Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoi Truitje,

Het is een Engels boek geschreven door een (Russisch/ Grieks) Orthodox priester. Ik ken hem persoonlijk. Hij is een AA-er en al bijna 30 jaar nuchter. Het boek gaat niet helemaal over leven in het NU. Maar hij beschrijft hoe we vaak leven vanuit de " mind". Vol van gedachten. Die gedachten oordelen en veroordelen. Kennen angst en vees. Leven altijd in het verleden of in de toekomst. Nooit in het NU. Leven vanuit het hart maakt dat er geen angst en vrees is. Leef je vanuit het hart dan leef je in het NU. Leven vanuit het hart betekent niet leven vanuit allerlei emoties en gevoelens. Als ik deze priester goed begrijp dan leven we alleen in het NU als we leven vanuit ons contact met God. Op het moment bv dat we echt in overgave bidden zijn we in het NU.

Zoiets. Als je meer wilt weten stuur dan een pb. Deze priester heeft ook in het Engels een boek geschreven over de 12 Stappen van de AA.

Een fijne dag.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal je helpen Truitje. Is het niet voor nu dan kan het altijd later van pas komen :)

Zie je boven het bericht dat je plaatst of dat ik geplaatst heb in de rechterbovenhoek van die ikoontjes. Ga daar maar naar toe met je pijltje. Een van die ikoontjes gaat over privebericht plaatsen. Ik geloof de tweede van rechts. Aanklikken en dan kun je het privebericht plaatsen.

Groetjes en succes nu of later. Je moet wel af en toe je mailbox legen. Er kunnen geloof ik 45 of 50 berichten in. Maar ook daar kan iemand je wel bij helpen als het zover is.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er ook voor.

Goed gesprek gehad bij Tactus maar moet helaas nog even wachten op het vervolg.

Binnenkort krijg ik medicatie en ga deelnemen aan groepsgesprekken.

Voor mij nu dus even moeilijk maar ik wil grag stoppen.

Komende week etentje met collega's.

Ik ga voor water!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...