Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 'k vind het wel straf dat het geen breaking news was hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 en weet nog steeds niet wat er aan de hand is. Ik vond Sinterklaas niet zo leuk. Maar wel plezanter dan carnaval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Hoi hoi. Jen t gaat z'n gangetje gelukkig:) Hierbij een linkje..weet niet of je dit bedoeld? http://sinterklaas-en-zwarte-piet.plazilla.com/er-is-heel-wat-gaande-over-zwarte-piet-is-dit-racisme-of-toch-niet groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 hihi Agnieta..gewoon kopieren en plakken in de wwwwwww balk..als er geen streepje onder komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 ja ik hoorde wat van de ophef, maar wat is er nu beslist? Trijsje, goed! Dankzij baclofen? Heeft mij ook lang geholpen. Of het gezeur is, bwa, dat is hoe je het bekijkt. De wereld evolueert, en sommige Afrikanen zullen het beslist gezeur vinden als wij vrouwenbesnijdenis verbieden. (Overdreven vergelijking is opzettelijk). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Geloof dat er weinig is beslist is...in Amsterdam komen er een aantal pietjes zonder gouden oorring.. toch verder wordt er gewoon sinterklaas gevierd. bijna elk jaar ophef over..alleen dit jaar wat meer dan anders.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ik heb een slavenarmband. Die mijn man kocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Jen dat vind ik een van de mooiste armbanden die er zijn..mijn moeder heeft er ook een sinds mijn geboorte om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ja mooi he? Maar is mijn man nu strafbaar :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 haha wie weet...ben jij voor eeuwig zijn slaafje..(hoop t niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 eeuwig is een lange tijd. Haha, nee zenne. Of dat besef ik nog niet. Alles kan. Slave to love en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 geweldig Agnieta! Het nummer dat ik nu beluister ga ik maar niet posten. (Rainy day women van den Bob) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Dag allemaal, Vandaag maar eens rustig in huis gerommeld: wasjes gedraaid, katanjes gekookt en gepeld en nog het een en ander in de keuken. Ik ben nog erg moe na mijn leuke dag van gisteren. Morgen zal het wel beter gaan. Ik meld me alvast droog af. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ik ga even x boxen met mijn vriendje..fijne avond ieddereen.. Hou t lekker droog doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Negerzoenen mogen we ook niet meer hebben. En die vond ik juist zo lekker. Tot morgen weer kanjers, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Agnieta. de xbox is een spel compuer..we hebben een nieuw spelletje kan je met je " echte" gitaar via de xbox op je tv spelen..wel grappig. Ben nu echt foutsiewoetsie... liefs http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/nl-nl/home/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 amuseer je Trijsje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Had vanavond een etentje met de buren Iedereen had wat gemaakt Het was gezellig, het eten lekker (Indische rijsttafel) Toch was ik na een uur alweer thuis Wat ik de laatste tijd heb... Kan niet met mensen kan moeilijk alleen.. Zal wel weer overwaaien hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Zoiets zal het wel zijn Agnieta Evenwicht weer terug her-vinden Het waren wilde jaren Nu plots weer alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Dat is het ook niet Ik word wel geacepteerd hoe ik ben Ikke weet donders goed over willen en alles enzo Komt wel goed tnx Maar weer es bijtijds naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Als ik niet alleen kan zijn, dan kan ik meestal ook niet met andere mensen zijn. Dan ben ik gewoon te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 slaap lekker straks wie nog op is nu:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Bedankt voor de felicitaties iedereen !! Helaas moest iemand weer even een rot opmerking steken. Bemoei je met jezelf Hanna, hou gewoon je mond tegen mij als je niet normaal kan praten. Ik heb een fijne dag gehad met fijne mensen. Alcoholvrij bier gedronken, en dat was leuk. Nu geen kater dus jippie! Ik ga me even een poosje verwijderen weer hier. Bad vibes doe ik niet aan, en ik heb geen zin in een ban. Tot over een poosje, ik meld me wel weer. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden