Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS

bolletje

Aanbevolen berichten

Lief Jane. :sun:

Ik ben een forum-afvallige. Maar verder gaat het goed. Ik heb eindelijk weer leuke contacten opgedaan, beginnende vriendschappen, en dat maakt dat het echte leven weer wat normaler word. En leuker!

Maar ik ben jullie niet vergeten hoor. :-) Ik heb veel aan het forum gehad en kom vast af en toe nog even bij lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lytse. Het voelt goed nu zonder dit steuntje. Ik zie Refusal en dat soort dingen toch als noodmaatregel en doe het liever zonder. Maar ik neem geen risico. Ik heb ze in huis. De afgelopen week ben ik dus ook weer nuchter geweest. Niet alleen maar droog. Ik heb niet getaald naar drank en ben meer met mijn nuchterheid bezig.

Een goede en nuchtere week allemaal

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil me ook bij een weekpact aansluiten. Wil/moet niet buiten m'n schoenen gaan lopen maar een dagpact is een te kleine stap voor mij, ik bekijk het per week. Weer droog vanaf 28-10 dat was een week en gisteren ook droog

dus bij dezen voor 04-11 t/m 10-11 meld ik me droog aan en zondag weer droog af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een kleine toelichting waarom ik voor een weekpact ga. Het duurt voor mij ongeveer een week voordat ik totale duisternis geraak door drank, de bodem van de put bereik, wanhopige verhalen ga schrijven zelfs afscheidsbrieven.

Meer dan ooit besef ik dat drank totaal nikkes nakkes nada oplost het maakt alles 100x erger de problemen zijn nuchter niet weg vele dagen ben ik er juist te bewust van hoe * m'n leven is maar ik kan er wel weer wat van gaan maken

en hele dag een beetje zielig lopen doen en what if's lost ook niks op zo blijf net zo hard stil staan. Ik besluit weer te kiezen voor het leven en ervoor te vechten en voor mij weer een week droog geeft mij de kracht voor weer een nieuwe week te gaan

zo ben ik ook niet elke dag bezig met alcohol, zuchtmomenten dood ik nu met 0.0% biertjes werkt voor mij tot nu toe perfect maar ik blijf waakzaam en eerlijk tegenover mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...