Marc Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hallo allemaal, Helaas heb ik afgelopen maanden wat forse terugvallen gehad. Uit angst en schaamte durfde ik die hele periode niet eens meer iets te posten op het forum. Onverstandig. Nu heb ik de draad weer opgepikt en wil vaker op het forum komen. Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Terug welkom Marc! Die schaamte toch, ik heb ook veel last gehad met dat beestje... Heb enige tijd geleden zelfs gezegd dat ik er ooit is een boek ga over schrijven! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hoi Marc, Wij weten allemaal wat die terugvallen zijn. Ik had dat het weekend voor mijn stopdatum, om wat schaamte weg te halen misschien, ik zat op 3 flessen van 1liter wijn in 24 uur en dat dagen lang. Heb me rot geschaamd en af en toe nog steeds, angst heb ik ook nog steeds maar, je hebt de knop gevonden, jij kunt hem alleen omdraaien en een besluit nemen. Dat je hier weer bent is geweldig, ondanks dat ik nog niet zo lang mee draai hier, ben ik net als iedereen hier verslaafd aan drank en heb besloten om niet meer dat ene glas te nemen want ik weet er zullen er nog vele volgen. Welkom Marc aangenaam kennis te maken en schrijf het maar van je af. Lieve groeten Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Marc, welkom terug. Ik was gelukkig dat ik uiteindelijk mijn "rockbottom" bereikte. Op het moment was het pure hel, maar ik kan het navertellen... Nu weet ik dat ik echt absoluut machteloos sta tegeover drank. Ik zal altijd het onderspit delven. Ik kan je bijna niet uitleggen wat een rust dat geeft in mijn hoofd. Als ik drink ga ik dood. Dus neem ik vandaag de eerste niet. Ik ga mezelf niet meer voor de gek houden met pogingen tot "sociaal drinken" of andere dergelijke nonsens. Ik voel me vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Dat gun ik jou ook, Marc! Succes,en schrijf maar heel veel hier. En als je met een fles in je handen staat, meld dat dan hier eerst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hai Marc, ik miste je al blij dat je de stap weer neemt schamen is niet nodig gewoon komen en blijven komen! Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hoi Marc Welkom terug hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
james Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Marc, Ik zit pas sinds kort op dit forum en wat me opvalt is hoe begripvol iedereen is. Ik vind het knap dat je weer terug bent en weet ook zeker dat het je het kan helpen. Ik kreeg net de tip om eens naar "de Cirkel van van Dijk" te kijken. Ongelooflijk hoe herkenbaar sommige dingen voor mij zijn. Misschien ook iets voor jou. Succes, maurice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Marc ik heb je ook gemist en je weet, met schaamte en al, je bent hier hardtstikke welkom he! Ik ben net als meer hier, ook vaak en hard soms gevallen (ben ook een geval apart:$) maar heb hier geleerd overeind te blijven. Ga jij ook kunnen man, dus begin maar weer met een lekker ontbijtmuziekje en straks mag je over je fier zijn schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Welkom terug Marc. Ik ben ook net weer terug van een zwakke periode. Lekker positief een nieuw leven opbouwen, zonder schaamte. Samen houden we het vast Marc, met zijn allen hier. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Hallo Marc, Welkom terug. Ik miste je al. Schaamte t.o.v. ons is overbodig. We weten allemaal hoe het werkt. Kom veel op het forum als je het moeilijk hebt. Het heeft mij tenminste vaak geholpen om die eerste toch niet te nemen. Ga ervoor! Veel succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Iedereen bedankt voor de steun en positieve opstelling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, De afgelopen drie weken heb niets gepost, alleen maar af en toe meegelezen. Ik heb een forse terugval gehad en ben daar helemaal depressief van geworden. Komende maandag heb ik een gesprek bij Novadic-Kentron verslavingszorg in Tilburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Lieve Marc, en je bent er toch maar mooi weer:heart: en je muziek ook fijn en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Fijn dat je er in ieder geval weer bent Marc rot dat je door je terugval zo depressief bent geworden voor maandag alvast veel succes gewenst! en hopelijk voel je je weer snel toffer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Fijn dat je hulp gaat krijgen...ik ben bang dat we het zonder hulp niet redden <ik zou het nooit gered hebben> Ook al moet je het zelf doen.. Go for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Go Marc!! Komt goe!! http://youtu.be/oKC6RkwGnno Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hi marc welcome back and go for it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Lieve Marc, Welkom terug. Ik heb je gemist. Verder sluit ik me bij alle mensen aan die de juiste dingen al hebben gezegd. Ik ben blij dat je hulp krijgt, maar vooral dat je bereid bent hulp toe te laten. Je weet me te vinden, als je je hart wilt luchten. Zie maar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goed van je! Op eigen kracht en inzicht heb je je wil laten spreken. En waar een wil, is een weg, Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Marc, was je gesprek vandaag of a.s. maandag? Ik hoop dat het vandaag goed gegaan is met je. Hou vol hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Gisteren een gesprek gehad bij Novadic-Kentron en ik ga op zeer korte termijn intensieve behandeling krijgen. Opname voor detox is niet (meer) nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hai Marc, fijn dat je snel intensieve behandeling kunt krijgen mag ik vragen wat je bedoelt met 'opname voor detox is niet (meer) nodig'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 oei nog aan het nachtbraken zie ik:) helpt je matje niet Marc? Of heb jij zo een met langere stekeltjes dan wij, zo'n groene? Als je er een hebt met witte korte dan die tussendoor maar extra gebruiken, ik heb het gevoel dat die matjes-uren echt krachtig werken, zoiets als de uren voor middernacht, daar werd van gezegd dat die dubbel tellen. Maar ook wb detoxen en je geest tot rust krijgen. Sterkte met de behandeling. Je kunt wel hier blijven schrijven dan neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Marc, hee maat vind nu pas je berichten hier. Ach ik wel vaker traag ofzo. Hou je haaks en sterkte met je nieuwe poging, het gaat je lukken maat, klauw. Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden