder mn hoofd erbij gelukkig. En voor mijn 60ste was al een lied gemaakt met dit soort ongein erin dus tegen de tijd dat ik 65 word zijn ze dit wel weer vergeten. ik kon er zelf ook wel om lachen. maar nu dus even thuis voor de andere, voor ik verder ga met de boodschappen. En maar eens kijken op de VIP-site of ze nog een nieuwe dorpsgek zoeken. Ik geloof dat ik er wel talent voor heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Lekker bezig Jane. Kon je niet kiezen Mijn genantste flater is toch nog steeds een lang stuk w.c. papier fladderend uit mijn broekspijp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Originally posted by: AgnietaDAGPACT; Joris Wimmelt Agnieta lytse albert miranda WijfieTsjeerdquote> Goedemiddag allen, was even loeidruk hier dus weinig geschreven hier. maar het gaat goed: morgen de 8e droge week in . Wordt wel weer een uitdagend weekend: heideweekend met collega's: zaterdag hele dag werken, daaromheen sociaal. Tsja, dus die collega's gaan uiteraard aan de drank. Ik heb de boodschappen gedaan, dus ze zullen moeten matigen, hihi. Voor mijzelf 5 theesoorten, koffie, Rivella en sapjes, moet goed komen, toch?Fijn droog weekend voor allen! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goed zo Tsjeerd, zorg maar goed voor jezelf. Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 ik moest plotsklaps erg nodig naar de toilet Kate en daarna nog wat dingetjes ruimen en weg oh ja en hier schrijven he, leidt ook af. (zijn er van jou ook foto's gemaakt? Komen we straks op internet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Een goed middag allen, Nou Jane en Kate, Lekker stel zijn jullie:D, Tjeerd, Goed bezig man! Vanochtend gewerkt. Beetje aan het tuttelen nu. Bed verschoond, 2e was in de machine. Vogels verschoond. Kan ik het ophanghaakje niet meer vinden. Jakkes, lukt me ook niet om een oogje van het hangende kettingkje open te maken. Dan maar even op de grond gezet. Moet latex dan maar even naar kijken, van het weekeinde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Waterig zonnetje trouwens, Krijgen vannacht weer storm geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hoi samen, gatver gisteren helemaal mis gegaan. Moedeloos word ik ervan. Zo n lieve hulp heb ik hier gevonden en dan toch, uit het "niets"moet ik weer gaan drinken. Baal!!!! Zoveel dagen alweer niet en dan komt er een trigger.....pff. Tja voor de zoveelste keer knietjes afvegen en doortrappen!!!! Fijn weekend en voor mij dagpact. Sorry niet gelezen, druk, druk hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Rapi je kunt er zo bij, bij kate en mij vogels verschoond maar je kunt (hun) ophanghaakje niet vinden, ocherm arme beestjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Tine, tijd voor Refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Wijfie, denk je dat J naar jouw zus zou luisteren? Misschien dat iemand die iets verder van hem af staat, wel doordringt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Wat is eigenlijk het verschil tussen refusal en antabuse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ha,ha,ha Oh nee, mijn arme pietjes ophangen aan een haakje, Oh nee hoor, dat doe ik ze niet aan. Maar goed, jullie weten ongeveer wel wat ik bedoel. Wijfie, Vind het lastig, om wat over J. te zeggen. Het lijkt, er toch een beetje op, dat hij zijn ongelukkig zijn, op jou af reageert. En dat gebeurt meestal bij diegene, die hen het liefst is (jij dus) Valt niet altijd mee he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 1 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Wijfie, Misschien kan je een aparte afspraak maken met de oncoloog. Schrijf al je vragen op, dan kom je tenminste beslagen te ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Dag Lenie, Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 hey Rapi...ja alles lekker dacht zeg weer eens gedag hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goeienavond. Keuken gepoetst en scampi's gepeld, nu platte rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 mmm lekkah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Onze gast heeft afgezegd wegens auto in panne... Pff. Heb ik voor niks zitten poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Nee Jen dat heb je niet voor niks gedaan hoor , alles is nu weer spic & span toch hahahahahaha . Zo kun je het toch ook zien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Dat is natuurlijk waar Ztiertje. Allez ja, spic en span?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goedenavond Iedereen aan het oefenen voor maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Dag allemaal, We hebben een leuke dag gehad. Die vrienden hebben grote honden, en ik ben echt een hondenmens. Overdag was het steeds droog, maar terug hebben we toch een zware regen gehad, zelfs aquaplaning! Je kon de strepen op de weg niet meer zien! Nu ben ik doodmoe, dus ik meld me alvast droog af. Tot morgen allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden