lady jane Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: LytseWeekpact 14-10-2013Bol.Jopie01LytsemirandaJaneWeer een goede week allemaal.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Originally posted by: jane4 Originally posted by: miranda Originally posted by: LytseWeekpact 14-10-2013Bol.Jopie01LytsemirandaJaneHannekequote> Weer een goede week allemaal.quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Goedemiddag, Nog even melden dat ik vorige niet gedronken heb. Ga er deze week weer opnieuw tegenaan. Iedereen een heel goede week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Weekpact 21-10-2013 Hanneke Lytse Gisteren high tea. Ze begonnen met bubbels! Ik heb appelsap in eenzelfde glas gekregen. Deze week ga ik er ook weer voor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Goedemiddag, Ik had me nog niet op het weekpact gezet deze week. Mijn laatste bericht was van de 15e of zo. Maar goed het is wel goed hoor. Deze week niet gedronken en ga er volgende week weer tegenaan. Dus laat me er maar op staan. Ieder een heel goede week!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Originally posted by: LytseWeekpact 21-10-2013 Hanneke LytseHannekeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 ik log ook eindelijk weer eens in dus meld me hier ook weer voor de komende week. :-) Originally posted by: LytseWeekpact 21-10-2013 Hanneke Lytse Hanneke Jane Mupke quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Originally posted by: Mupkeik log ook eindelijk weer eens in dus meld me hier ook weer voor de komende week. :-) Originally posted by: LytseWeekpact 21-10-2013 Hanneke LytseHannekeJaneMupke:heart:quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Lief Jane. Ik ben een forum-afvallige. Maar verder gaat het goed. Ik heb eindelijk weer leuke contacten opgedaan, beginnende vriendschappen, en dat maakt dat het echte leven weer wat normaler word. En leuker! Maar ik ben jullie niet vergeten hoor. :-) Ik heb veel aan het forum gehad en kom vast af en toe nog even bij lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Weekpact 21-10-2013 Hanneke Lytse Hanneke Jane Mupke Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Het is weer zo ver mensen we gaan er weer een weekje tegenaan hé? Kom op kanjers, iedereen kan een weekje droog zijn, echt. Want wat is nu een weekje op een heel mensenleven. Weekpact 28-10-2013 Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Originally posted by: bolletjeHet is weer zo ver mensen we gaan er weer een weekje tegenaan hé?Kom op kanjers, iedereen kan een weekje droog zijn, echt. Want wat is nu een weekje op een heel mensenleven.Weekpact 28-10-2013Bolletje.Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: wijfieWeekpact 28-10-2013 Bolletje. LytseWijfiemirandaHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goedemorgen weekpacters, Ik had een nuchtere week en ga er ook deze week weer voor. Nu zonder Refusal. Ik heb ze in huis voor als het te moeilijk wordt. Maar ik denk dat het wel lukt. Iedereen een heel mooie week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 weekpact 4-11-2013 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Originally posted by: bolletjeweekpact 4-11-2013Bol.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 [weekpact 4-11-2013 Bol. Jane Lytse quote> Succes Hanneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: Lytse[weekpact 4-11-2013Bol.JaneLytsemirandaHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Dank je Lytse. Het voelt goed nu zonder dit steuntje. Ik zie Refusal en dat soort dingen toch als noodmaatregel en doe het liever zonder. Maar ik neem geen risico. Ik heb ze in huis. De afgelopen week ben ik dus ook weer nuchter geweest. Niet alleen maar droog. Ik heb niet getaald naar drank en ben meer met mijn nuchterheid bezig. Een goede en nuchtere week allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ik wil me ook bij een weekpact aansluiten. Wil/moet niet buiten m'n schoenen gaan lopen maar een dagpact is een te kleine stap voor mij, ik bekijk het per week. Weer droog vanaf 28-10 dat was een week en gisteren ook droog dus bij dezen voor 04-11 t/m 10-11 meld ik me droog aan en zondag weer droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 [weekpact 4-11-2013 Bol. Jane Lytse miranda Hanneke Fade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Nog een kleine toelichting waarom ik voor een weekpact ga. Het duurt voor mij ongeveer een week voordat ik totale duisternis geraak door drank, de bodem van de put bereik, wanhopige verhalen ga schrijven zelfs afscheidsbrieven. Meer dan ooit besef ik dat drank totaal nikkes nakkes nada oplost het maakt alles 100x erger de problemen zijn nuchter niet weg vele dagen ben ik er juist te bewust van hoe * m'n leven is maar ik kan er wel weer wat van gaan maken en hele dag een beetje zielig lopen doen en what if's lost ook niks op zo blijf net zo hard stil staan. Ik besluit weer te kiezen voor het leven en ervoor te vechten en voor mij weer een week droog geeft mij de kracht voor weer een nieuwe week te gaan zo ben ik ook niet elke dag bezig met alcohol, zuchtmomenten dood ik nu met 0.0% biertjes werkt voor mij tot nu toe perfect maar ik blijf waakzaam en eerlijk tegenover mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Thanks bolletje voor het geupdate lijstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Gaat ie weer hé mensen. Kom op, vandaag jullie namen invullen want morgen kan het niet. Weekpact 11-11-2013 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Originally posted by: bolletjeGaat ie weer hé mensen. Kom op, vandaag jullie namen invullen want morgen kan het niet.Weekpact 11-11-2013Bol.LytseHier ben ik al Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden